Možná to funguje, ale mně se to nezdá. Už to lepení té první vrstvy která se na patkách špic řasila a dělala bubliny. A ta druhá ji nepřekrývala, ale měla stejnou šířku, takže to ani nemohla extra pojistit.
Ostatní kity jsou na podobném principu.
Skoro mi připadá jistější zamazat ty patky špic Mamutem, pak na tom udělat Mamutem souvislou vrstvu kolem dokola a celé to pak před vytvrdnutím přetáhnout kobercovkou.
Funkční mi připadá BARTubeless, ale to bude nejspíš darda a nebude to hned. Dělají to strojově a sami když jim pošleš kolo.
Naposledy editováno 05.08.2020 15:13:24
zkušenosti jen z lehkých endur a zprostředkované od kamarádů, kteří s tím jezdí (a foukají zadky 0,3-0,6)...já jezdím mousse
je důležité namontovat správně velký tublis na správně velký ráfek a není s tím problém...jak by to fungovalo na silnici, netuším
1 reakcí na tento příspěvek Outex Spoke Wheel Tubeless Kit
topdash píše: Jedna připomínka... Tubliss se používá pouze u lehkých endur do terénu. Na silnici není vhodný, jelikož se pneu potom může foukat na max 1,2
Největší problém u Tubliss je absence verze pro 17 kola, proto jsem na cesťáku šel 3M cestou, ale na enduru je foukám různě, od 2 do 0.5 a všechno to vydrží. Ono se také tuším píše, že by se s nimi nemělo jezdit nad 80km/h, nejezdit na silnici a podobně, řekl bych, že si tím hlavně kryjí záda, nevím, že by někdo ale s podobným použitím měl problémy a pokud bych měl cesťáka s 18kou vzadu, rozhodně bych šel raději do Tubliss, i když ta 3M+silikon fungují překvapivě dobře, přežili dálnice, led, sníh, brody, rány, šoky...
1 reakcí na tento příspěvek Outex Spoke Wheel Tubeless Kit
Je po roce nějaká další osobní zkušenost?
Celkem mne to také zajímá ..
Jo a Tubliss neobuješ na zadní 150ku...
A když ji probiješ pořádným hřebíkem,tak vezmeš i tu vnitřní duši a je po prdeli...
Tam je hlavní výhoda ten nízký tlak do terénu,ale já to řeším abych nemusel při píchnutí lepit,
ale vystačil jsem si s knotem bez zouvání...
Tady u toho outexu můžu při nejhorším vrátit i tu duši...
Naposledy editováno 19.12.2021 20:37:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Outex Spoke Wheel Tubeless Kit
petr1000001 píše: Takže co z toho plyne??
Je po roce nějaká další osobní zkušenost?
Celkem mne to také zajímá ..
Jo a Tubliss neobuješ na zadní 150ku...
A když ji probiješ pořádným hřebíkem,tak vezmeš i tu vnitřní duši a je po prdeli...
Tam je hlavní výhoda ten nízký tlak do terénu,ale já to řeším abych nemusel při píchnutí lepit,
ale vystačil jsem si s knotem bez zouvání...
Tady u toho outexu můžu při nejhorším vrátit i tu duši...
3M+silikon mám stále na ADV, přezouvání v pohodě, ale mám přezouvačku, a jezdilo to v mrazu, sněhu, brody, písek, bláto a stále neupouští.
Tubliss mám na enduru, také to už najezdilo dost, do samé jako ADV ale trochu divočejší, dostal jsem se až na 0.4ATM, když jsem už fakt hledal zoufale trakci a také to nikdy nezklamalo.
3M+silikon je bezva, ale příští ADV bude mít 18ku vzadu, abych také mohl takto drasticky podhušťovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Outex Spoke Wheel Tubeless Kit
Já mám vzadu 18ku ( AT) ale 150 šířka s tím Tublissem nekoresponduje.
Ale teď jsem četl tady na M článek z výstavi ,že je novinka u Mousse nový tip na civilní ježdění,výdrž 3roky..
