globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 1290 Adventure 2021
Nová KTM 1290 Adventure sa už ukázala v nákresoch v patentoch. Vyzerá to, že nápad s nádržou u 790-ky slávi úspech, čo vy na to?

(reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

11.3.2021 v 18:27 | Nahoru | #151

VlČek67 píše: Pedl> Díky za reakci, ale pokud si to přečteš ještě jednou, tak zjistíš, že to je nadsázka a vtip, my se jen takhle natahujeme s jedním vyznavačem BMW. Osobně nemám rád bláto na rukách nebo botách a už vůbec ne na motorce.



... coze?? jaka nadsazka?? ja to myslim zcela vazne!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

11.3.2021 v 20:35 | Nahoru | #152
foxdive> Brno slíbili konec únoru, do smlouvy 15.3. a ted se vymlouvaji konec března. Co vím tak moto bylo koncem února na cestě a zmizelo, typuji ze mě někdo přeplatil. Moji zálohu mají jistou

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021

12.3.2021 v 17:57 | Nahoru | #153
Tak že tě někdo preplatil si nemyslím, spíš tě možná predbehl nějaký vip zákazník

(reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

13.3.2021 v 21:14 | Nahoru | #154
foxdive> nebo

KTM 1290 Adventure 2021

13.3.2021 v 21:58 | Nahoru | #155
KTM 1290 Super Adventure 2021, Tech Pack http://www.motorkar...ch-pack-1634971.html

2 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021

13.3.2021 v 23:29 | Nahoru | #156
Je to stejné jako u SUV automobilů. Většina nesjede nikdy z asfaltu a to může mít značku KTM nebo BMW s nápisy HyperSuperAdventure.

(reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

14.3.2021 v 17:39 | Nahoru | #157
ThomasDRZ> ono stačí koupit fake samolepku z nějaké expedice a hned jsi velký drsňák. ?

KTM 1290 Adventure 2021

14.3.2021 v 21:30 | Nahoru | #158
A pointa??

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021

17.3.2021 v 07:12 | Nahoru | #159
mindrák?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

21.3.2021 v 13:46 | Nahoru | #160

ThomasDRZ píše: Je to stejné jako u SUV automobilů. Většina nesjede nikdy z asfaltu a to může mít značku KTM nebo BMW s nápisy HyperSuperAdventure.



Ahoj, ono to není úplně tak jak píšeš Ty a ano mám SUV ! Předtím 4r rodinné MPV a teď 4r SUV, ale předtím jen samé placky, sedany anebo kombíky a důvod proč SUV?
S MPV jsem byl happy, ale mnoho výrobců MPV přestalo dělat a vrhalo se na SUV a můj důvod je jediný, pohodlné nastupování a vystupování ! Je mi tolik mi je 50+ a mám sedavé zaměstnání a mám nadváhu, sám jsem na sebe naštvaný, ale jsem tlustý, nejsem americký tlouštík a dokonce i boty si stále ještě zavážu, ale opakovaně vylézat z nízkého sedanu mě opravdu štvalo. MPV předokolka mi stačila, obrovský kufr, posunul jsem zadní sedačky dozadu a syn spal během dlouhé cesty na podlaze úplně v pohodě a když byl potřeba velký kufr, tak jsem sklopil zadní sedačky a měl jsem stěhovák a 2-3x jsem vyklopil z kufru 3-tí řadu a vezl jsem 6-7 osob max. hodinku. SUV mi dává stejně pohodlné nastupování a vystupování. Do terénu jsem jel 3-4x a jen poprvé jsem si to užil, protože to bylo něco nového. Pro mě to není otázka módnosti. A to samé je pro mě cestovní enduro, když jedu předkloněný na sportovní motorce, tak mě druhý den bolí záda. Jsem už "velký kluk" a mám vlastní hlavu a koupi cestovního endura považuji za dobrou zkušenost, rozhodně nelituji a za sebe mohu jen doporučit, KTM 1290 SAS = je takový "turbo speed traktor", který mi dá možnost sjet ze silnice a pokud mám chuť, tak se i vybláznit, protože KTMka má opravdu MOTOR a dokonce i slušný podvozek, takže si můžu dovolit se "pohonit" s nějakou sportovní motorkou i mimo dálnici. Nevím jakou motorku jezdíš, ale lepší je vyzkoušet a potom teprve hodnotit. Mám kamarády, kteří jezdí od 125 ccm skútra přes Hondu Fireblade až po skoro 400kg H-Déčko a nikoho nepřesvědčuji, že cenduro je jediné pravé, i když je

JirkaFJR píše: ThomasDRZ> ono stačí koupit fake samolepku z nějaké expedice a hned jsi velký drsňák. ?



