podmínky
- abych mohl jet za malým na polních cestách atd.
- abych se mohl sám projet
- abych mohl na cross trať, neříkám že tam budu jezdit nějak pravidelně, ale prostě abych si to mohl projet, tchán je správce jedné tratě tak možnosti mám.
- aby to nestálo kotel
- abych se v tom nemusel vrtat furt, samozřejmě když jednou za 2 roky udělám u 2T válec a píst, tak s tím nemám problém.
- nemám moc času, tak určitě nebudu jezdit furt, muj vozový park mě zaměstnává víc jak dost.
- strašně bych si chtěl zkusit takový rallye styl, třeba jet někam 50-100km po polní cestě, dát si tam svačinu a jet zpátky, nevím jeslti bych na to fyzicky měl, atd.
- chtěl bych něco co fakt "pojede" prostě u čeho za týden neřeknu že to je slaby, třeba VFR800 byla hrozně fajn, ale uvítal bych víc výkonu
- idealně aby to bylo na papírech
Kandidáti
- KTM EXC 200-300 - líbí se mi že to je lehký, agilní, zvuk 2T, jednoduchý na servis, na druhou stranu je to ostrá motorka, furt tomu prý něco je a je prý hodně tvrdá pro hobíka, že mě rozmlátí, dost bud asi i žrát, takže jet na tom někam 100km po polní cestě, nevím nevím, ale zase by se to dalo řešit tím že si vezmu olej a zajedu na benzínku, když to bude mít TP. + designove pro mě nejhezčí motorky :D
- nějaké jiné enduro dle doporučení
- Suzuki DR-Z 400s, na tu jsem dostal doporučení právě od tchána, na netu to taky dost chváli, že hodně vydrží atd, ale prosti té KTM bude hodně těžká, a asi to moc nepojede, ale asi zase idealní na to jet někam dál terénem, a asi bude i hodně usporná.
- nebo si prostě koupit todle
https://www.epitbike...LyEtevhoCiSEQAvD_BwE
nějaká sranda na tom bude, je to nový, a když mě to omrzí tak si mužu připlatit a jít do EXC, DR-Z atd který jsou za 2-3 násobek ceny.
děkuji všem za rady.
2 reakcí na tento příspěvek výběr endura pro začátečníka
měl jsem tam teda tu hodnou mapu, na tu zlou jsem si zatím netroufal, každopádně si myslím že pravděpodobnost že se posere 11 leta DRZ a roční SX-F s 60ti závodníma motohodinama je tak asi stejná. na té SX-F se mi libi že to je prostě jak novy. ono to chce se asi přizpusobit se tém motorkam, se synem mužu jet na obou, 100km trasu po polnačce zase jen na DRZ, ale SXF bude zase lepší na trati, akorát nevím jak se tam časově dostanu.
JaraXRS píše: já bych tomu nevěřil kdybych s tím nejel, je to naprosto hodna motorka, vubec mi nechtěla ubližit, ten 2T bude jina liga, ale 250 4T pohodka.
měl jsem tam teda tu hodnou mapu, na tu zlou jsem si zatím netroufal, každopádně si myslím že pravděpodobnost že se posere 11 leta DRZ a roční SX-F s 60ti závodníma motohodinama je tak asi stejná. na té SX-F se mi libi že to je prostě jak novy. ono to chce se asi přizpusobit se tém motorkam, se synem mužu jet na obou, 100km trasu po polnačce zase jen na DRZ, ale SXF bude zase lepší na trati, akorát nevím jak se tam časově dostanu.
SX je bez papírů. Budeš doprovázet syna, přiřítí se zákon a se synem neujedeš. V tu ránu jsi za jízdu mez RZ bez řidičáku a bez xx tisícovek.. Toto sice ve svém úvodníku nemáš, ake dovoluji si tě na tuto variantu upozornit. Nevymýšlej píčoviny a vem si to DRZ. Nic jiného nemá cenu. Nebo si kup motorky dvě. Pokud pojedeš s klukem po polnačce a budeš mít motorku s papírama, s přilbou a lékárničkou, nemůžou ti policajti nic. Možná zakázat malýmu další jízdu, ale jinak nic.¨
Všechny ty WR450 a SX, jak jsi psal, jsou tobě k hovnu. Dovedeš si představit, co bude dělat SX, když s ní pojedeš "krokem" za synkem s malou motorkou? U prvního buku budeš vřít. Zahltíš a posléze odpálíš svíčku.A namotáváš nekonečné motohodiny, co stojí bakulu peněz. Ty potřebuješ tupé enduro, už jsem ti to psal. A pak je za nějaký ten pátek prodáš, a koupíš si přesně to, co ti bude vyhovovat. Než nějaký ten pátek uplyne, budeš už vědět. Píše ti někdo, kdo si tím prošel a prochází. Pouč se z omylů druhých, je to levnější, jak se poučovat z těch vlastních... Sorry, ale někteří ze zdejších radičů ví hovno a jen blbě radí...
edit: a nevěř, že to SX má 60 MTH. To by nikdo neprodal. A i tak- je pravděpodobnější, že se posere to SX, jak to 11 let starý DRZ...
Naposledy editováno 26.07.2018 07:19:38
1 reakcí na tento příspěvek výběr endura pro začátečníka
1 reakcí na tento příspěvek výběr endura pro začátečníka
Ja bych jeste zahrnul do vyberu trialku :D
assassin píše: ptackarr: on docela solidni pruser kouka i z toho , ze jeho mladej pojede po polnacce na nejake moto, prestoze tatik pojede na motorce s papirama...
