Rád bych si pořídil něco jako Scramblera nebo Bonnyho od Triumphu a pořád mám problém s dušovýma kolama, ale samozřejmě se nechci vzdát drátěných kol Na lehkým enduru v pohodě, tam je reálné defekt řešit (pro někoho zdržení na 15min, pro mě nejmíň na hodinu), ale u 200kg motorky nebo 300kg choppera to prostě znamená konec projížďky a shánění kámoše nebo odtahovky. A ta představa se mi tuze nelíbí. Navíc je to bez haltru, takže i nouzový dojezd je mimo.
Jak se vám to v reálu děje často?
Dík
PS: Většina těch motorek nemá ráfek připravený pro úpravu na bezduše a kupovat Kinea za 40tis se mi nechce. Kam a proč je vhodnější TT/TL a jaké mají výhody, prosím neřešme, o to tu nejde.
1 reakcí na tento příspěvek Jak cestou často pícháte
Být tebou, tak raději vůbec nevyjíždím ven. Zvážil bych i prodej motorky.
Naposledy editováno 27.07.2021 19:52:07
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph scrambler a výfuk Arrow Triumph Scrambler | Hawa | 1 | 8.2.2024 v 13:23 Animals21 |
Triumph Classics [1 ... 4, 5] Triumph Thruxton 900, Triumph Bonneville 800, Triump... | WildOne | 136 | 15.11.2023 v 09:41 Rachus |
Bzučí při brzdění přední brzdou [1, 2, 3] Triumph Bonneville 900, Triumph Bonneville T100, Tri... | vyletnik | 66 | 11.6.2023 v 16:49 jindr |
Triumph nahrání nového mapy Triumph Scrambler | BUDVAREKCBR | 2 | 27.5.2023 v 06:04 BUDVAREKCBR |
Triumph scrambler 35kw Triumph Scrambler | Mateskkkk | 8 | 7.4.2023 v 14:06 2stroke |