potřeboval bych ověřený, zaručený tip na přípravek, kterým by bylo možné uvolnit zapečený a zarezlý šroub na přírubě výfukového kolena z válce.
Jsou tam 3 šrouby, kryté matkami s čepičkou. U té jedné, která nejde povolit ta čepička upadla a šroub vypadá takhle :
Zbylé dvě matky jsem povolil, sice těžko, ale šlo to a namazal jsem šroub měděnou pastou.
No a potřebuji sundat tuhle třetí matku, zkontrolovat stav závitu pod matkou, případně ten šroub vyměnit.
Ale nejdřív musím povolit tu matici.
WD-40 je tam asi půl hodiny a zatím nic.
Děkuji za každý přínosný příspěvek.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapečený zarezlý šroub
kerut píše: Dawe02> no navarovani verim, ale neverim tomu ze dokazes vyvarit housenku kdyz je to zalomeny pod urovni vnitrniho zavitu, tak aby sis minimalne neskrtnul o ten vnejsi zavit nebo ho jinak nedokurvil.. dokud je to cely "odstineny" zelezem (matice se dotyka konce zalomenyho steftu) pak naprosto souhlasim,OK, ale vyvarovat uz uvnitr v hliniku (zalomeno por urovni) je vo hubu.
Jak jsem psal, to navarovani se provadi eldou se specialnim obalem, ktery tvori izolacni strusku. Ta izoluje jak tepelne tak mechanicky svarovy kov dostatecne na to, abys pri svisle orientovane zavitove dire vyvaril drik dlouhy nekolik cm smerem nahoru. A to aniz by ses svarovym kovem dotkl povrchu hliniku pricemz ten zustava relativne chladny. Pokud je treba varit v dire orientovane vodorovne, tak se to take da provest. Bud vrstvis housenku postupne s prestavkami a to pri vrchnim okraji diry, nebo si diru vyvlozkujes tenkou ocelovou trubickou ci jen stocenym plechem pri spodni polovine diry. Nasel jsem video jedne takove eldy - Chemweld 9200, uplne stejne jako to na videu delaji u litiny to funguje u liteho hliniku.
...(vono ani argonem to neni s hlinikem prdel, musi se to umet, coz treba muj pripad to skutecne neni.. mozna jsi v tomhle radove sikovnejsi a hlinik svarujes jak panbuh)
Vsak jsem nikdy netvrdil, ze varit hlinik je prdel. Neni, sam jsem se to dlouho ucil s MIGem, ale az po dalsich par letech s AC TIGem moje svary zestarleho, olejem kontaminovaneho a nesourodeho materialu, coz je to co delam nejcasteji, vypadaji aspon trochu slusne:
Naposledy editováno 02.08.2021 12:11:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapečený zarezlý šroub
osobne bych to ale stejne odleptal..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapečený zarezlý šroub
Dawe02 píše: Vsak jsem nikdy netvrdil, ze varit hlinik je prdel. Neni, sam jsem se to dlouho ucil s MIGem, ale az po dalsich par letech s AC TIGem moje svary zestarleho, olejem kontaminovaneho a nesourodeho materialu, coz je to co delam nejcasteji, vypadaji aspon trochu slusne:
Ale to není původní housenka v jednom kroku, že ne? Je to dodatečně rozlejvaný bez dalšího přidávání drátu... Nebo to takto umíš na první dobrou? To asi ne...??
Naposledy editováno 02.08.2021 17:36:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Conti Road Attack 3 [1, 2, 3] BMW R 1100 RS | FrancisR | 76 | 30.4.2024 v 06:38 Marcusk |
výfuk Dominator na BMW 1100 RS BMW R 1100 RS | Martin50 | 11 | 6.2.2024 v 17:20 FrancisR |
Prasklý výfuk, možnost opravy výměn... BMW R 1100 RT, BMW R 1100 RS | Martin50 | 3 | 19.1.2024 v 10:21 xbabka |
Přídavná světla R1100RS BMW R 1100 RS | novekostatko | 15 | 14.2.2023 v 22:13 Brůča. |
R 1100 synchronizace BMW R 1100 RS | Obdélník | 9 | 7.4.2022 v 08:46 FrancisR |