globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 1290 Adventure 2021
Nová KTM 1290 Adventure sa už ukázala v nákresoch v patentoch. Vyzerá to, že nápad s nádržou u 790-ky slávi úspech, čo vy na to?

2 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021

13.3.2021 v 23:29 | Nahoru | #1
Je to stejné jako u SUV automobilů. Většina nesjede nikdy z asfaltu a to může mít značku KTM nebo BMW s nápisy HyperSuperAdventure.

(reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

14.3.2021 v 17:39 | Nahoru | #2
ThomasDRZ> ono stačí koupit fake samolepku z nějaké expedice a hned jsi velký drsňák. ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

21.3.2021 v 13:46 | Nahoru | #3

ThomasDRZ píše: Je to stejné jako u SUV automobilů. Většina nesjede nikdy z asfaltu a to může mít značku KTM nebo BMW s nápisy HyperSuperAdventure.



Ahoj, ono to není úplně tak jak píšeš Ty a ano mám SUV ! Předtím 4r rodinné MPV a teď 4r SUV, ale předtím jen samé placky, sedany anebo kombíky a důvod proč SUV?
S MPV jsem byl happy, ale mnoho výrobců MPV přestalo dělat a vrhalo se na SUV a můj důvod je jediný, pohodlné nastupování a vystupování ! Je mi tolik mi je 50+ a mám sedavé zaměstnání a mám nadváhu, sám jsem na sebe naštvaný, ale jsem tlustý, nejsem americký tlouštík a dokonce i boty si stále ještě zavážu, ale opakovaně vylézat z nízkého sedanu mě opravdu štvalo. MPV předokolka mi stačila, obrovský kufr, posunul jsem zadní sedačky dozadu a syn spal během dlouhé cesty na podlaze úplně v pohodě a když byl potřeba velký kufr, tak jsem sklopil zadní sedačky a měl jsem stěhovák a 2-3x jsem vyklopil z kufru 3-tí řadu a vezl jsem 6-7 osob max. hodinku. SUV mi dává stejně pohodlné nastupování a vystupování. Do terénu jsem jel 3-4x a jen poprvé jsem si to užil, protože to bylo něco nového. Pro mě to není otázka módnosti. A to samé je pro mě cestovní enduro, když jedu předkloněný na sportovní motorce, tak mě druhý den bolí záda. Jsem už "velký kluk" a mám vlastní hlavu a koupi cestovního endura považuji za dobrou zkušenost, rozhodně nelituji a za sebe mohu jen doporučit, KTM 1290 SAS = je takový "turbo speed traktor", který mi dá možnost sjet ze silnice a pokud mám chuť, tak se i vybláznit, protože KTMka má opravdu MOTOR a dokonce i slušný podvozek, takže si můžu dovolit se "pohonit" s nějakou sportovní motorkou i mimo dálnici. Nevím jakou motorku jezdíš, ale lepší je vyzkoušet a potom teprve hodnotit. Mám kamarády, kteří jezdí od 125 ccm skútra přes Hondu Fireblade až po skoro 400kg H-Déčko a nikoho nepřesvědčuji, že cenduro je jediné pravé, i když je

JirkaFJR píše: ThomasDRZ> ono stačí koupit fake samolepku z nějaké expedice a hned jsi velký drsňák. ?



Pánové, štvete mě , to jste mi to nemohli poradit na jaře 2020, mohl jsem si nechat Yamahu Tracer 900 GT a doobjednat 100% originální samolepku "účastník Rally Dakar 2019" a nemusel jsem si kupovat cenduro a mohl jsem být velký ADVENTURE borec
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
Vzdálenost stupaček jezdce a spoluj... KTM 1290 Super Adventure bikerp 10 18.4.2024 v 15:16 truk
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R Drak-09 3 5.4.2024 v 08:11 slabak2
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... Edien 60 8.3.2024 v 23:39 Metric
alarm metasytem def-com3 KTM 1290 Super Adventure Noggin 9 23.2.2024 v 20:03 runis


TOPlist