paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Enduro dráty, niple vymezovací kroužek
Zdravím.
Potřebuji radu, kde sehnat podložky pod dráty pro vymezení vůle.
Co si budeme povídat originál dráty jsou drahé. Šroubárna Marek umí udělat, ale je tam jiný závit i NIPL, který je užšší.
Jediné řešení je dát mezipodložku, věděl by někdo, kde sehnat?

Děkuji

Naposledy editováno 22.12.2020 19:37:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

25.12.2020 v 01:29 | Nahoru | #1

kerut píše: Kafoholik> podlozky teda nevim, pouzivaji se nejtovany rafky (ocelovej nejt upevnuje uchyceni niplu v Al rafku)..



No, nevíš, já vím... Je to můj job, vědět.
Eylets a podložky jsou dvě rozdílné technologie.
Mrkni se třeba na Sapim, o podložkách.
https://www.sapim.be/tools/washers

Podložky smysl dávají. Osobně jsem přesvědčen že velký. Nopak ty nýty jsou jen na parádu a na potíže. Alespoň ty jednoduché.
Dvojité nýty (double eylets) ano, ale roste váha.
Podložky jsou ale technologicky složitější na zapletení (adaptér pro mašinu atd.). Tak se jim spíš vyhýbá kdo může. Včetně mě.
Ale na soukromé kolo co si ručně vypletu bych je dal a ráfky bez nýtů. To je totiž nejlepší kombinace pro pevnost a zároveň to vyjde lehčí než s nýty.

Ono kolo a motorka se liší hodně kvůli tomu že úhel drátů je u motorek velký- jsou velké náboje a malé ráfky.
Takže se používají směrové díry, což je u kol dost výjimka .
A pro moto niple se používá kulová hlava, ráfek je obvykle protlačovaný. To s podložkou nejde kombinovat, pokud to není systém.

Naposledy editováno 25.12.2020 01:53:13

(reakce na) Enduro dráty, niple vymezovací kroužek

25.12.2020 v 02:01 | Nahoru | #2
Kafoholik> nejty smysl rozhodne maji, protoze hlinik na cyklorafky je mekkej (nejaka petka vetsinou,.. musi jit dobre eloxovat a hlavne musi jit dobre tvaret, poprvy na profil a po druhy jeste dokola na rafek).. niple lezou z rafku pri zatizeni celkem ochotne, na silnici samozrejme ne ale v terenu.. mam set rapidu (24h) a dva sety T303 (zapleteno taky 24 ale puvodne 36H,.. tretinu nejtu jsem odvrtaval) tem 303 s nejtama bych veril vic i kdyz jsou nizoucky a jeste galuskovy..

jinak podlozky budou fungovat samozrejme obdobne (ten rafkovej nejt je prakticky podlozka zajistena proti vypadnuti.. kdyby byl skutecne silou nejtovanej rozmacka ten rafek jak nic) ale bude to voser pri vyplejtani..

ale ad cyklo vs moto souhlas, na moto jsou ty uhly ostry, tam to chce vrtat sikmo a spravne, ne jako soudruzi v remerxu kdyz se sice snazej vrtat diry cik cak ale spis to vypada jako nahodnej vyber, nekdy je obtizny poznat ktera ta strana ma bejt ktera
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CRF 450L neustálé problémy s volnob... Honda CRF450L P_CRF 11 27.4.2023 v 21:29 P_CRF
CRF 450L nestartuje Honda CRF450L P_CRF 5 23.2.2023 v 07:35 Maleus
Dakar 2021 [1 ... 9, 10] KTM 450 Rally, Yamaha WR 450F Rally, Honda CRF450L Kohlstein 295 27.12.2021 v 12:56 Kohlstein
Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx mot... [1, 2] Kawasaki KX 450, Suzuki RM-Z450, Kawasaki KX 450F, S... Akraprider 37 12.10.2021 v 22:24 krokoš
Výfuk pro Hondu CRF 450 L Honda CRF450L PetrRepeter 13 26.4.2021 v 07:13 Maleus


TOPlist