globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Porovnaval jste nekdo Tracera 900 a Crosstourera 1200
Projizdel a porovnaval jste nekdo Tracera 900 a Crosstourera 1200?

Totiz z duvodu nemoznosti nikde kolem projet Super Tenere, s mou ujasnenou si preferenci vic silnicni nez terenni motorky a na zaklade postrehu z vedlejsi diskuze se budu asi pri koupi nakonec smerovat na tyto dve masiny. Vcera jsem v jednom bazaru sedel na Traceru 900, zatim kvuli pocasi jeste nejel, ale prekvapilo me, jak je to pro mou postavu (183cm) ergonomicky dokonale postavena masina, baťůžek z posedu vzadu rovněž nadšenej. Navic lehka a zdá se hravá a agilní a koukam verze GT se vsi tou vybavou je naprosto paradni pomer cena/vykon. Cross mne vedle ni prisel najednou mastodontnější, ale jízdní dojmy můžou všechno změnit. Cetl jsem, jak se u minule generace Traceru pri vyssich rychlostech trepaly riditka a cela motorka... to je k zblití, samozrejme. Nova generace to pry uz ma poresene. Ale co vykon toho 850ccm trivalce, neni to pro dva na delsi cesty (jako Alpy) prece jen malo? Totiz chci taky kdykoliv dostatek vykonu a poradnej zatah, ale taky v mym veku (41) uz pohodli pro dva (proto ne supersport) a taky trochu radost/zabavnost z jizdy, ne jen vykonne presouvadlo z bodu A do bodu B a la chopper. Nicmene pomer Kw/kg traceru oproti Crosstoureru zase není vůbec tak strašný jak parametry na papíře, ale co praxe?

Neprojížděl jste někdo obě, nemáte někdo praktické srovnání? Samozrejme, ze si projedu sam, ale po skoro deseti letech neježdění asi nic moc nepoznám, proto se ptám i na reference.

Naposledy editováno 19.03.2019 14:49:37

2 reakcí na tento příspěvek Porovnaval jste nekdo Tracera 900 a Crosstourera 1200

19.3.2019 v 19:30 | Nahoru | #1
Sice lehce mimo téma- tak se nezlob. Mám 130koňový cesťák - čtyřválec, kapotáž, polohovací plexi, kufry, vyhřívané sedlo, tempomat atd. No a potom ještě cca 90koňový tříválec. Velkou si beru jen na cesty s předpokladem častějšího používání dálnic.....menší na vše ostatní. Oba stroje okufrované a vždy dva lidé + tankvak a komplet cestování pod stan s vlastním vařením. Dnes už nikde nejde jet pořádná palba bez hrozby bleskajících radarů.......a kupodivu motorka s menším obsahem, menším krouťákem je hravější a zábavnější......ona je také o cca 100kg lehčí. Čísla a realita nebývají až tak jednoznačné, jak se může na první pohled zdát. Asi bych to neuspěchal, zkusil vzít tu svou milovanou, posadit jí na oba stroje a povozit...........a i na jejím pocitu společně rozhodnout. Nespokojený socius tě dokáže motorkaření znechutit.......některý baťůžek je blažený na GSXeru, jiný potřebuje Goldwinga. Ta moje třeba miluje zvuk tříválce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Porovnaval jste nekdo Tracera 900 a Crosstourera 1200

19.3.2019 v 20:43 | Nahoru | #2

Brůča. píše: .....a kupodivu motorka s menším obsahem, menším krouťákem je hravější a zábavnější......ona je také o cca 100kg lehčí. Čísla a realita nebývají až tak jednoznačné, jak se může na první pohled zdát.



Toto je presny, diky Ano, podle historie mych motorek jsem si myslel, ze priste (ted) uz musim mit jednoznacne neco s vykonem kolem 100kW a kroutakem aspon 110Nm.... Jenze jak ted kolem toho vic cucham, zda se, ze zjistuju to, cos tak dobre vystihl vyse. No uvidim po jizdach, jak se otepli, porad cumim v prve rade na Crosstourera (vykon, pohodli, kardan, spolehlivost atd.), nicmene je docela mozny (a to me pred tim ani nenapadlo), ze kvuli te hravosti a zabavnosti ne na ukor pohodli a cestovatelskych moznosti skoncim u Tracera 900..! Jo, ono je fakt neco jinyho hltat recenze a pak si to zkusit na zivo, nakonec kazdy jsme jedinecny, ze.

Naposledy editováno 19.03.2019 20:44:27

(reakce na) Porovnaval jste nekdo Tracera 900 a Crosstourera 1200

19.3.2019 v 22:36 | Nahoru | #3

Brůča. píše: Sice lehce mimo téma- tak se nezlob. Mám 130koňový cesťák - čtyřválec, kapotáž, polohovací plexi, kufry, vyhřívané sedlo, tempomat atd. No a potom ještě cca 90koňový tříválec. Velkou si beru jen na cesty s předpokladem častějšího používání dálnic.....menší na vše ostatní. Oba stroje okufrované a vždy dva lidé + tankvak a komplet cestování pod stan s vlastním vařením. Dnes už nikde nejde jet pořádná palba bez hrozby bleskajících radarů.......a kupodivu motorka s menším obsahem, menším krouťákem je hravější a zábavnější......ona je také o cca 100kg lehčí. Čísla a realita nebývají až tak jednoznačné, jak se může na první pohled zdát. Asi bych to neuspěchal, zkusil vzít tu svou milovanou, posadit jí na oba stroje a povozit...........a i na jejím pocitu společně rozhodnout. Nespokojený socius tě dokáže motorkaření znechutit.......některý baťůžek je blažený na GSXeru, jiný potřebuje Goldwinga. Ta moje třeba miluje zvuk tříválce

tak ty veliké obludy -promiň, na nic jiného než na pohodu a dálniční přejezdy sou úplně k ničemu tam hravost a zábavu snad nikdo nečekat nemůže
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
yamaha tracer 900, chvění řidítek [1, 2, 3] Yamaha Tracer 900 tracer900 64 19.5.2024 v 07:36 dewwil
Tracer 900 GT přední vidlice Yamaha Tracer 9 / 900 dodocb 12 18.5.2024 v 08:07 Gahan37
Dotaz na volnoběh Yamaha Tracer 9 / 900 olin72 4 24.4.2024 v 18:43 Kohlstein
Tracer 9 GT zadní centrála Yamaha Tracer 9 / 900 mára929r 15 14.4.2024 v 09:58 mára929r
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer sydy 17 3.4.2024 v 23:23 Deadman


TOPlist