globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Enduro dráty, niple vymezovací kroužek
Zdravím.
Potřebuji radu, kde sehnat podložky pod dráty pro vymezení vůle.
Co si budeme povídat originál dráty jsou drahé. Šroubárna Marek umí udělat, ale je tam jiný závit i NIPL, který je užšší.
Jediné řešení je dát mezipodložku, věděl by někdo, kde sehnat?

Děkuji

Naposledy editováno 22.12.2020 19:37:41
Předchozí
1 2
Následující

Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

28.5.2020 v 10:54 | Nahoru | #1
To je nejaky divny, par kol jsem vyplet a nikdy nebyl problem , to ma CRF nejaky divny niple.
SI skoc do nejakyho zelezarstvi a zkus vybrat nejakou nerez podlozku co ti tam padne. Ale uplne tedy nevim jak chces resit ze ti to bude vaklat do stran.

Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

28.5.2020 v 17:01 | Nahoru | #2
Pokud ten nipl drží v prohlubni ráfku, je to dobré. Žádnou podložku tam nedávej!

Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

30.5.2020 v 01:31 | Nahoru | #3
Podložka je nesmysl, pokud nemáš na dráty tak to neprovozuj, kup kopačky a jdi na fotbal, nechci vidět co po tvý péči z tý motorky zbyde použitelnýho....

1 reakcí na tento příspěvek Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

30.5.2020 v 02:21 | Nahoru | #4
tyvole sroubarna marek umi vyrobit prakticky cokoliv co si vymyslis a porucis, stejne tak chocerady,...
..a tenci drat bude mit pri stejnem/danem predpeti mensi silu takze kola nebudou fungovat (budou mekky a budou se kroutit)..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

30.5.2020 v 20:09 | Nahoru | #5
kerut>
Nikdo neříká, že dráty budou užší, spíš drát originál je zúžený a vyrobený by byl nezúžený, takže naopak. Jen nipl je originál širší v krku a šroubárna Mařena to nezvládá vyrobit. Mají jen jeden typ, který je užší ..
Takže nikoli COKOLIV.

Objednal jsem originály za 170/kus.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

31.5.2020 v 00:49 | Nahoru | #6
nokia321> hmm.. tak to cumim, mozna nejaky zmeny v pristupu k zakazkam, dobry vedet... zkusil bych jeste ty chocerady, tam byli vzdycky totalne ochotny..
ale pokud uz jsi obednal origo tak holt tak... nicmene 170/ks je sileny, to zas jo, to by ti levnejs nafrkal i nekdo s CNC...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

31.5.2020 v 05:41 | Nahoru | #7
kerut> Já jsem koukal myslím si , že ta šroubárna marek bude to samé jako chocerady.

Šroubárna Marek s.r.o.
Hvězdonice 6
257 24 Chocerady

(reakce na) Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

31.5.2020 v 07:27 | Nahoru | #8
nokia321> čau, mne raz dávno dotiahli chalani koleso z nejakej krosky, neviem čo to bolo zač. Že potrebujú vycentrovať. Problém bol v tom, že už sa nedalo nič robiť nebolo to už kam dotiahnuť. Najlepšie riešenie a samozrejme pre mňa najľahšie bola flexa a nové špice. Ale tá CENA. Tak som chalanom poradil, že to urobím, ale s jednou podmienkou , všetky drôty pekne navlhčia brzdovkou, rozoberú to, vyčistia a ešte prečistia závit príslušným očkom na každom drôte a narežú ho cca 2 mm ďalej . Tie špice sú potom po závite tenšie, ale som potreboval kvôli citu pri uťahovaní aby tie niple šli ľahko a ja som cítil napínanie drôtu a nie odpor v závite. Tiež som počítal s natiahnutím špicov a vytlačením uloženie v ráfiku. Tak mi to priniesli ( každý kus som pred montážou skontroloval či nezadrháva v závite) , v tom kolese boli štyri rôzne veľkosti nábežné , úbežné a pravé , ľavé, dokedy som na to prišiel, koleso som rozoberal ešte raz.. , Tá radosť chalanov a moja spokojnosť stála za tú námahu. . Potom po odjazdení zopár MTH mi to priniesli zas , som to dotiahol premeral a pokoj. Tak to skús aj na svojom kolese, nemusia sa ešte všetky staré veci vyhodiť, Koleso slúži dodnes. A žili šťastne dokedy nepomreli. Držím palce pri oprave kolesa.

