Je to spíš hnusný než že by chybělo nějak moc materiálu (akorát se materiál proběhl párkrát dokola), vůle je tam 0.05 mm. Přesto bude potřeba před svrtáním něco dovařit, protože jsou tam jen dvě desetiny prostoru na budoucí seřízení ventilů.
(Ano, je to ten špagetožroutskej kepl. Ano, vidím že hrnky a vačky jsou na vyhození. Ano, koupil jsem druhou hlavu, přesto to chci zkusit nechat opravit, pokud to bude za rozum a v rozumný kvalitě.)
Ď!
Naposledy editováno 06.10.2023 10:06:42
1 reakcí na tento příspěvek Oprava uložení vačky
assassin píše: Kafoholik> jo, ze se to tak pouziva vim, ale spis jen, ze to je tak nejlevnejsi. ze by bylo ulozeni ocel hlinik neco extra super si nemyslim.
Ale jo, levnější , lehčí, míň trablů s dilatacema . Ten matroš je dneska super, kvalitní lití a přesná výroba... Zásadní význam má olej a struktura povrchů, aby olej fungoval.
To je důvod, proc často oponuju lidem co radí někomu aby změnil olej proti manuálu. Nebo ze výměna počká protože olej není černej... Pak to nefunguje jak to někdo spočítal a takhle to dopadne.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... | Kohlstein | 42 | 14.5.2024 v 12:51 MilanR1 |
Svařování plastů samodomo MV Agusta Brutale 800 | FiZzeR | 14 | 18.8.2023 v 06:43 assassin |
Texa diagnostika [1, 2, 3, 4] MV Agusta Brutale 800 | FiZzeR | 103 | 21.12.2022 v 20:06 Kocoure |
vonkajsia teplota vs zmena podvozku MV Agusta Brutale 800 | tonyboy | 10 | 3.8.2022 v 05:06 tonyboy |
Z lesa na silnici MV Agusta Brutale 800 | DejvMars | 14 | 14.5.2022 v 21:59 tempest |