Je to spíš hnusný než že by chybělo nějak moc materiálu (akorát se materiál proběhl párkrát dokola), vůle je tam 0.05 mm. Přesto bude potřeba před svrtáním něco dovařit, protože jsou tam jen dvě desetiny prostoru na budoucí seřízení ventilů.
(Ano, je to ten špagetožroutskej kepl. Ano, vidím že hrnky a vačky jsou na vyhození. Ano, koupil jsem druhou hlavu, přesto to chci zkusit nechat opravit, pokud to bude za rozum a v rozumný kvalitě.)
Ď!
Naposledy editováno 06.10.2023 10:06:42
1 reakcí na tento příspěvek Oprava uložení vačky
Akorát chybí ty tři maličkosti - sehnat mašinu, výstružník a fachmana, co zaručí rozměr a souosost.
A proto jsem tady
Naposledy editováno 16.06.2020 09:16:13
Když to budeš převrtávat strojně výstružníkem, jedno jestli svisle nebo vodorovně, potřebuješ půl metru prostor pro obrobek, půl metru dlouhý nástroj, půl metru posuv vřetena. Ve výrobě jsou na toto jednoúčelové stroje a odzkoušená technologie, vrtá se do plna. Dělat to na sloupové vrtačce, kolik úsilí tě to bude stát, udělat si přípravky, ale jak, když máš jen jeden pokus?
Nenapsal jsi rozměr. I když to nebude atyp, výstružníky se dělají tak, aby otvor byl v toleranci H7 (na nové hlavě), H8, H9. To poslední asi budeš potřebovat, aby to aspoň trošku bralo.
Celkově to strojní vystružení vidím jako problém. Sehnal bych ruční stavitelný výstružník a zkusit to s ním ručně sám, výsledek, co se povede. Asi horší než teď už to nebude.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... | Kohlstein | 42 | 14.5.2024 v 12:51 MilanR1 |
Svařování plastů samodomo MV Agusta Brutale 800 | FiZzeR | 14 | 18.8.2023 v 06:43 assassin |
Texa diagnostika [1, 2, 3, 4] MV Agusta Brutale 800 | FiZzeR | 103 | 21.12.2022 v 20:06 Kocoure |
vonkajsia teplota vs zmena podvozku MV Agusta Brutale 800 | tonyboy | 10 | 3.8.2022 v 05:06 tonyboy |
Z lesa na silnici MV Agusta Brutale 800 | DejvMars | 14 | 14.5.2022 v 21:59 tempest |