globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak cestou často pícháte
Zklamu všechny sexuchtivé, ale jde mi o to, jak často na silnici pícháte - myšleno dušová kola.

Rád bych si pořídil něco jako Scramblera nebo Bonnyho od Triumphu a pořád mám problém s dušovýma kolama, ale samozřejmě se nechci vzdát drátěných kol Na lehkým enduru v pohodě, tam je reálné defekt řešit (pro někoho zdržení na 15min, pro mě nejmíň na hodinu), ale u 200kg motorky nebo 300kg choppera to prostě znamená konec projížďky a shánění kámoše nebo odtahovky. A ta představa se mi tuze nelíbí. Navíc je to bez haltru, takže i nouzový dojezd je mimo.

Jak se vám to v reálu děje často?

Dík

PS: Většina těch motorek nemá ráfek připravený pro úpravu na bezduše a kupovat Kinea za 40tis se mi nechce. Kam a proč je vhodnější TT/TL a jaké mají výhody, prosím neřešme, o to tu nejde.


2 reakcí na tento příspěvek Jak cestou často pícháte

29.7.2021 v 09:12 | Nahoru | #1
Drátových kol s bezdušema zas tak moc není, ale samozřejmě jsou (typicky drátky v límci na BMW, apod.). Předělat klasický drátový na bezduše lze, pokud ráfek má takovej bezpečnostní límec (anglicky to najdeš jako safety hub myslím), což opět většina drátových kol nemá. Nevím, co máš za moto, předpokládám Husku701, to je trošku jiná kategorie motorek a řešení pro eliminaci duší nejsou většinou použitelný na silnici.

Jj, rozhodně duše maj. Na druhé straně s tím jezdí miliony lidí, já jen nechci někde zůstat zbytečně viset, that´s all.

(reakce na) Jak cestou často pícháte

29.7.2021 v 09:25 | Nahoru | #2
Animals21> Třeba Stelvio má niple klasicky ve středu ráfku a jsou těsněný nějakýma o-kroužkama. Ale není to moc spolehlivý. Celkem dost majitelů řeší, že jim kolem drátů uniká vzduch. A někdo to řeší tak, že tam vrazí dušu. Takže je to takový 2v1. To jen taková vsuvka...

Naposledy editováno 29.07.2021 09:32:08

(reakce na) Jak cestou často pícháte

29.7.2021 v 10:03 | Nahoru | #3

Animals21 píše: Drátových kol s bezdušema zas tak moc není, ale samozřejmě jsou (typicky drátky v límci na BMW, apod.). Předělat klasický drátový na bezduše lze, pokud ráfek má takovej bezpečnostní límec (anglicky to najdeš jako safety hub myslím), což opět většina drátových kol nemá. Nevím, co máš za moto, předpokládám Husku701, to je trošku jiná kategorie motorek a řešení pro eliminaci duší nejsou většinou použitelný na silnici.

Jj, rozhodně duše maj. Na druhé straně s tím jezdí miliony lidí, já jen nechci někde zůstat zbytečně viset, that´s all.


na SM mam bezdusovy kola origo. takze na silnici pouzitelny jsou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph scrambler a výfuk Arrow Triumph Scrambler Hawa 1 8.2.2024 v 13:23 Animals21
Triumph Classics [1 ... 4, 5] Triumph Thruxton 900, Triumph Bonneville 800, Triump... WildOne 136 15.11.2023 v 09:41 Rachus
Bzučí při brzdění přední brzdou [1, 2, 3] Triumph Bonneville 900, Triumph Bonneville T100, Tri... vyletnik 66 11.6.2023 v 16:49 jindr
Triumph nahrání nového mapy Triumph Scrambler BUDVAREKCBR 2 27.5.2023 v 06:04 BUDVAREKCBR
Triumph scrambler 35kw Triumph Scrambler Mateskkkk 8 7.4.2023 v 14:06 2stroke


TOPlist