globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Předělání motoru z EFI zapalování na CDI
6.10.2020 v 09:23
ahoj ,mám dlouhodový problém na motoru ,vždy zhasne třeba po minutě chodu.Napadlo mně předělat zapalování na bezkontaktní CDI.To by nemusel být takový problém.Halův snímač stahnu do CDI a pak do klasické cívky (karburátorové) ,pouze CDI potřebuje napájení,to je u cdi verzí vyvedeno od rotoru.U EFI máte všechno z rotoru vedeno přes regulátor na baterii.To je jediný rozdíl...máte nějaké nápady?

1 reakcí na tento příspěvek Předělání motoru z EFI zapalování na CDI

19.11.2020 v 12:08 | Nahoru | #1
to bohužel nemám...ale není to nic složitého....jen potřebuji dostat větší napětí na jiskru...Nešlo by to nějak z baterie ze stejnosměrných 12V udělat 70 V střídavého?

(reakce na) Předělání motoru z EFI zapalování na CDI

19.11.2020 v 13:06 | Nahoru | #2

kawasaki-man píše: to bohužel nemám...ale není to nic složitého....jen potřebuji dostat větší napětí na jiskru...Nešlo by to nějak z baterie ze stejnosměrných 12V udělat 70 V střídavého?



porad tam bude vic a vic problemu - nejjednodussi je najit chybu u toho puvodniho systemu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
regulátor tlaku paliva Čína Maxon kawasaki-man 5 16.6.2022 v 23:09 HornisGSX
Příliš mnoho benzínu při studeném s... Čína Maxon kawasaki-man 4 26.5.2022 v 20:58 kawasaki-man
Páka na provléknutí ventilku na dis... Čína Maxon kawasaki-man 2 14.4.2022 v 08:28 Filous
2xvypalena ridici jednotka na skutr... Čína Maxon kawasaki-man 16 23.8.2021 v 20:00 kawasaki-man
Skútr nejde do otáček chyba P0122 Čína Maxon kawasaki-man 5 29.7.2021 v 16:59 karavanista


TOPlist