VlČek67 píše: Pedl> Díky za reakci, ale pokud si to přečteš ještě jednou, tak zjistíš, že to je nadsázka a vtip, my se jen takhle natahujeme s jedním vyznavačem BMW. Osobně nemám rád bláto na rukách nebo botách a už vůbec ne na motorce.
... coze?? jaka nadsazka?? ja to myslim zcela vazne!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Adventure 2021
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021
2 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Adventure 2021
ThomasDRZ píše: Je to stejné jako u SUV automobilů. Většina nesjede nikdy z asfaltu a to může mít značku KTM nebo BMW s nápisy HyperSuperAdventure.
Ahoj, ono to není úplně tak jak píšeš Ty a ano mám SUV ! Předtím 4r rodinné MPV a teď 4r SUV, ale předtím jen samé placky, sedany anebo kombíky a důvod proč SUV?
S MPV jsem byl happy, ale mnoho výrobců MPV přestalo dělat a vrhalo se na SUV a můj důvod je jediný, pohodlné nastupování a vystupování ! Je mi tolik mi je 50+ a mám sedavé zaměstnání a mám nadváhu, sám jsem na sebe naštvaný, ale jsem tlustý, nejsem americký tlouštík a dokonce i boty si stále ještě zavážu, ale opakovaně vylézat z nízkého sedanu mě opravdu štvalo. MPV předokolka mi stačila, obrovský kufr, posunul jsem zadní sedačky dozadu a syn spal během dlouhé cesty na podlaze úplně v pohodě a když byl potřeba velký kufr, tak jsem sklopil zadní sedačky a měl jsem stěhovák a 2-3x jsem vyklopil z kufru 3-tí řadu a vezl jsem 6-7 osob max. hodinku. SUV mi dává stejně pohodlné nastupování a vystupování. Do terénu jsem jel 3-4x a jen poprvé jsem si to užil, protože to bylo něco nového. Pro mě to není otázka módnosti. A to samé je pro mě cestovní enduro, když jedu předkloněný na sportovní motorce, tak mě druhý den bolí záda. Jsem už "velký kluk" a mám vlastní hlavu a koupi cestovního endura považuji za dobrou zkušenost, rozhodně nelituji a za sebe mohu jen doporučit, KTM 1290 SAS = je takový "turbo speed traktor", který mi dá možnost sjet ze silnice a pokud mám chuť, tak se i vybláznit, protože KTMka má opravdu MOTOR a dokonce i slušný podvozek, takže si můžu dovolit se "pohonit" s nějakou sportovní motorkou i mimo dálnici. Nevím jakou motorku jezdíš, ale lepší je vyzkoušet a potom teprve hodnotit. Mám kamarády, kteří jezdí od 125 ccm skútra přes Hondu Fireblade až po skoro 400kg H-Déčko a nikoho nepřesvědčuji, že cenduro je jediné pravé, i když je
JirkaFJR píše: ThomasDRZ> ono stačí koupit fake samolepku z nějaké expedice a hned jsi velký drsňák. ?
Pánové, štvete mě , to jste mi to nemohli poradit na jaře 2020, mohl jsem si nechat Yamahu Tracer 900 GT a doobjednat 100% originální samolepku "účastník Rally Dakar 2019" a nemusel jsem si kupovat cenduro a mohl jsem být velký ADVENTURE borec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Adventure 2021
VlČek67 píše: Pánové, štvete mě , to jste mi to nemohli poradit na jaře 2020, mohl jsem si nechat Yamahu Tracer 900 GT a doobjednat 100% originální samolepku "účastník Rally Dakar 2019" a nemusel jsem si kupovat cenduro a mohl jsem být velký ADVENTURE borec
... jako jsem rad, ze uz uznavas, ze jsi s KTM nevybral nejlepe...
foxdive píše: mindrák?
Ano, já mám mindrák, viděl jsem už nový model 2021 naživo a KTM mě sere!
Ta motorka se povedla, ano, to světlo stále vypadá jako dámské přirození staré ku-vy a teď má ještě ke všemu "poštěvák" dole .... , ale za sebe
Ke své modelový rok 2019-2020 nemám výhrady, ke kvalitě zpracování, ale model 2021 mi připadá, tak jako "lepší".