PS :Katroš, aj chudobnejší, ako napríklad ja , si chcú zajazdiť.

Naposledy editováno 31.05.2020 13:21:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

Skvělá odpověď, děkuji! 31.5.2020 v 13:19 | Nahoru | #9
nokia321> aha ja myslel grosse, s markama jsem resil vzdy jen elektronicky/korespondencne (nicmene vochotni bejvavali taky), a priznam se ze to ze jsou hned o vesnici vedle jsem netusil.. tyjo, byl jsem to mohl vzit vzdycky pri jednom

E.. nicmene k te zmene pristupu, stava se.. v galvance u fialu v cakovicich bejvavali taky leta straslive ochotni, a loni najednou ejhle, nasrat nasrat.. no co, galvanovna v krkonosich (rokytnice) je taky dobra, a levnejsi

Naposledy editováno 31.05.2020 13:25:36

Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

31.5.2020 v 20:26 | Nahoru | #10
Tak to jsem netušil, že ještě existuje obdobná firma, ta by to třeba zvládla
Děkuji, hned tam píšu a posílám fotky, jestli by neuměl NIPLE na míru a udělal by na dráty od Marka

Každopádně mi už ty špagáty vyrobily, tak si je v rámci slušnosti odeberu i když ty niple jsou na baterky..

Mašina je rok a půl stará a některé dráty nejdou povolit. Točí se když držím sikovkama povrch se ničí a matice se nepovolí. Takových je tam víc. - Ještě zkusím, tu brzovku (ale bojím se aby se nedostala na ráfek).

Nakonec budu mít pár originál a všechny neoriginál, ale asi k ničemu

Naposledy editováno 31.05.2020 20:38:30

1 reakcí na tento příspěvek Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

31.5.2020 v 20:51 | Nahoru | #11
Tak se mi email vrátil. Našel jsem ještě jiný a to samé. Vypadá to že krach, nebo přesunuto na jinou adresu. Zkusím zítra zavolat.

Kdyby někdo věděl o firmě co zvládne vymezovací podložky, ať se ozve. Díky

Naposledy editováno 02.06.2020 06:49:22

(reakce na) Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

22.12.2020 v 15:48 | Nahoru | #12

kerut píše: nokia321> aha ja myslel grosse, s markama jsem resil vzdy jen elektronicky/korespondencne (nicmene vochotni bejvavali taky), a priznam se ze to ze jsou hned o vesnici vedle jsem netusil.. tyjo, byl jsem to mohl vzit vzdycky pri jednom

E.. nicmene k te zmene pristupu, stava se.. v galvance u fialu v cakovicich bejvavali taky leta straslive ochotni, a loni najednou ejhle, nasrat nasrat.. no co, galvanovna v krkonosich (rokytnice) je taky dobra, a levnejsi



No, časy se mění a s obojími je to někdy na dýl...
Niple nevyrábí, je to produkce která se nakupuje, nebo aspoň jako polotovary. Velké moto niple jako na obrázku jsou podle mě pro všechny Excely a DID ráfky kompatibilní, tak není nutno řešit originál.
Tady máš třeba nějaký věci od Talonu : https://www.24mx.cz...-prislusenstvi_c1665

Nebo se zeptej někoho kdo závodí na nějaký úrovni kde to řeší. To je spotřebák v podstatě. Dojebaných kol je plnej net a niple obvykle lze použít. Sám mám kolo na vyhození zadní z KTM EXC, je tam potrhaná nába i ráfek .

(reakce na) Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

22.12.2020 v 15:57 | Nahoru | #13

nokia321 píše: Tak se mi email vrátil. Našel jsem ještě jiný a to samé. Vypadá to že krach, nebo přesunuto na jinou adresu. Zkusím zítra zavolat.

Kdyby někdo věděl o firmě co zvládne vymezovací podložky, ať se ozve. Díky



ses si jistej, ze potrebujes tu vuli vymezit? z principu je potreba aby byl kontakt v te kulove plose, aby byl drat namahanej na tah a nic tam nevnaselo navic ohyb…

tzn ty vymezovaci podlozky by musely byt na nipl nalisovane - aby nespadly (licovanej rozmer rovna se vyssi cena) a okolo musi byt stejne vule, jinak by se ten nipl oprel o stenu a tim by se drat navic ohybal…

ale pokud trvas na tech vymezovacich trubickach, tak to bych ti dyztak vyrobil … pokud by to mela byt nakrajena trubicka...

2 reakcí na tento příspěvek Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

22.12.2020 v 16:20 | Nahoru | #14
Podložky pod niple se v kolařině používají, ale je to specialita.
Obvykle mají za cíl snížit tření a umožnit výkyv v díře.

U motorky jsem to zatím neviděl. Ale pokud tvar niple nesedí na diru, tak to bude buď praskat, nebo povolovat.

U motorek je problém s vývrtem, není vždycky stejně zauhlovany jako u kol. Obvykle se musí dát pozor na to, jak velké jsou flanche nábojů. Může se stát že ráfek je směrový, pokud je velký rozdíl pravá/levá.

Nevím co řešíš, ale možná je levnější použít komplet kola Twenty a je pokoj na sezonu.
Protože když jsem počítal ceny materiálu na ktm, origo naby, origo dráty a rafek Excel, bylo to nesmyslně drahé.

Naposledy editováno 22.12.2020 16:21:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

22.12.2020 v 16:23 | Nahoru | #15
Kafoholik> Rekl bych, ze kolem toho niple v miste kde prochazi rafkem je vetsi dira nez jak to bylo... a tu diru chce ucpat.

(reakce na) Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

24.12.2020 v 11:49 | Nahoru | #16

assassin píše: Kafoholik> Rekl bych, ze kolem toho niple v miste kde prochazi rafkem je vetsi dira nez jak to bylo... a tu diru chce ucpat.



Asi jo. Ale pokud ty úhly nesednou na sebe, tak to bude zlobit. To jsou stovky kilo v cyklech, mělo by to hrát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

24.12.2020 v 12:45 | Nahoru | #17
Kafoholik> podlozky teda nevim, pouzivaji se nejtovany rafky (ocelovej nejt upevnuje uchyceni niplu v Al rafku)..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

25.12.2020 v 01:29 | Nahoru | #18

kerut píše: Kafoholik> podlozky teda nevim, pouzivaji se nejtovany rafky (ocelovej nejt upevnuje uchyceni niplu v Al rafku)..



No, nevíš, já vím... Je to můj job, vědět.
Eylets a podložky jsou dvě rozdílné technologie.
Mrkni se třeba na Sapim, o podložkách.
https://www.sapim.be/tools/washers

Podložky smysl dávají. Osobně jsem přesvědčen že velký. Nopak ty nýty jsou jen na parádu a na potíže. Alespoň ty jednoduché.
Dvojité nýty (double eylets) ano, ale roste váha.
Podložky jsou ale technologicky složitější na zapletení (adaptér pro mašinu atd.). Tak se jim spíš vyhýbá kdo může. Včetně mě.
Ale na soukromé kolo co si ručně vypletu bych je dal a ráfky bez nýtů. To je totiž nejlepší kombinace pro pevnost a zároveň to vyjde lehčí než s nýty.

Ono kolo a motorka se liší hodně kvůli tomu že úhel drátů je u motorek velký- jsou velké náboje a malé ráfky.
Takže se používají směrové díry, což je u kol dost výjimka .
A pro moto niple se používá kulová hlava, ráfek je obvykle protlačovaný. To s podložkou nejde kombinovat, pokud to není systém.