Pánové, štvete mě , to jste mi to nemohli poradit na jaře 2020, mohl jsem si nechat Yamahu Tracer 900 GT a doobjednat 100% originální samolepku "účastník Rally Dakar 2019" a nemusel jsem si kupovat cenduro a mohl jsem být velký ADVENTURE borec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

21.3.2021 v 13:54 | Nahoru | #161

VlČek67 píše: Pánové, štvete mě , to jste mi to nemohli poradit na jaře 2020, mohl jsem si nechat Yamahu Tracer 900 GT a doobjednat 100% originální samolepku "účastník Rally Dakar 2019" a nemusel jsem si kupovat cenduro a mohl jsem být velký ADVENTURE borec



... jako jsem rad, ze uz uznavas, ze jsi s KTM nevybral nejlepe...

(reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

21.3.2021 v 13:55 | Nahoru | #162

foxdive píše: mindrák?



Ano, já mám mindrák, viděl jsem už nový model 2021 naživo a KTM mě sere!
Ta motorka se povedla, ano, to světlo stále vypadá jako dámské přirození staré ku-vy a teď má ještě ke všemu "poštěvák" dole .... , ale za sebe
Ke své modelový rok 2019-2020 nemám výhrady, ke kvalitě zpracování, ale model 2021 mi připadá, tak jako "lepší".
Zajedu tam ještě se svou a postavím je vedle sebe a uvidím, ale po prvním "ochmatání" mám pocit, že se kluci rakouský více snažili ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

21.3.2021 v 14:00 | Nahoru | #163
MedWed> ahoj, Ty kluku jeden "chlupatá" , tak Tobě nestačí, že mě sere KTM s novým modelem 2021, že Ty chceš dostat malý vlčí bán Jinak pěkný zbytek neděle a přestaň mě zlobit nebo sundám tu BMW ceduličku, kterou mám nad postelí v ložnici

(reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

21.3.2021 v 14:08 | Nahoru | #164
JirkaFJR> už jsi motorku dostal? Budou fotky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

21.3.2021 v 14:53 | Nahoru | #165

VlČek67 píše: MedWed> ahoj, Ty kluku jeden "chlupatá" , tak Tobě nestačí, že mě sere KTM s novým modelem 2021, že Ty chceš dostat malý vlčí bán Jinak pěkný zbytek neděle a přestaň mě zlobit nebo sundám tu BMW ceduličku, kterou mám nad postelí v ložnici



... doufam, ze se k tomu Svatemu gralu aspon modlis!

(reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

21.3.2021 v 15:32 | Nahoru | #166
MedWed> ano, denně se modlím k "modro-bílému božstvu", já "oranžový a chudý červ" Na jabku mám tmavě modrý obal a na krabičce airpods (mám jen krabičku, airpods byly moc drahé ) mám také tmavě modrou silikonovou šprcku, i když jsem chtěl oranžovou, tak asi budu muset dát vydělat Aliexpressu

KTM 1290 Adventure 2021

1.4.2021 v 21:03 | Nahoru | #167

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021

1.4.2021 v 21:25 | Nahoru | #168
Ja že už ji máš doma
Co to je za casak?motocykl?

KTM 1290 Adventure 2021

1.4.2021 v 21:27 | Nahoru | #169
Motohous už to vidím

KTM 1290 Adventure 2021

1.4.2021 v 21:34 | Nahoru | #170
Zelený čtvrtek zelené pivo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

1.4.2021 v 21:35 | Nahoru | #171
foxdive>
moje motorka je snad v karantene

KTM 1290 Adventure 2021

2.4.2021 v 06:41 | Nahoru | #172
Asi kluci nestíhají

2 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021

2.4.2021 v 11:47 | Nahoru | #173
Ako je to s chvením motorky pri jazde nad 190km u starších modelov od 2017, myslím tlmič riadenia či krk riadenia. Čítal som viac recenzií o tomto probléme. SAS sa roztrasie, chveje a jazda sa nedá ustáť nad rýchlosťou cez 200, tlak pneu a stav pneu sú ok.
Ma niekto skúsenosti, hlavne aj s odstránením problému?
Ktovie ako nový model.

