globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ
2.12.2020 v 10:13
ahoj vše,kdo trochu sledujete moje příspěvky ,tak asi víte ,že již asi 7 měsíců se snažím vyřešitt problém na motoru jednoválec EFI vstřik (Čína).Vždy po zahřátí motor chcípne.Vyměněno uplně všechno možné i nemožné a stejně to pořád dělá...Proto se chci zeptat ,zda nevíte o nějakém šikovném auto /moto elektrikáři nadšence a kutila s osciloskopem ,který by byl ochotný se na to podívat.Ne takový co Vám řekne ,abych vyměnil cívku to jsem měnil asi 5 x již. Ještě jsem se chtěl zeptat ,nevíte jestli je nějak možné na EFI zvýšil volnoběžné otačky?Když to zvednete klasicky na lanku od plynu ,tak to potom nestaruje,takže asi jedině nějak elektronicky....díky za radu...je to takový kostlivec ve skříni a jestli to nevyřeším ,tak s tím budu i umírat

Naposledy editováno 02.12.2020 10:17:13

hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

2.12.2020 v 10:18 | Nahoru | #1
Dovez mi to do humpolce přes zimu se nudim

hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

2.12.2020 v 10:22 | Nahoru | #2

hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

2.12.2020 v 10:33 | Nahoru | #3
Kolik platíš na hodinu bádání? Stojí ti ta čína za to? Oprava celkem jistě převýší cenu stroje.

E.: Pokud teda nehledáš tak moc nadšenýho nadšence, co nad tím stráví stovky člověkohodin zadax. To by pak byla jiná. (A hodně štěstí )

Naposledy editováno 02.12.2020 10:34:08

hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

2.12.2020 v 11:38 | Nahoru | #4
Já si snad kvůli vám ten osciloskop zas pořídím.. Mého oblíbeného tektronixe mi fotr prochlastal, hajzl

hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

2.12.2020 v 11:43 | Nahoru | #5
jj, aby to finančně nevyšlo stejně jako přezbrojení skútra na komplet nový díly...

6 reakcí na tento příspěvek hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

2.12.2020 v 12:53 | Nahoru | #6
To je ten případ kdy člověk při koupi šetří a koupí čínskej shit a pak se s tím trápí a stejně to nerozjede. Oproti tomu koupit hned na začátku např. nového Japončíka o pár korun víc a pak jen jezdit a v případě závady okamžitě vyřešit a jezdit dál.
Můj tchán má už 3 jebky motorovky v garáži a teď koupil 4tou od Hechtu. Počítám že se příštího podzimu ta pila nedožije, ale když sem mu říkal kdysi ať si koupí třeba Husku nebo Stihlku tak byla drahá. Teď v těch pilách je už asi za 15 tis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

2.12.2020 v 13:36 | Nahoru | #7
MartasUS> Už se v tobě zase začíná probouzet duch Anti-Lidlu? To byly časy.

hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

2.12.2020 v 13:49 | Nahoru | #8
Postupnou výměnou dílů, získáme nový stroj.

(reakce na) hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

2.12.2020 v 13:54 | Nahoru | #9
FILODENDRON> jj, ale pravdu mám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

2.12.2020 v 14:13 | Nahoru | #10
MartasUS> no uplne nesouhlasim.....mel jsem maxona kupovany jako funglovku 4roky v provozu a jedine co jsem menil byl olej brzdovku a spinac brzdoveho svetla....kupivan s 0km prodan s 9500km a co vim pan na nem stale lita.....mam hecht pilu uz pet jaru a kazdou zimu se rube 15kubiku dreva a bezi.....s tou huskou a stihlem bych uz dn s byl joo opatrny....

(reakce na) hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

2.12.2020 v 16:48 | Nahoru | #11
MartasUS> Zeťák má pilu Hecht v lese na těžbu . Kácí , klestí a řeže na dvoumetrové kusy . Denně zhruba 25 - 30 m dřeva a slouží mu už pátým rokem . Husquarna po třech letech pryč . Tak bych řekl , že Hecht tak špatný nebude .