Naposledy editováno 25.12.2020 01:53:13

(reakce na) Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

25.12.2020 v 02:01 | Nahoru | #19
Kafoholik> nejty smysl rozhodne maji, protoze hlinik na cyklorafky je mekkej (nejaka petka vetsinou,.. musi jit dobre eloxovat a hlavne musi jit dobre tvaret, poprvy na profil a po druhy jeste dokola na rafek).. niple lezou z rafku pri zatizeni celkem ochotne, na silnici samozrejme ne ale v terenu.. mam set rapidu (24h) a dva sety T303 (zapleteno taky 24 ale puvodne 36H,.. tretinu nejtu jsem odvrtaval) tem 303 s nejtama bych veril vic i kdyz jsou nizoucky a jeste galuskovy..

jinak podlozky budou fungovat samozrejme obdobne (ten rafkovej nejt je prakticky podlozka zajistena proti vypadnuti.. kdyby byl skutecne silou nejtovanej rozmacka ten rafek jak nic) ale bude to voser pri vyplejtani..

ale ad cyklo vs moto souhlas, na moto jsou ty uhly ostry, tam to chce vrtat sikmo a spravne, ne jako soudruzi v remerxu kdyz se sice snazej vrtat diry cik cak ale spis to vypada jako nahodnej vyber, nekdy je obtizny poznat ktera ta strana ma bejt ktera

1 reakcí na tento příspěvek Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

25.12.2020 v 03:42 | Nahoru | #20
Kerut: ty vzdycky prilitnes s nejakou specialitou remerx rafky si snad nikdo na kolo dobrovolne neda, natoz aby za to dal penize .. me teda nikdy na kole neprasknul drat ani neprolezl nipl z rafku... ale zas v terenu jezdim tuzku a jsem hubenour, jen 100kg

(reakce na) Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

25.12.2020 v 04:01 | Nahoru | #21
assassin> ale no tak, zas takova hruza to neni.. ty "vyprodejovy 303" jsou luxusni docela.. (akorat asi nefrceli,a ten nizkej profil je na silnici na picu, s takovym vodporem to proste nejede a nepojede..) voni ty hlinikovy maji podobny parametry vsechny, machy, remerxy,.. ok mavic je jinde, ale i tam proste nemaji materialove moc prostor na manevrovani, musi to bejt eloxovatelny a tvarny... takze rafky ze 7 certalu nedela a neudela fakt nikdo.. do uhliku nevim jestli se davaj podlozky, co vim taxe tam nedavaj ani klasicky draty a niply...

1 reakcí na tento příspěvek Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

25.12.2020 v 12:32 | Nahoru | #22
Dráty praskají když jsou volné. A hlavně když se napětí nepodařilo udělat na všech drátech stejně.
My pleteme cca 250 kol denně, stroj napětí uhlídá. Ale stejně je naprosto zásadní včas po cca 500 km vypety utáhnout, jinak to potom bude zlobit.
Nové kolo obyčejné se dělá na napětí 60 až 90 kilo. Po zajetí se to dorahne cca na 110 a je to ok. Silniční kola se dělají cca 130 kilo.
Ale záleží na materiálu.
Rafky mame nejčastěji Rodi rims, nebo levné Stars. Ale Remerx není špatný. Jsou ale spousty profilů, typů drátů, niplu... A záleží i na nábojích.
Nýty jsou problém protože odírají dosedací plochu niplu .
Nejlíp se dělá s ráfky bez nýtů a ocelovými paprsky. Ale bohužel teď treba do Holandska je podmínka nerez 13G draty, jednoduché nýty. A to je pakárna, nerez má mez kluzu na hraně možností a stroje se s tím dost perou, aby to napětí bylo ok.
Je spousta vychytávek v technologii. Je to fofr, normu píšu obvykle na 4 minuty/kolo. Dvě minuty navlečení, dvě zapletení na stroji. Mašina pak musí být seřízena aby cenrovala max. ty dvě minuty.

Ale i běžné moto kola se pletou takto. Na skoro stejné technologii.

