globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ignitech
Nechci plevelit jiná vlákna, tak zakládám samostatné, určené pro uživatele těchto jednotek a jejich programování.
Jednotka je to zajímavá, potřebná a chytrá, ale její největší slabina je nekomunikace výrobce-v mém případě.
Od koupě jsem psal několik emailů, ale odpovědi jsem se nedočkal.
Proto bych rád konzultoval v tomto vláknu zkušenosti s ostatními uživateli.
Moje postřehy:
- jednotka je nového typu, která má kromě D-sub konektoru s redukcí na USB vyvedeno samostatným kabelem z jednotky USB-které se dá připojit přímo do PC a programovat i bez jiného napájení, v návodu toto není popsáno.
- programování předstihových křivek je výborné v celém rozsahu otáček i zatížení.
- základní nastavení je též v pohodě.
- našel jsem již i programování oilmasteru, jen ještě nechápu nastavení množství (PWM v % a kmitočtu chápu, speciál pulse a sekundy ne!
- přívěra výfuku reaguje na povely z PC na otevření a zavření, ale nehýbe se podle nastavené křivky - něco mám špatně.
- ovládání elmag. ventilu volnoběhu karburátoru sice je připojeno k jednotce, ale nedá se využít pro regulaci bohatosti směsi protože není připojen snímač teploty motoru ani nasávaného vzduchu-není jak- nepřišel jsem na to.
- kontrolka přehřátí motoru je sice připojena k jednotce, ale není ji jak ovládat - stále svítí. Byl přislíben nový soft, ale do dnes žádná komunikace.

Díky za případné rady

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ignitech

5.8.2021 v 12:29 | Nahoru | #1

Koudy01 píše: Na to by si potřeboval v tom programu "trojrozměrnou tabulku/graf/mapu", kde by si měl závislost množství oleje na otevření plynu a otáčkách současně. Jak je tomu u vstřikování paliva. Pokud nic takovýho v tom programu není, tak toho stejně nedocílíš a nemusíš se tím teda vůbec zabývat ne? Hodíš tam křivku podle otáček (a křivku podle otevření plynu -TPS, pokud tam je) a je to.


Ale ten trojrozměrný graf tam samozřejmě pro mazání lze zvolit, proto se o tom bavím. Mechanický oilmaster je též trojrozměrný.

(reakce na) ignitech

5.8.2021 v 12:40 | Nahoru | #2
e: nic

Mechanický oilmaster je též trojrozměrný.


To bych úplně neřekl. Jen pracuje se dvěma jednoduchýma zavislostma současně. Ale nezávisle na sobě.
Ty je v tom programu můžeš zkombinovat, pokud tam k tomu máš tabulku a tak tam teda můžeš udělat to, co chceš.

Pak asi rozumím špatně tomu, co se řeší. Neřešíš jak to udělat. Ale jestli to dělat...soráč.

Naposledy editováno 05.08.2021 12:43:38

(reakce na) ignitech

5.8.2021 v 13:14 | Nahoru | #3

mito7 píše: Ale ten trojrozměrný graf tam samozřejmě pro mazání lze zvolit, proto se o tom bavím. Mechanický oilmaster je též trojrozměrný.


A proč? Kolik režimů máš na výběr u 125ccm motoru? Po rovině v obci jedeš 4000rpm a jen to lechtáš, v kopci musíš podřadit a přidat. Nevidím tam žádný třetí rozměr, důvod tahat do toho TPS. Není to motor s velkou rezervou výkonu, abys si mohl vybrat, jaké otáčky pro danou rychlost nebo zatížení zvolíš.

Neřeším nikasil, chlazení nebo kvalitu oleje, protože jde o poměr potřebný k mazání ojničního ložiska
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka po Menší přestavbě Nestartu... Cagiva Raptor 125 TrolinekCZ 5 13.2.2024 v 20:48 Beranidlo
Zapojení hazardovych světel Cagiva Raptor 125 TrolinekCZ 11 16.1.2024 v 09:00 PeteS
Zapalování Cagiva Raptor 125 Cagiva Raptor 125 Vojcl 3 15.12.2023 v 14:09 ja1
Přestavba tachometru z mechanického... Cagiva Raptor 125 TrolinekCZ 4 22.9.2023 v 12:31 HurryHD
Cagiva 125 Cagiva Mito 125, Cagiva Raptor 125 Matexxx12 1 11.1.2021 v 07:37 mito7


TOPlist