Díky za tipy...
Naposledy editováno 02.09.2019 14:26:15
1 reakcí na tento příspěvek Lák bez škrábanců i po letech Jak motorku umývat
pár postřehů z leštění : ty drobný škrábance viditelné z úhlu "hologramy", odstraníš je mechanicky (leštičkou) velmi jemnou brusnou pastou (softcut 5000-10000)s patřičným kotoučem, následně povrch vyleštíš leštěnkou zpravidla vlněným kotoučem a ručně zakonzervuješ finální uv ochranou vrstvou . Doporučuji nepoužívat ropné produkty (3M) neb olej v nich obsažený má vůči vodě tendeci vyvzlínávat a vytváří na laku mapy, v současné době se používají produkty na bázi polymerů a nano.
Z vlastní zkušenosti mohu doporučit produkty iShine 4 sealant a 5 topcoat, ovšem nepředpokládám, že by jsi kvůli zadní krovce pořizoval leštění v řádech tisíců kč, tudíž by ti mohla vyhovovat např. leštěnka MacBrite Titanium......
VeinVaricose píše:
pár postřehů z leštění : ty drobný škrábance viditelné z úhlu "hologramy", odstraníš je mechanicky (leštičkou) velmi jemnou brusnou pastou (softcut 5000-10000)s patřičným kotoučem, následně povrch vyleštíš leštěnkou zpravidla vlněným kotoučem a ručně zakonzervuješ finální uv ochranou vrstvou . Doporučuji nepoužívat ropné produkty (3M) neb olej v nich obsažený má vůči vodě tendeci vyvzlínávat a vytváří na laku mapy, v současné době se používají produkty na bázi polymerů a nano.
Z vlastní zkušenosti mohu doporučit produkty iShine 4 sealant a 5 topcoat, ovšem nepředpokládám, že by jsi kvůli zadní krovce pořizoval leštění v řádech tisíců kč, tudíž by ti mohla vyhovovat např. leštěnka MacBrite Titanium......
No tak toto je snad návod, jak se zbavit laku úplně .
Jedna blbost za druhou:
- Hologram = obvykle vznikají při leštění, kdy je použita příliš hrubá pasta, nebo kotouč v kombinaci s rotační leštičkou (nebo kombinace obojího a špatné techniky):
- To co popisuje kolega, ze mu vznika pri mytí jsou tzv. "swirl marks" (vlevo):
- Vlněný kotouč = je nejhrubší ze všech, má největší úběr laku a používá se na nejvíce poškozené laky ve fázi korekce (cut), na vyleštění do lesku se používají většinou měkké molitanové kotouče v kombinaci s jemnou leštící pastou (polish)
Zde je návod jak správně umývat a minimalizovat poškození laku:
https://www.detailin...yti-osetreneho-auta/