Teď po x letech přišla chuť na občasnou projížďku. Na jaře bych rád už něco měl.
Teď můj problém.
Nevím, jestli koupit fungl novou, nebo naopak starý železo. Novou bych chtěl Royal Enfield Continental GT, protože se mi prostě líbí. Rozmar. Proč novou, asi kvůli nějaké záruce, pár km bez větších nákladů na servis, jasná historie. Na druhou stranu dávat 200tis. za to, že se svezu párkrát do roka, není čas, kvůli práci, rodině, se mi nechce.
Pokud něco starého, chtěl bych se vejít do 100 tis. včetně prvotního servisu a oblečení. Chtěl bych se zeptat na nějaký tip, jakou cestou jít. Je motorka s 40tis. km nebo 20let stáří prů.er? Nebo záleží na konkrétním stavu?
Nejsem divočák, jezdím pohodu, nepotřebuju 190 koní... líbí se mi naháče, endura, i třeba VFR... Prostě široký záběr. Jen jsem úplně vypadl z dění a netuším, jak na tom ty starý vrány jsou.
Jo, jsem rozpolcený, klidně mě pošlete někam, ať si hledám a ujasním sám, ale budu rád za každou radu, nápovědu, nasměrování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo
SuperSic58[b píše: ]Nejvíc mě baví ty bláboly o duši, že nové motorky ji nemají a bla bla bla. Jsou to povětšinou jen kecy[/b] , kterými si lidi jen falešně odůvodňují, že na novou zkrátka nemají peníze I jako nové jdou dnes koupit motorky, které mají různé charakteristiky dle touhy zákazníka, jeden chce silnou střelu na honění desetin na dromu, další neposednýho naháče, co furt panáčkuje po zadním, jinej něco do bláta, další si chce prdlat krajinou a kochat se venkovem, jinej procestovat Evropu cestou necestou a někdo uplně obyčejnou motorku na víkendovou projížďku v klidnym nebo ostřejšim tempu, někdo chce mastodonta s objemem automobilových motorů, jinej má zas rád hbitý a lehounký malorážky, jeden je ulítlej na retro tvary, druhej chce hmyzí sc-fi look. Ale jedno je jasný, nová je prostě nová A teď nemyslim jako že fungl nová, ale zkrátka nějaká současná, ne nějaká 30 let stará vrána po xtým majiteli a dojebaná řádkou kutilů domácích... To už je potom spíš záležitost pro fajnšmkekry, kteří mají znalosti, dovednosti, vybavenou dílnu, hromadu zbytečnejch peněz a času, aby si dali do pucu fešnýho youngtimera. Ale určitě to neni záležitost na onu sem tam víkendovou projížďku pro člověka s minimem času zatíženého onou trojicí povinností(rodina, práce, dům)
se pleteš, starý mají opravdu duši, ty nový jsou většinou bezdušový
Naposledy editováno 30.10.2020 10:32:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová nebo starý železo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké gumy na RE Continental GT [1, 2, 3] Royal Enfield Continental GT | Alda156 | 67 | 21.4.2023 v 22:59 oondra2 |
Enfield Interceptor / Continental -... [1, 2] Royal Enfield Interceptor, Royal Enfield Continental GT | sardel | 39 | 6.10.2021 v 06:52 MilanTST |
Servis ventilových vůlí u Royal Enf... Royal Enfield Interceptor, Royal Enfield Continental GT | dundee5 | 3 | 21.5.2021 v 11:23 dundee5 |
Zakoupený bike v německu Co vše je ... Royal Enfield Continental GT | Alceste | 13 | 18.5.2018 v 14:18 Alceste |