Dík za info

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021

2.4.2021 v 11:53 | Nahoru | #174
Problém je v řidiči
S krkem žádné problémy nejsou

Naposledy editováno 02.04.2021 11:54:26

(reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

2.4.2021 v 12:41 | Nahoru | #175
Norbert> mám obecnou zkušenost z předcházejících motorek, kdy se při určité rychlosti pod plynem motorka klepala jako zmrzlý pes a byly to špatně sjeté gumy, dal jsem nové a problém byl vyřešen.
Na KTM 1290 SAS model 2019-2020 mám následující osobní zkušenost, do 220 km/h je vše bez problému a nad 220 km/h se třesu já a pokud mám kufry tak se třesu hodně strachem

Naposledy editováno 02.04.2021 12:42:19

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

2.4.2021 v 12:46 | Nahoru | #176
foxdive> ak je to u teba ok tak fajn, no čítal som to na fórach dokonca o nehode po rozhodení motorky vo vysokej rýchlosti. Zrejme o tom budú vedieť svoje v servisoch.

(reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

2.4.2021 v 12:49 | Nahoru | #177
JirkaFJR> Vydrž, tak to byla ta podpora z mé strany a teď realita.
Já osobně když se rozhodnu, tak to chci hned a pokud bych koupil a motorky už přijížděly do dealerství a já stále čekal a čekal, tak bych tam vletěl a požadoval k nahlédnutí seznam objednávek s datem podpisu a seznam naskladněných motorek a předaných motorek, protože proto !
Sice jsem jen VlČek, ale umím být nebezpečný jako hladový tygr

Držím palce, ať brzy jezdíš, počasí je sice jako na houpačce, ale na jezdění už to je.

(reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

2.4.2021 v 12:58 | Nahoru | #178
Norbert> nevím, co přesně dělá tvá motorka, ale já jsem kupoval funglovku = novou a mohu Ti potvrdit, že mi to nedělá, nyní mám najeto 13K a po zajetí jsem zkoušel jak to jede atd a opravdu Tebou popisované problémy nemám.
Trochu z jiného soudku, před KTM jsem měl Yamahu Tracer 900 GT 2019 (koupený nový) a ten se okolo 170-180 km/h opravdu velmi nebezpečně rozvlnil, taky jsem četl, že to dělal model 2014-2016 (něco takového) a od 2018, že to mělo být vyřešeno prodloužením kyvky (asi +60mm) a řeknu Ti, že stačilo jen se trochu posunout na sedačce a bylo po problému (jsem docent = vážím 100 kg) a od toho momentu jsem věděl, že nad 170 se musím lehce posunout a bylo po problému.

Zkoušel jsi i toto?

(reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

2.4.2021 v 12:59 | Nahoru | #179

Norbert píše: foxdive> ak je to u teba ok tak fajn, no čítal som to na fórach dokonca o nehode po rozhodení motorky vo vysokej rýchlosti. Zrejme o tom budú vedieť svoje v servisoch.

problémy měly vesmes 1190 , u 1290 nejsou, když se to rozvlni tak je to chyba ridiče ,špatný posez, podvozek v komfortu, tahání za řídítka v akceleraci atp, ta motorka ma 160koni a ten předek je při plné akceleraci strašně nadlehceny a když na tom někdo sedí jak lopata a ještě si taha řídítka tak to pak kmita, pak na to může mít i vliv blbě sjeta přední pneu, ikdyz minimálně, s kuframa to už je zase jiná
Bez kufrů 290 tacho a ok ,líbí se mě že myslím od 230 zacne tmavnout displej a jenom tachometr zůstává být plně vidět možná i zvyšuje jas, fajn vychytávka

KTM 1290 Adventure 2021

2.4.2021 v 14:09 | Nahoru | #180
Nechcem konšpirovať no vystrašilo ma toto: http://m.motoride.s...radna&tid=79366, tu je to popísané.
Do toho vlákna to nepatrí no na týždeň chcem kupovať 2017ku a toto ma vystrašilo.
Ešte by ste mi mohli poradiť či sú nejaké zásadne rozdiely v modeloch 2017, 2018, 2019, 2020. Elektronika, motor, podvozok, software.

Dík za info.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
Vzdálenost stupaček jezdce a spoluj... KTM 1290 Super Adventure bikerp 10 18.4.2024 v 15:16 truk
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R Drak-09 3 5.4.2024 v 08:11 slabak2
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... Edien 60 8.3.2024 v 23:39 Metric
alarm metasytem def-com3 KTM 1290 Super Adventure Noggin 9 23.2.2024 v 20:03 runis


TOPlist