Nicméně, já fandím rovným paprskům, s matičkou v náboji. To podle mě je hlavně pro terénní modely a bezdušaky úplně parádní.
Kónický drát bez ohybu, to je paráda

(reakce na) Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

25.12.2020 v 13:05 | Nahoru | #23
Kafoholik> ale dyt ja o dratech vubec nemluvim ? ja pisu ze nejt nebo pripadne podlozka je tam od toho aby nipl netrhal ten mekkej rafek,.. drat mi v zivote zadnej nepraskl, ale kdyz kouknu na rapidech na spoj nipl/rafek, tak tam lehka deformace videt je...

a draty (v zadu) stejne dotazeny fakt nemam protoze pouzivam nesymetricky parovy vyplety, smerovany do krutu (ve volnym stavu jsou tam rozdilna napeti, a az vnesenim krutu se kolo "dotahuje"), ve predu mam taky dualni/parovej radial ale pod stejnym uhlem, obrazek napovi vic..



je to trosku komplikovana uloha, predepjatej system, kde musi samozrejme sedet geometricky podminky s pevnostnima (obdoba staticky neurcity ulohy s bremenem na dvou ramenech, akorat tady jsou ta ramena 4), nicmene ne nenapocitatelny.. jasne ze kdyz udelas klasickej symetrickej vyplet tak to je vypocetne podstatne jednodusi, resp pocitat to nemusis, jen utahnes jednu nebo druhou stranu tak aby naba vychazela na stred.. jenze kdyz zaberes kolo zmekne,..a to narozdil od predstavy spousty cyklistu zcela bez ohledu na to jak je dotazeny, i kdyz bude utazeny uolne na krev tak se jedna pulka dratu proste povoluje, druha utahuje, a pokud maji stejnej uhel, budu ty diference stejny bez ohledu na absolutni hodnotu predpeti.. reseni je prave jinej uhel dratu ve smeru a proti smeru kroutaku.. a neni to keruti vynalez, dela se to bezne, napr corima.. jeste maji tu vychytavku ze naboj pobere zkrut a srana od kazety se dela radial, to kerut nema protoze by musel vyrabet i naby ktery by ten zkrut ekvivalentni natazeni dratu pobral, a na to kerut nema dostatecny strojni vybaveni

BTW niply pouzivam zasadne Fe (jsou stejne tezky jako mosaz a v zavitu jim verim vic) od nejaky 34R nebo tak nejak se jmenuje ta BMXva firma.. delaji je cerny a v setech po 48 takze akorat na keruti wheelset Al bych tam nedal, bal bych se co to udela cyklicky,... predpeti kolem radove d 150Mpa (na tech co se v krutu natahuji) po 350Mpa (na tech co se v krutu povoluji) tzn od cca 50-120kg pocitas li to takhle..

Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

25.12.2020 v 16:35 | Nahoru | #24
No pěkně. Co k tomu dodat. S takovými výpočty chodí jeden pán po výstavách, všichni vždycky houfně zdrhame ze stánků

Jen otázka, kde máš výpočet sil na diskové brzdy?

Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

25.12.2020 v 16:58 | Nahoru | #25
Kerut: bracha to driv zkousel a vsechny jsou tezky a nic nevydrzi. Me to na kolo nesmi.

Jinak sedmickovy alu slitiny eloxovat jdou, industry nine maj z toho draty a jsou v eloxu.

Jinak by slo rafek vykovat a nasledne vyfrezovat. Na kolo nevim jestli to nekdo delal, ale na motorky/auta bezna vec.

1 reakcí na tento příspěvek Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

25.12.2020 v 17:14 | Nahoru | #26
Kafo> nemam diskove brzdy, a to prave proto ze diskova brzda namaha vyplet, kterej musi byt tuzsi (krut na obe strany) tudiz i hustsi, a to pak proste nejede, protoze takova chmelnice ma vodpor jako prase.. i tech 24, nebo silnicarskejch 20 dratu je zlo... 12 dratovy vysoky zipy to je uplne jiny svezeni.....

navic vetsinou moc nebrzdim, nebudes tomu verit, ale lip se pak slape ..a tam kde brzdim jedu deset (z kopce)
...jinak ten predek by disk ustal, ale k cemu to, minivecka jsou lehky a fungujou..

Assassin> tak jasne ze by to slo kovat, slo by ledas co, ale driv nez to nekdo stihl resit prisel uhlik a alu rafky s nerezovejma (nekdy i rezovejma jak koukam vejs) dratama se pouzivaj tam kde je to ekonomicky vyhodny, takze....
jinak 7-micky se eloxuji blbe, jde to ale je potreba je chemicky povrchove "odlegovat", vsechno jde ale neco to stoji..

Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

25.12.2020 v 18:26 | Nahoru | #27
Eloxuje malo kdo.
Ne snad že by to nešlo, to je v pohodě, ale kdo zná technologii výroby, tak si dovede představit že by to bylo komplikované. Spíš se to lakuje.

Profil se stočí a řeže, pak skolikuje a teprve vrtá nebo pančuje.
Motorkove ráfky jsou jednostěnné, svařované a eloxuji se až hotové.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

25.12.2020 v 18:46 | Nahoru | #28

kerut píše: Kafo> nemam diskove brzdy, a to prave proto ze diskova brzda namaha vyplet, kterej musi byt tuzsi (krut na obe strany) tudiz i hustsi, a to pak proste nejede, protoze takova chmelnice ma vodpor jako prase.. i tech 24, nebo silnicarskejch 20 dratu je zlo... 12 dratovy vysoky zipy to je uplne jiny svezeni.....

navic vetsinou moc nebrzdim, nebudes tomu verit, ale lip se pak slape ..a tam kde brzdim jedu deset (z kopce)
...jinak ten predek by disk ustal, ale k cemu to, minivecka jsou lehky a fungujou..

Assassin> tak jasne ze by to slo kovat, slo by ledas co, ale driv nez to nekdo stihl resit prisel uhlik a alu rafky s nerezovejma (nekdy i rezovejma jak koukam vejs) dratama se pouzivaj tam kde je to ekonomicky vyhodny, takze....
jinak 7-micky se eloxuji blbe, jde to ale je potreba je chemicky povrchove "odlegovat", vsechno jde ale neco to stoji..



Ty draty se cele soustruzi z asi 8mm kulatiny - včetně “integrovaných” niplu, profilovani atd - ty kola stoji cca 60k ... takze myslim, ze na elox neco zbyde

Kafoholik : jinak ty motocyklový se delaji ruzne, ale treba rafky na drátěný kola na motardu mam cely obrabeny protoze kazdej nipl ma v rafku vyfrezovanej domek aby sel utesnit.

Nebo se koukni jak maji pridelane draty kola kineo

Ono asi zalezi v jaky cenový hladině se pohybujes, ja mam na kolech vetsinu elox, dnes jsem jezdil na svem starem kole co je snad 2008-2009 a to ma komplet spojovak titanovej - driv se tolik nesetrilo



Naposledy editováno 25.12.2020 19:05:45

(reakce na) Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

25.12.2020 v 19:40 | Nahoru | #29
assassin> ale my se bavili o kolech na kolo, samozrejme.. mam za to ze remerx na moto rafky nedela

..kola samo hezky, ale veferu by stejne slusely to kovany z japonska.. jenom se porad nemuzu rozhodnout kterou banku vyloupit

1 reakcí na tento příspěvek Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

25.12.2020 v 19:44 | Nahoru | #30
Kerut: jo to ja psal kafoholikovi na tema vyroby rafku na moto. Kovanejch mam dve sady, zlaty a cerny... abych nemel dilema

Nevim jaky delaj remerx rafky ted, ale driv to bylo blato. Ted uz s nima pokusy delat nebudu, pristi kola budou stejne nejspis karbonovy...kdyz teda taky vyhraju v loterii
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CRF 450L neustálé problémy s volnob... Honda CRF450L P_CRF 11 27.4.2023 v 21:29 P_CRF
CRF 450L nestartuje Honda CRF450L P_CRF 5 23.2.2023 v 07:35 Maleus
Dakar 2021 [1 ... 9, 10] KTM 450 Rally, Yamaha WR 450F Rally, Honda CRF450L Kohlstein 295 27.12.2021 v 12:56 Kohlstein
Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx mot... [1, 2] Kawasaki KX 450, Suzuki RM-Z450, Kawasaki KX 450F, S... Akraprider 37 12.10.2021 v 22:24 krokoš
Výfuk pro Hondu CRF 450 L Honda CRF450L PetrRepeter 13 26.4.2021 v 07:13 Maleus


TOPlist