(reakce na) hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

2.12.2020 v 18:25 | Nahoru | #12
MartasUS> takhle, ono taky není od věci, když to opravuje někdo, kdo to fakt umí, to to pak běží taky jinak

(reakce na) hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

2.12.2020 v 18:31 | Nahoru | #13

MartasUS píše: To je ten případ kdy člověk při koupi šetří a koupí čínskej shit a pak se s tím trápí a stejně to nerozjede. Oproti tomu koupit hned na začátku např. nového Japončíka o pár korun víc a pak jen jezdit a v případě závady okamžitě vyřešit a jezdit dál.
Můj tchán má už 3 jebky motorovky v garáži a teď koupil 4tou od Hechtu. Počítám že se příštího podzimu ta pila nedožije, ale když sem mu říkal kdysi ať si koupí třeba Husku nebo Stihlku tak byla drahá. Teď v těch pilách je už asi za 15 tis



Konečně jsi napsal něco smysluplnýho a nevychvaluješ ten zgarb z hitlerfabriky co máš doma.

Naposledy editováno 02.12.2020 18:32:49

hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

3.12.2020 v 07:40 | Nahoru | #14
Maxona má kolegyně v práci, od nova a je tam teda asi velmi proměnlivá kvalita. Dojíždí na tom pár km do práce a zatím tak polovinu času to bylo v servisu. Naposledy jí táhli někdy v září a teprve nedávno se to vrátilo. Špatně jí to chytalo a nechtělo to jet. Nakonec to byl "jen" nějakej kabel skříplej, ale rozdělali to kvůli tomu skoro do šroubku.

hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

3.12.2020 v 11:26 | Nahoru | #15
diagnostika píše chybu P2300
If your vehicle has stored a code P2300, accompanied by a malfunction indicator lamp (MIL), it means that the powertrain control module (PCM) has detected an unexpectedly low voltage condition in the primary control circuit of the ignition coil designated with the letter A. Refer to a manufacturer specific guide to determine which is the "A" circuit for your particular application. Primary circuits of the ignition coil are the wires which supply battery voltage to the coil. Voltage is delivered through fuses, relays, and various other sources. The high-energy ignition boot, spark plug boot, or spark plug wire is NOT considered a primary circuit. Typically, the ignition coil is supplied with battery voltage and ground. When the ground signal is interrupted (momentarily), the ignition coil emits a high voltage spark which also fires the spark plug. Spark plug operation is a necessary component in the internal combustion engine. If primary voltage to the ignition coil is insufficient, high-energy voltage emission will not occur and the engine cylinder will not produce horsepower. Typical individual cylinder (coil-on-plug COP) ignition coils:

https://www.obd-codes.com/p2300

hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

3.12.2020 v 11:33 | Nahoru | #16
https://translate.google.com/translate?sl=en&tl=cs&u=https://www.obd-codes.com/p2300

Tady to máte přeložené ,píšou ,že je nízké napětí na cívce.Ale my jsme na cívku dotáhli proud přímo od baterie ,tedy jsme oběšli celou řídící jednotku a stejně to chcípně po chvíli ...čím je motor zahřátější tím to chcípe dříve.za studena běží třeba 3 minuty...to to nějaký problém v závislosti na teplotě motoru.

hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

3.12.2020 v 12:21 | Nahoru | #17
Škoda... Já se těšil že se budu mít v zimě v čem drápat.

1 reakcí na tento příspěvek hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

3.12.2020 v 19:44 | Nahoru | #18
díky za nabídku...

hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

4.12.2020 v 14:02 | Nahoru | #19
.... not occur and the engine cylinder will not produce horsepower. ...

Tyvole, to je materiál

(reakce na) hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

4.12.2020 v 15:38 | Nahoru | #20

HornisGSX píše: MartasUS> no uplne nesouhlasim.....mel jsem maxona kupovany jako funglovku 4roky v provozu a jedine co jsem menil byl olej brzdovku a spinac brzdoveho svetla....kupivan s 0km prodan s 9500km a co vim pan na nem stale lita.....mam hecht pilu uz pet jaru a kazdou zimu se rube 15kubiku dreva a bezi.....s tou huskou a stihlem bych uz dn s byl joo opatrny....



