2 reakcí na tento příspěvek Předělání motoru z EFI zapalování na CDI
kawasaki-man píše: ahoj ,tak jsem se do toho pustil...problém ale je v tom ,že z toho rotoru u motoru se vstřikováním jsou pouze 3 žluté dráty do regulátoru...je na nich nějakých 15V střídavého...když ho tedy zapojím na CDI tak svíčka neháže jiskru jenom svítí permanentně.Na rotoru u karburátoru je ještě jeden drát červený s kterého jde nějakých 65V střídavého...takže to asi stejně nebude fungovat ,protože nemám kde vzít proud na jisku...
Hele sorry, ale ty vubec netusis ktera bije, jak ktery systemy funguji a ani se nesnazis to pochopit a nastudovat, jen zkousis pripojit jeden drat k jinymu a cekas co to bude delat...
CDI bys mel mit napajenu 12 V na nejakejch svorkach a na dalsich 2 dratech by tam mela bejt pripojena nejaka civka ktera se zove pickup coil a bud je soucasti statoru altiku nebo je nekde pobliz.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
regulátor tlaku paliva Čína Maxon | kawasaki-man | 5 | 16.6.2022 v 23:09 HornisGSX |
Příliš mnoho benzínu při studeném s... Čína Maxon | kawasaki-man | 4 | 26.5.2022 v 20:58 kawasaki-man |
Páka na provléknutí ventilku na dis... Čína Maxon | kawasaki-man | 2 | 14.4.2022 v 08:28 Filous |
2xvypalena ridici jednotka na skutr... Čína Maxon | kawasaki-man | 16 | 23.8.2021 v 20:00 kawasaki-man |
Skútr nejde do otáček chyba P0122 Čína Maxon | kawasaki-man | 5 | 29.7.2021 v 16:59 karavanista |