paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Špatná komprese u hlavy pionýra
22.4.2021 v 17:58
Zdravím, po měsíci trápení jsem konečně rozjel svého pionýra a posledích 5 dní jsem na něm každý den jezdil asi 30 min s beznínem 1:30. Ale dnes když jsem asi 15 min jezdil tak zničehonic uplně chcípl a ani po vychladnutí nešel rozjet. A při roztlačení jen opravdu hodně střílí od hlavy. Domnívám se že je špatná těsnost hlavy ale nejsem si jistý. Prosím poradtě.

3 reakcí na tento příspěvek Špatná komprese u hlavy pionýra

22.4.2021 v 21:36 | Nahoru | #1
kolego (Cmiral).Olej do pil je polosyntetika určená pro vyšší namahání,které ve fichtlu zdaleka není,, netvoří karbon ani úsady.používám jej v leteckém motoru řadu let k plné spokojenosti.po 500hodinách se dělá povinná kontrola a věř-nevěř,dno pistu čisté,ovalita válců do 0,01mm,dokonce bylo ve válcích na nikasilu patrné šrafování po honování.Tak než začneš vypouštět rozumy,něco si o tom zjisti.

(reakce na) Špatná komprese u hlavy pionýra

22.4.2021 v 22:13 | Nahoru | #2
Calomel> Ale u toho poinýra asi nikasil nebude. A v tom bude ten problém.

(reakce na) Špatná komprese u hlavy pionýra

22.4.2021 v 22:35 | Nahoru | #3
Calomel>kolego, já tvoji skvělou leteckou techniku která s pionýrem nemá NIC společného vůbec nezpochybňuji . Než začneš poučovat tak si o tom něco zjisti. Ani výrobce nic o polosyntetice a poměru 1:50 nic nepíše a v době vzniku tohoto stroje ani neznal a tazateli doporučuji držet ae jeho předpisu. Jednou jsem jako mlaďoch na radu takového odborníka nalil směs do pily (olej Husqarna) 1:50 do podobného stroje a zadřel. Mám cca 15 převážně dvoutaktních strojů, křováků, pil, motorek a jiných. S tebou bych do vzduchu fakt nechtěl a to mám k letecví velmi blízko a taky jsem do něj dělal víc než si myslíš jestli ti říká něco Moravan Otrokovice, Let Kunovice .

(reakce na) Špatná komprese u hlavy pionýra

23.4.2021 v 06:18 | Nahoru | #4

Calomel píše: kolego (Cmiral).Olej do pil je polosyntetika určená pro vyšší namahání,které ve fichtlu zdaleka není,, netvoří karbon ani úsady.používám jej v leteckém motoru řadu let k plné spokojenosti.po 500hodinách se dělá povinná kontrola a věř-nevěř,dno pistu čisté,ovalita válců do 0,01mm,dokonce bylo ve válcích na nikasilu patrné šrafování po honování.Tak než začneš vypouštět rozumy,něco si o tom zjisti.



Evidentně to myslí vážně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 05 a 20 Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05 Dony69 13 13.6.2024 v 11:04 HonzaH08
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
pincek netáhne na trojku Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/21 Pionýr, Ja... dom_burda 13 12.3.2024 v 19:51 kasssy
Jawa 50 indukční cívka [1, 2] Jawa 50/05, Jawa 50/05 Sport Pivo86 49 24.2.2024 v 19:42 Milos1
Ulomený kousek pístu Jawa 05 Jawa 50/05 Katalyzátor 18 29.11.2023 v 00:40 motovlk


TOPlist