Ja bych jeste zahrnul do vyberu trialku :D
1 reakcí na tento příspěvek výběr endura pro začátečníka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr endura pro začátečníka
foxdive píše: Docela souhlas co píšeš, ale jak zrovna víš že tvůj názor je ten správný jinak osobně bych to sx taky nekoupil, 60mít může ale i tak je to skoro na na průser, může vydržet ještě 20hodin třeba a bude dělat motor za X tisíc, sou to závodní stroje a dostává to na prdel kor 250 jede skoro pořád v plném výkonu, vysral bych se na to
no, na 100% to nevím, ale mám 4 děti. Dceři je 25, synům je 22, 7 a 3,5. Všichni si prošli/procházejí mým drilem. 23 let praxe. Jezdíme takřka denně. I v zimě Myslíš, že za tu dobu jsem nepoznal, co je dobré a co ne?1 reakcí na tento příspěvek výběr endura pro začátečníka
Kurna když to vidím tak zase smutnim po enduru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr endura pro začátečníka
Johnny83 píše: prackarr> dceři je 25? tý, která kdysi jezdila na crf 150 nebo co to bylo, přel ses že holky když se zpotěj tak nesmrděj, to jí bylo asi 13, ty ještě tušim jako Autor... jděte do prdele tvl, to to letí...
jojo. A dodnes si za tím stojím, že holky když se zpotí, nesmrdí. Možná ještě více, jak tenkrát....Apropo- abych byl přesnej- dceři ještě 25 není, bude jí až na podzim....
foxdive píše: Krása vím jak to máš, chtěl jsem tím jenom říct že co je dobré pro tebe nemusí být pro ostatní, ale tvůj názor má určitě váhu
Kurna když to vidím tak zase smutnim po enduru
1 reakcí na tento příspěvek výběr endura pro začátečníka
JaraXRS píše: rozum zvítězil nad srdcem, DRZ400 E ostrá verze je doma, pořadilo se najít poslední rok 2007, v origo stavu, žádné pič*oviny, prostě tak jak to vyjelo, origo plasty, polety, nálepky atd. najeto 7500km, takže by to mohlo fungovat. ted mě čeká nakup výbavy, poradí někdo kde to vzít a co vzít?
no, vidíš, ani to nebolelo. Prozradíš cenu a přidáš fotku?Já nakupuji v Bonmoto. Jsou dobří. Zkus.
2 reakcí na tento příspěvek výběr endura pro začátečníka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr endura pro začátečníka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr endura pro začátečníka
PetrXX píše: JaraXRS> podradna znacka Husaberg pobavila :)
víš co je nejhorší? Že takových pitomců je čím dál více. Takového jsem jednou ztrestal. Jel si pro moji motorku z Pardubic do Brna. Na rozdíl od tohodle, on ji chtěl zdarma. Tak jsem mu nabídl svého, rok a půl starého fireblada...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr endura pro začátečníka
PetrXX píše: prackarr> takhle blbne hodne lidi, ze znacka a nazev je dulezitejsi nez co kdo vlastne k cemu potrebuje. Delat si tady na foru carky pokazde kdyz zatatecnik potrebuje ostrou nebo cross protoze proste ostrou nebo cross... :)
potřebuje ostrou, protože enduro nejede...1 reakcí na tento příspěvek výběr endura pro začátečníka
pokoukávám po nějakém lehčím sportovnějším endurku. před lety jsem mel husku te610e, nicméně na silnice to nebylo.. a v terénu zase zbytečně těžký. Ted po letech bych chtěl jít do nějakého endurka znovu. požadavek je lehčí enduro než zmíněná huska... lehčí myslím váhově. Hlavně na vyblbnutí po lesích a loukách, občas do pískovny, občas project nějakou lehčí trat. chci starter. Můj problém ale je, že nevím vůbec do čeho jít.. nejradeji bych si projel spousty motorek.. ale k tomu mi nikdo prostor nedá.
Ted k tomu jak přemýšlím
nějaká 250 4t typu wr250f nebo honda crf 250x - možná můj největší favorit.. ale nebude slabá když jsem jezdil te610e?
250 - 300 2t. - asi nejslabší favorit.... bojím se, že to bude moc velký divočák na mě. .. jedinej dvojtakt kterej jsem si projel byla crosska 125, a to bylo pro mě šílený... nic.. nic.. nic.. a najednou uplně všechno. To bych nechtěl.
450 4t zase wr450f nebo crf450x. - myšlení - když budu kupovat endurko.. tak přeci lepší koupit za stejný prachy rovnou 450 než 250 která pak možná bude slaba... a lepší mít výkonu o něco víc než mín.
Takže prosím, tímto bych chtěl rozvést trochu diskuzi... je mi jasné že nikdo mi nedá 100 procentní rady, a rozhodnout se musím sám..
prostě rád bych slyšel názor zkušenějších enduristů než já.. podotýkám že názor... a čím více názorů.. tím lépe.
Mirek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S | Fic6 | 11 | 26.4.2024 v 07:24 Fic6 |
pitbike 125 zvýšení vykonu Čína Pitbike | pitbikeros | 1 | 14.4.2024 v 14:47 karavanista |
Red Bull polepy KTM EXC 250 | EXC-Rider96 | 12 | 8.3.2024 v 13:18 TomasNBK |
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 | Norous123 | 28 | 22.2.2024 v 13:05 premikp |
Umístění regulátoru, spojka [1, 2] Suzuki DR-Z400S | Fic6 | 31 | 31.1.2024 v 16:06 Jenik789 |