Zajedu tam ještě se svou a postavím je vedle sebe a uvidím, ale po prvním "ochmatání" mám pocit, že se kluci rakouský více snažili ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Adventure 2021
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Adventure 2021
VlČek67 píše: MedWed> ahoj, Ty kluku jeden "chlupatá" , tak Tobě nestačí, že mě sere KTM s novým modelem 2021, že Ty chceš dostat malý vlčí bán Jinak pěkný zbytek neděle a přestaň mě zlobit nebo sundám tu BMW ceduličku, kterou mám nad postelí v ložnici
... doufam, ze se k tomu Svatemu gralu aspon modlis!
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021
Co to je za casak?motocykl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Adventure 2021
moje motorka je snad v karantene
2 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021
Ma niekto skúsenosti, hlavne aj s odstránením problému?
Ktovie ako nový model.
Dík za info
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021
S krkem žádné problémy nejsou
Naposledy editováno 02.04.2021 11:54:26
Na KTM 1290 SAS model 2019-2020 mám následující osobní zkušenost, do 220 km/h je vše bez problému a nad 220 km/h se třesu já a pokud mám kufry tak se třesu hodně strachem
Naposledy editováno 02.04.2021 12:42:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Adventure 2021
Já osobně když se rozhodnu, tak to chci hned a pokud bych koupil a motorky už přijížděly do dealerství a já stále čekal a čekal, tak bych tam vletěl a požadoval k nahlédnutí seznam objednávek s datem podpisu a seznam naskladněných motorek a předaných motorek, protože proto !
Sice jsem jen VlČek, ale umím být nebezpečný jako hladový tygr
Držím palce, ať brzy jezdíš, počasí je sice jako na houpačce, ale na jezdění už to je.
Trochu z jiného soudku, před KTM jsem měl Yamahu Tracer 900 GT 2019 (koupený nový) a ten se okolo 170-180 km/h opravdu velmi nebezpečně rozvlnil, taky jsem četl, že to dělal model 2014-2016 (něco takového) a od 2018, že to mělo být vyřešeno prodloužením kyvky (asi +60mm) a řeknu Ti, že stačilo jen se trochu posunout na sedačce a bylo po problému (jsem docent = vážím 100 kg) a od toho momentu jsem věděl, že nad 170 se musím lehce posunout a bylo po problému.
Zkoušel jsi i toto?
Norbert píše: foxdive> ak je to u teba ok tak fajn, no čítal som to na fórach dokonca o nehode po rozhodení motorky vo vysokej rýchlosti. Zrejme o tom budú vedieť svoje v servisoch.
problémy měly vesmes 1190 , u 1290 nejsou, když se to rozvlni tak je to chyba ridiče ,špatný posez, podvozek v komfortu, tahání za řídítka v akceleraci atp, ta motorka ma 160koni a ten předek je při plné akceleraci strašně nadlehceny a když na tom někdo sedí jak lopata a ještě si taha řídítka tak to pak kmita, pak na to může mít i vliv blbě sjeta přední pneu, ikdyz minimálně, s kuframa to už je zase jináBez kufrů 290 tacho a ok ,líbí se mě že myslím od 230 zacne tmavnout displej a jenom tachometr zůstává být plně vidět možná i zvyšuje jas, fajn vychytávka
Do toho vlákna to nepatrí no na týždeň chcem kupovať 2017ku a toto ma vystrašilo.
Ešte by ste mi mohli poradiť či sú nejaké zásadne rozdiely v modeloch 2017, 2018, 2019, 2020. Elektronika, motor, podvozok, software.
Dík za info.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
Vzdálenost stupaček jezdce a spoluj... KTM 1290 Super Adventure | bikerp | 10 | 18.4.2024 v 15:16 truk |
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R | Drak-09 | 3 | 5.4.2024 v 08:11 slabak2 |
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... | Edien | 60 | 8.3.2024 v 23:39 Metric |
alarm metasytem def-com3 KTM 1290 Super Adventure | Noggin | 9 | 23.2.2024 v 20:03 runis |