globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak cestou často pícháte
Zklamu všechny sexuchtivé, ale jde mi o to, jak často na silnici pícháte - myšleno dušová kola.

Rád bych si pořídil něco jako Scramblera nebo Bonnyho od Triumphu a pořád mám problém s dušovýma kolama, ale samozřejmě se nechci vzdát drátěných kol Na lehkým enduru v pohodě, tam je reálné defekt řešit (pro někoho zdržení na 15min, pro mě nejmíň na hodinu), ale u 200kg motorky nebo 300kg choppera to prostě znamená konec projížďky a shánění kámoše nebo odtahovky. A ta představa se mi tuze nelíbí. Navíc je to bez haltru, takže i nouzový dojezd je mimo.

Jak se vám to v reálu děje často?

Dík

PS: Většina těch motorek nemá ráfek připravený pro úpravu na bezduše a kupovat Kinea za 40tis se mi nechce. Kam a proč je vhodnější TT/TL a jaké mají výhody, prosím neřešme, o to tu nejde.


1 reakcí na tento příspěvek Jak cestou často pícháte

29.7.2021 v 06:30 | Nahoru | #1
husq701> hele někdy máš trefný komentáře i názory, ale někdy jen naprosto zbytečně prudíš a to je tenhle případ. Ztráta tlaku na dušovým kole je často záležitost okamžiku a nemusí souviset se stylem jízdy, ale s prostým píchnutím a je to jedna z nevýhod duší. Stejně tak si nemyslím, že by 120 bylo nad Miguelovi schopnosti (ovšem neznám ho), nicméně 120 s zničehožnic prázdnou duší bude naopak nad schopnosti většiny lidí.

malda67> sorry

(reakce na) Jak cestou často pícháte

29.7.2021 v 06:38 | Nahoru | #2

Animals21 píše: husq701> hele někdy máš trefný komentáře i názory, ale někdy jen naprosto zbytečně prudíš a to je tenhle případ. Ztráta tlaku na dušovým kole je často záležitost okamžiku a nemusí souviset se stylem jízdy, ale s prostým píchnutím a je to jedna z nevýhod duší. Stejně tak si nemyslím, že by 120 bylo nad Miguelovi schopnosti (ovšem neznám ho), nicméně 120 s zničehožnic prázdnou duší bude naopak nad schopnosti většiny lidí.

malda67> sorry


no covece nevim jestli je spravny pomlouvat dusovy kola kdyz si rozbijes hubu na lepeny dusi ve 120 ve dvou. asi mam jiny hodnoty v zivote nez ohrozovat svy blizky gerojskou jizdou pri setrnosti k penezence. lepenou dusi bych instaloval tak do simsona a ne do neceho na cem hodlam jezdit ve dvou dalnicni rychlosti. konec konci miguel si namlel hubu, znicil veci, motorku a jako duvod uvadi dusi...
tak to vidim ja. hazi se vina na nevinnou dusi. pritom pocatek je jinde. v setrnosti nebo zanedbany udrzbe. ventilek ti neupadne z leknuti. to by pak stejne snadno mohl upadnout na tl

ps: proc te kazdej slusnej pneuservis odmitne s opravou tl pneu po defektu? jenze my jsme cesi. na vsechno mame svuj levnejsi nazor. kazdej druhej tady dojizdi kneu s knotem protoze je to prece v pohode ne? co na tom ze je to provizorni oprava. a pak budou nadavat ze knoty uz nikdy :D

Naposledy editováno 29.07.2021 07:05:39
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph scrambler a výfuk Arrow Triumph Scrambler Hawa 1 8.2.2024 v 13:23 Animals21
Triumph Classics [1 ... 4, 5] Triumph Thruxton 900, Triumph Bonneville 800, Triump... WildOne 136 15.11.2023 v 09:41 Rachus
Bzučí při brzdění přední brzdou [1, 2, 3] Triumph Bonneville 900, Triumph Bonneville T100, Tri... vyletnik 66 11.6.2023 v 16:49 jindr
Triumph nahrání nového mapy Triumph Scrambler BUDVAREKCBR 2 27.5.2023 v 06:04 BUDVAREKCBR
Triumph scrambler 35kw Triumph Scrambler Mateskkkk 8 7.4.2023 v 14:06 2stroke


TOPlist