Tak moja Ducna Sport 1000 isla z domu za cenu za ktoru by ju bol hriech nepredat a tak nastala dilema co si zadovazit na dalsi rok.Cafickovania mam vyse hlavy a tak nastal cas sa trochu zabavit a uzit si nejaky spickovy stroj.
Poprosim Vas teda o vase rady,postrehy,skusenosti,zazitky so strojmi ,ktore sa dostali do mojho uzsieho vyberu.
Hladam stroj s ktorym si uzijem zatacky,zatacky a este raz zatacky.Nehladam najrychlejsi stroj,ale najzabavnejsi,ktory mi vyludi najvacsi usmev na tvari vzdy ked dojazdim.Zaroven by som s nim chcel aj co to pojazdit po Europe a uzit si cestovanie a vyvencit ho po europskych okruhoch,ktore by som si chcel jeden po druhom postupne odfajkat vo svojom zozname miest,ktore musim navstivit kym umrem
Dik moc za rady a postrehy.
Naposledy editováno 28.12.2018 00:08:30
2 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
Já jsem zvyklej cca. na 130HP a ty 170HP dnešní naháče ve mě podvědomě vzbuzují ostražitost. Už jen tím, jak snadno ti dovolí jet zase o kus rychleji bez moc velkýho snažení a úsilí.
S Attimem jsme oba sedlali stejný motorky, o kterých tu píšem a já, narozdíl od něho, jsem si v hlavě řekl že to vlastně fakt nepotřebuju. To co dnes jezdíme je poměrně kalup a víc už jezdit nechci, nota bene když dozajista vím, že výkon motoru už mě dnes nijak neomezuje, spíš mý vlastní umění... a nahrazovat ho koněma, který mi bude na druhou stranu krotit imaginární robot, to fakt nechci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
Pisem to tu uz viackrat,ze mi nezalezi na konoch,ale na podvozku a odladeni motorky,ktora by sa lahko vrhala do zakrut.
Pri jazdach co som ale mal moznost absolvovat na Tripli a Monstrer R som nemal pocit,ze sa neda skrotit 150-160 koni na kultivovane vychovanej motorke.
Vobec mi tie motorky neprisli nad moje sily a schopnosti jazdy.
Pomocnici nastaveny na minime a v hlave stale kontrola nad vyjazdom zo zakrut nech nepride high sider po poriadnom zatiahnuti za plyn.
A to ako som pisal som presadal zo 100 konove motorky,ale s vyssim krutakom,ktory bol pre mna to prave fun.
Ale berem to,ze obrazne povedane 160 koni v Ducati je uplne nieco ine ako 170 koni v SD ci Tuone.
Ale uplne chapem to preco mi doporucujete mensie RS,kedze bysom si ho mohol asi aj viacej uzit ako jeho vacsieho brata..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
motorový OLEJ, Norma JASO MA vs MA2 KTM 1290 Super Duke R | Versysák__ | 6 | Dnes v 06:23 Versysák__ |
Super duke vs Tuono v4 [1, 2] KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 36 | Včera v 19:54 Kubák |
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 0 | 27.5.2024 v 11:49 Chuck... |
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R | Babettastián | 15 | 26.5.2024 v 09:54 Johny_Servis |
Nová baterie-napětí KTM 1290 Super Duke R | Bětulík | 7 | 23.5.2024 v 18:21 Maxipes_Fík |