globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkušenosti se značkou Zontes
27.7.2020 v 16:54
Prosím o radu , má-li někdo zkušenosti se značkou Zontes , případně vyzkoušel Zontes 310T?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti se značkou Zontes

5.8.2020 v 15:43 | Nahoru | #1
Metric> to jooo, ale imobilizér je prvek celkem nutnej, stejně jako zámek u dveří... hele, takhle se můžeme přetahovat do alelůja, prostě stejně jako nemám rád prošpikovaný auta samočinným řízením, udržovačema v pruzích a takovýma těma sračkama, který si lidi koupěj a pak je maj stejně vypnutý, tak si i myslím, že jednostopý malorážky se maj starat o pěknej zážitek z jízdy a nehrát si na něco, co nejsou. Ale na to můžeme mít každej samořejmě jinej názor, takže pokud by sis Metricu Zontici koupil, byl bych spíš zvědavej, jak se ti s ní jezdí, jaká je pod prdelí, než jak si otvíráš víčko nádrže. Pro mě je nadbytečná elektronizace důvod něco nekupovat, pro tebe třeba baopak, jsem přece jen už o dost starší. Někdo brunetky, někdo blondýny. No, a to je všecko

Naposledy editováno 05.08.2020 15:44:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti se značkou Zontes

5.8.2020 v 16:28 | Nahoru | #2
Codo> Nechci ti brát iluze, ale cílovou skupinu ulovíš právě na elektronické fičuriny a vzhled. Co si budeme povídat, funguje to i na fotříky (fičuriny) a maminy (vzhled), co jdou pro nové auto. Kdybys chtěl prodeje postavit na konstrukční dokonalosti, tak jdeš ke dnu.

P.S. a ten immobiliser je nutný (povinný) pouze kvůli dementním předpisům, jinak je to úplně stejná fičurina, jako el. zámek víčka nádrže.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti se značkou Zontes

5.8.2020 v 16:48 | Nahoru | #3

Codo píše: pokud by sis Metricu Zontici koupil, byl bych spíš zvědavej, jak se ti s ní jezdí, jaká je pod prdelí, než jak si otvíráš víčko nádrže

V tomto s Tebou plne súhlasím, na druhej strane bol Tvoj prvý príspevok čiste o elektronike. Prvá vec, ktorá napadla mňa, že ako 300-ka a obzvlášť čínska, to bude pre človeka mojej výšky úplne neprijateľné. Väčšina výrobcov sa riadi pravidlom, čím väčší motor, tým väčšia motorka, takže malorážky sú malé aj fyzicky - a u Ázijcov a Číňanov obzvlášť je navyše ergonómia relatívne neprebádaným poľom...

Fakt je, že i "jednoduché" mašiny "bez elektroniky" elektroniku majú, pretože bez nej motor spĺňajúci moderné normy nevyrobíš. To sa týka napríklad aj jazdných módov (odozva plynu a pod.), pokiaľ viem, je to len funkcia v riadiacej jednotke, ktorá (teda RJ) tam je tak či tak... Na druhej strane napr. BT modul považujem za celkom neškodný, čo sa stane, keď nebude fungovať? Nepôjde BT, takže na tom budem rovnako ako bez neho. A to platí o väčšine elektroniky, i keď práve to bezkľúčové zamykanie nádrže bude asi výnimka. (Zatiaľ som sa s ním stretol len raz a neskúmal som, čo sa stane v prípade poruchy. U Ducati sa napríklad nádrž odomyká ručne a má aj náhradný zámok na použitie bežného kľúča.)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist