Kdo sledujete tento model Suzuki v průběhu let, nevíte prosím, jestli každý rok na jaře jsou jiné barevné modely stromku? Podle fotek uživatelů tady to vypadá, že se ty barvy dost mění. Bude podle vás na jaře 2020 jiná barevná kolekce stromků? Nebo to Suzuki dělá jen nahodile a nic není jisté a bude to, co je letos? Ve kterém měsíci bývají nové modely na trhu?
S tím souvisí další dotaz. Koupili byste si raději novou motorku teď na podzim s tím, že jezdit nebude a možná bude levnější, nebo to nechat na jaro a mít nový model a lepší rok na pozdější prodej? Předpokládám, že by tam byl asi nějaký cenový rozdíl mezi letošní a novoroční. Jednak výprodej, podzim a jednak možné obecné zdražení na jaře. Takže koupit nyní=úspora, ano či ne?
Hloupý dotaz: ty nosiče na boční kufry, které prodávají na stromka různí prodejci jsou univerzální pro všechny kufry nebo se to musí ještě párovat, aby to k sobě sedělo? Abych nekoupil blbě.
Hloupý dotaz 2: proč se pro ten horní kufr musí ještě dokupovat jakási plotna? To ti výrobci kufrů nemůžou přizpůsobit tomu, co tam má už Suzuki? Tam přece jakýsi nosič je, ne? Nebo je to proto, že těch kufrů je pár a motorek tisíce?
Poslední dotaz je ohledně výšky motorky. Hodně se to tady diskutuje. Mám 188/90 a i proto jsem si vybral stromka, píše se, že pro vyšší lidi je v pohodě. Taky se tu ale všude píše, že existují kosti, nástavce řídítek atd., jak tu motorku ještě zvýšit. Asi mi většina lidí jako začátečníkovi doporučí motorku nejprve pojezdit nižší, jak je z výroby. Kdybych se pak ale rozhodl ji trochu zvednout, nebo jen řídítka, a udělal z ní trochu vyšší podvozek, nemění to těžiště natolik, že se na tom bude hůře jezdit? Motorka přece na zvýšení konstrukčně navržena nebyla. Předpokládám klasické ježdění asfalt/terén 90/10%.
Děkuji a prosím nebijte mne, pokud ty dotazy už tady byly.
1 reakcí na tento příspěvek Pár rad k nákupu V-Strom 650XT
to DVI: zrovna nedávno jsem někde četl tvůj příspěvek, co všechno sis na stromku opravil. Pro mne to je zatím španělská vesnice. To je asi jediný důvod, proč raději půjdu do nové, i když mi hlava říká, kup si ojetýho stromka na 3 roky a pak to pošli dál. Já se fakt bojím, že mně to někde v tramtárii nechá, bude to nějaká blbost, nic si na tom neopravím, a budu platit odtahovku do ČR a je po dovolené (které je málo). Chtěl bych hned příští rok zkusit Slovensko a Rakousko. Později, až se otrkám, i dál.
to Stanley78: dík, tak do toho zvýšení motorky zatím nepůjdu, jestli je to hlavně do stupaček. Jinak přesně co říkáš, mi řekl i v Motozemi prodavač, že pokud to má člověk v hlavě v pořádku a ví, že by pak chtěl jezdit dále, delší přesuny, i dálnici, je lepší jít rovnou do velké mašiny a pomaličku si na ni zvykat, nedivočit. Nohy mám dlouhé, sílu taky, tak tu mašinu asi udržím i při manipulaci a parkování, ale je to taková obava začátečníka a po mé havárce na skútru začátkem září (ještě mám lišeje:) i jakýsi respekt ke všemu co má jen dvě kola Fakt nevím.
to Goodji: právě i proto, že vím, že budu jezdit jen sám, jsem zvažoval tu 650-ku. I když kdosi psal, že na prázdné dálnici, kde je to bezpečné, a jedeš na malém stromku 150kou, aby ses rychle posunul, už to prý není moc komfortní. A to si fakt jako začátečník před koupí nevyzkouším, abych to rozvalil na 150-ku Ty origo kufry jsem se díval, jsou fakt drahé. Vypadají dobře a ani to, že jsou menší, by mi nevadilo, spíše naopak, ale dát do toho takový balík...Neuměl bys prosím posoudit rozdíl ve spotřebě, když jsi měl obě? Je to zásadní? Ten malý stromek prý jezdí pěkně do 5 litrů, pokud v klidu cestuješ (nemluvím o divoké jízdě).
Jinak jsem rád, že ty nový motorky už musí mít povinně ABS. Pro začátečníka jedině super. Jestli zkušeným jezdcům vadí, že to nejde vypnout, to neumím posoudit.
spotřeba 650 je opravdu cca 5 litrů v průměru. 400 km na nádrž.
Na dálnici 150 km/h je pohoda, spíš 160 u mě, dal jsem o zub vic dopředu. Ale pak vezme cca 7 litrů. A pri dlouhych dálničních jízdách trošku olej, klidně decku na den ( zkušenost z otočky Olomouc, Stříbro a zpět do Letohradu, 150-160 trvale).
Komfortní to je, strom je stabilní beze změny až do maximálky. Ale chce to tichou helmu, z překlápěcích jsem nakonec došel na Neotec II.
A pokud jde o moje opravy, byla to spíš prevence. Motorka dlouho nejezdila. Strom je jednoduchý a super spolehlivý. Příští rok chci jet do Gruzie, a zvažuju jestli si ho pro tuhle cestu radši ještě nenechat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | Dnes v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |