globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: kaluž benzínu pod motorkou
Chlapi prosím o radu.... Poprvé se mi stalo, že jsem dojela na benzínku na rezervu. Teda přesněji, motorka začala cukat pár stovek metrů před benzínkou, tak jsem to stočila ke stojanu a natankovala hned do plna - palivový kohout ve stavu ON. Až po natankování do plna jsem přepla na rezervu, protože to nechtělo naskočit. Chytlo to a na RES jsem dojela do garáže (cca 2 km) a po vypnutí motoru přepla zpátky palivový kohout do polohy ON. Motorka stála cca 14 dní, protože chcalo, byla jsem několikrát v garáži a vše bylo ok. V den 16tý jsem vlezla do garáže a pod motorkou kaluž benzínu - výfuk, svíčky... benzín prostě všude. Koupila jsem repasi na palivový kohout, vše vyměnila a beznín kurde pořád teče dovnitř. Co je špatně?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kaluž benzínu pod motorkou

17.6.2020 v 01:12 | Nahoru | #1
Romulus.> Spíše ne… nádrž přece není hermeticky uzavřená!

Gábikka> Tady si počti o poloze PRI.
Hele, s tou motorkou, když stála, jsi něco dělala? Protože to je divné, že 14 dní v pořádku a potom začne téct. Nebo jsi s tím ventilem zkoušela hýbat? To by potom mohl být netěsnící plovákový ventil…
Ale chybu bych hledal především v tom ventilu. Pokud nedrží plovákový ventil v karburátoru, projeví se to obvykle teprve po nastartování, když ventil pustí benzín (nebo ho začne tlačit čerpadlo).
Každopádně pozor, jestli ti benzín nenatekl do válců! Pro jistotu bych vyšrouboval svíčky a zkontroloval!
Držím palce, snad to bude jen nějaká prkotina…

e: Když píšu "ventil", myslím palivový ventil u nádrže - snad to je jasné… píšu trochu jako hotentot, jak jsem si to po sobě přečetl!

Naposledy editováno 17.06.2020 01:18:24

(reakce na) kaluž benzínu pod motorkou

17.6.2020 v 10:08 | Nahoru | #2

Hele, s tou motorkou, když stála, jsi něco dělala? Protože to je divné, že 14 dní v pořádku a potom začne téct. Nebo jsi s tím ventilem zkoušela hýbat? To by potom mohl být netěsnící plovákový ventil… Ale chybu bych hledal především v tom ventilu. Pokud nedrží plovákový ventil v karburátoru, projeví se to obvykle teprve po nastartování, když ventil pustí benzín (nebo ho začne tlačit čerpadlo). Každopádně pozor, jestli ti benzín nenatekl do válců! Pro jistotu bych vyšrouboval svíčky a zkontroloval! Držím palce, snad to bude jen nějaká prkotina… e: Když píšu "ventil", myslím palivový ventil u nádrže - snad to je jasné… píšu trochu jako hotentot, jak jsem si to po sobě přečetl!

wedness>

Díky pročtu si to.
Motorku jsem zaparkovala, vypla motor, otočila ventilem na polohu ON a od té doby stála bez jakéhokoliv pohybu či dotyku. Svíčky byly mokré takže to teklo i do válců
Cca půl nádrže bylo v prdeli.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10412 Dnes v 01:18 zdenda666
zrychlení yamaha xv 125 Yamaha XV 125 Virago vaclav11 15 12.5.2024 v 09:24 ŘezníkTom77
Yamava Virago 125 - seřízení volnob... Yamaha XV 125 Virago Zachovalj 3 14.4.2024 v 19:38 Slávek-TDM
Problém s naštartovaním motorky Yamaha XV 125 Virago Tenjebonamotorke 1 21.3.2024 v 16:48 Rick_James
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009


TOPlist