A zkráceně dvěma ze tří Afrik vytekly tlumiče. Z ničeho nic, nerosily prostě hned vytekly. Obě Afriky byly servisovány u dealera v Brně. Jedna má najeto 16 tisíc kilometrů a je ještě v záruce, druhá má 20 tisíc km a měsíc už v záruce není. Dnes se dealer v Brně vyjádřil tak, že mi to sice opraví ale protože už je měsíc po záruce tak na záruku to nejde. (děkuji) Přidal i to, že stejný problém mají nové modely Afriky a že i "oprava" nezaručí, že se to v budoucnu nestane znovu.
Proto Vás tímto varuji a uvádím, tak jak to je. Znám další majitele Afrik a všichni to dřív nebo později řešili. Triumphy ve skupině mají najeto 50 a 70 tisíc, jeli stejné cesty co my a tlumiče bez problémů.
Tímto u mě jako majitele Afrika celkem spadla. Ano z Kavkazu jsem dojel ale bylo to krušných 5 tisíc kilometrů, při kterých vám olej z vidlic teče přímo do brzd na destičky a kotouč. Jak to brzdilo si asi dokážete představit. Také se mi velice líbí postoj autorizovaného servisu Honda Brno. Chápu, že tlumiče nejsou věčné ale 16 a 20 tisíc by snad měli při jednoduché péči dát.
Více viz video a rovněž přidám video z dronu, Kavkaz stojí za návštěvu!
1 reakcí na tento příspěvek Honda Africa vyteklé tlumiče
foxdive píše: Pokud projedu nějakou prasecinu plnou bláta, bordelu tak by měl člověk aspoň za jízdy plně co to jde propruzit předek aby toho bordelu co nejvíc stáhl dolů, pak samozřejmě očistit, pokud se motá několik dní v takovém prostředí tak třeba při delší zastávce stáhnou stiraky a vyčistit, namazat je pokud má člověk možnost, když se jezdí velký off tak to není jenom o filtru a řetězu, pravidelně čistit gufera kol a mazat je, prepakovani, čep kyvky, čistit chladič atp
ano,ano. K tomuto názoru se také bez připomínek stavím,přesně a výstižně řečeno a touto péčí si repas vidlí prodloužím a v době vycestování mimo domov je třeba tomu věnovat především pozornost. S těmito zkušenostmi jsem se ani já nenarodil a přišel na ně také až když byl průser. Postupem času jsem vysledoval jak se k tomu postavit a doma peskuju synky od raného mládí aby se této péči věnovali po každé jízdě. Letos v Rumunsku jsem byl už po sprše a seděl v pergole u piva a oba mi hlásili co a jak mají po údržbě a měli to perfekt !
Né všichni si tu péči s motorkou dají a sleduji jak po pár motohodinách na její stav čučí,rozebírají a i píšou na Motorkáře co si s tím počít.
Harmoniky,popř. neopreny pomůžou Hóóódně moc
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cesta kostí, Stará Kolymská trasa d... Triumph Tiger 800 XC | ZdendaZB | 27 | 4.6.2024 v 22:47 ZdendaZB |
Rozšíření bočního stojánku Triumph ... Triumph Tiger 800 XC | karosa | 7 | 7.5.2024 v 08:39 Radek_S |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |