Nedá mi spát otázka jaký je rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4 válcem. Jedná se mi asi spíše o vlastnosti výkonu a momentu, točivost.... Jediné co jsem dohledal na internetu, že co do šířky je Včková konstrukce užší.
Děkuji
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem
Borntobewild píše: Zjednodušeně řečeno: řadový má kultivivanější chod. Véčkový je ostřejší, jde agresivněji do otáček.
..a myslis ted radovej po 90° nebo bigbang, resp. tu V4 se 180°klikou nebo s 360°klikou ? nemluve o uhlu mezi prednimi a zadnimi valci..
ad tema - hele to nejde takhle obecne rict, co konstrukce to jiny vlastnsti, v gp jezdi pulka pole s radovejma a druha s veckama, rc211 byla petivalec do V.. asi tak
E: Kohl> taky si rikam
Naposledy editováno 16.08.2020 19:42:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem
Říkám zjednodušeně . Samozřejmě záleží na svíraném úhlu. A ještě na spoustě jinejch věcech.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi řadovým a V 4-válcem
kerut píše: v gp jezdi pulka pole s radovejma
Takmer všetci majú V-čka, radový má iba Suzuki a Yamaha, ale tí majú crossplane, takže podobné intervaly zapaľovania ako V.