Tak jsem zvědav
Risemousse
Pokud tuhle firmu neznáte, není to nic překvapivého. Jde o Italského výrobce mousse vložek do kol, které se dávají místo duší. Pokud nejezdíte enduro nebo motokros, dost možná neznáte ani mousse, takže je logické, že pak neznáte ani tohoto výrobce. Jeho nový produkt má ale poměrně značný potenciál tohle vše změnit. Nejprve si ale pojďme v rychlosti popsat, co je vlastně mousse zač. Zjednodušeně je to speciální pěna, která se dává do pneumatik místo duše, a tím se minimalizuje riziko defektu. Perfetní na enduro a motokros, kde se jezdí v těžkém terénu, a kde se také často přezouvá. Protože jednou z nevýhod mousse je fakt, že se o ně musíte starat, pravidelně mazat a že také poměrně rychle degradují. Poměrně rychle s přihlédnutím na nájezdy silničních pneumatik. Tenhle problém řeší firma Risemousse svojí novinkou B-Sure, což je první mousse pěna pro civilní silniční použití. Její životnost je 3 roky a po tuto dobu by měla garantovat své vlastnosti. Podobně jako u terénních mousse jde i tady o ochranu před defektem, ale v trochu jiném smyslu, protože B-Sure udělá z vaší pneumatiky takzvanou run-flat pneumatiku. B-Sure pěnu si dáte normálně na ráfek do pneumatiky a po nasazení gumy dofoukáte na požadovaný tlak. V případě defektu pak nedojde k vyfouknutí a deformování pneumatiky, ta místo toho ztratí jen malé množství tlaku a B-Sure zajistí bezpečné dojetí sníženou rychlostí do servisu. Není to tedy koncipované tak, že budete jezdit pouze na mousse do aleluja. Protože by se ale mohlo stát, že člověk defekt vlastně ani neobjeví, je součástí B-Sure systému bezdrátový snímač tlaku, který dá jezdci jednoduchými světelnými signály informaci o defektu. Potom stačí jenom lehce ubrat a najít si servis, který může být ale i několik desítek kilometrů vzdálený. Risemousse tuhle novinku uvede na trh na jaře 2022 nejprve pro skútry a pro stroje adventure s různým užitím od čisté silnice po rally. Postupně by výrobce chtěl nabídnout novinku také pro kategorii cruiserů, naháčů a sportovních motorek, každopádně se silničním závodním použitím se nepočítá.
Více na: https://www.motorka...interkomy-46724.html
Copyright © Motorkari.cz
petr1000001 píše: Mr.Dreamer>
Já mám vzadu 18ku ( AT) ale 150 šířka s tím Tublissem nekoresponduje.
Ale teď jsem četl tady na M článek z výstavi ,že je novinka u Mousse nový tip na civilní ježdění,výdrž 3roky..
Tak jsem zvědav
Mousse obecně mě pro enduro ani ADV nikdy nezaujaly a ne kvůli nájezdu. I u medium soft mousse použité pouze pro technické enduro jízdy mi vadí, že nemohu během jízdy měnit tvrdost, můžeš maximalizovat trakci nebo stabilitu, ale ne obojí. Kdybych měl na enduro dát mousse, která bude nic moc ale stravitelná v terénu, bude to v lese nepoužitelné, pokud bych měl dát mousse, která udrží trakci v plytkém blátě, mokrých kládách nebo mokrých kamenech, bude to na silnici trápení a během chvíle se mi přehřejou gumy.
Ten popis v čláínku pak nedává moc smysl. S mousse nemohu dát duši a kolem drátů jen samotná mousse neutěsní, takže pouze přidat do ráfku ventilek také nepomůže. Připadá mi, že autor článku naprosto nepochopil funkci toho produktu. Předpokládám, že se jedná o úplně normální mousse, protože co měnit, když stejně nebude až do defektu nic dělat, a k tomu je tam tubeless kit na způsob Outex, takže doslova nic nového, klidně si můžeš dnes jít koupit nebo udělat DIY utěsnění ráfku a pak vzít od nějakého enduráka jeho jetou mousse a dosáhneš stejného výsledku, ale během nasazování budeš nadávat jako křeček a zbytečně zvýšíš hmotnost kola, když by mnohem snazší bylo přibalit si knoty nebo sliz.