No jo Hornisi, ale von nemá problém s tvým Maxonem, ale se svým.
Nejsem ani odpůrcem ani příznivcem značek "druhé ligy". Nicméně to je právě ten rozdíl, za který se platí.
Neidentifikovatelnou závadu může mít kterákoli motorka.
Nicméně u "top" značek je to jedna z tisíce a u těch "spotřebních" je to třeba 10 nebo víc.
Bohužel tím se dramaticky zvyšuje riziko, že trefíš zrovna ten problémový kus....

(reakce na) hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

4.12.2020 v 18:36 | Nahoru | #21
kawasaki-man> jenom, zjisti jestli se dá nastavovat poloha TPS, nebo resetovat.
Tohleto se někdy podobně projevuje, i s tím volnobehem.
Ale neznám ten motor.
Například u KTM vim, že když podobně blbne, tak zapnout, po testu budíků pomalu otočit plyn naplno a pomalu zpět, vypnout. Počkat 15 vteřin a je to pak ok.
U některých motorek se to zas nastavuje otáčením snímače na nějakou hodnotu signálu, některé motorky to umi pres dealer mode na budiku, jiné přes diagnostiku...

Blbý je, že u Číňanů tyhle postupy většinou nejdou dohledat a manuály jsou mimo mísu.

hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

6.12.2020 v 10:56 | Nahoru | #22
Kdyby sis nechal poradit, máš to už dávno hotový.

(reakce na) hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

6.12.2020 v 22:29 | Nahoru | #23

MartasUS píše: To je ten případ kdy člověk při koupi šetří a koupí čínskej shit a pak se s tím trápí a stejně to nerozjede. Oproti tomu koupit hned na začátku např. nového Japončíka o pár korun víc a pak jen jezdit a v případě závady okamžitě vyřešit a jezdit dál.
Můj tchán má už 3 jebky motorovky v garáži a teď koupil 4tou od Hechtu. Počítám že se příštího podzimu ta pila nedožije, ale když sem mu říkal kdysi ať si koupí třeba Husku nebo Stihlku tak byla drahá. Teď v těch pilách je už asi za 15 tis



mám dvě pily od Hechtu, jednu 929 jednoruční, která měla být na jednu akci při prořezávání a druhou "dvouruční", která měla pořezat jen 30-40 kubíků. Obě jedou už několik let, stačí mít selský rozum, dát tomu co chce a chovat se k tomu k věci za desetinu profi stroje. Troufnu si tvrdit, že se už zaplatily, a je dost možné, že už na sebe začly i vydělávat. Pro profi použití to asi není, ale pro několikaleté hobby neznám lepší poměr cena/výkon

hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

7.12.2020 v 15:01 | Nahoru | #24
Třeba tak...

1 reakcí na tento příspěvek hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

12.12.2020 v 21:20 | Nahoru | #25
mužeš popsat co se stalo...?a ta krabice je co?

(reakce na) hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ

16.12.2020 v 10:02 | Nahoru | #26
Krabice je osciloskop. K seřízení je třeba i další krabice, to je analyzátor spalin. Drakouš má na výfuku zespodu malé zátky na imbus, pro každý válec jednu. Ty se odšroubují, vloží se sonda, seřizuje se.
kawasaki-man>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
regulátor tlaku paliva Čína Maxon kawasaki-man 5 16.6.2022 v 23:09 HornisGSX
Příliš mnoho benzínu při studeném s... Čína Maxon kawasaki-man 4 26.5.2022 v 20:58 kawasaki-man
Páka na provléknutí ventilku na dis... Čína Maxon kawasaki-man 2 14.4.2022 v 08:28 Filous
2xvypalena ridici jednotka na skutr... Čína Maxon kawasaki-man 16 23.8.2021 v 20:00 kawasaki-man
Skútr nejde do otáček chyba P0122 Čína Maxon kawasaki-man 5 29.7.2021 v 16:59 karavanista


TOPlist