1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
jeste jinak - to "kontra" udelas pri trose sikovnosti i stema cestujicima v tom autobuse.. kdyz s nima skubnes do prava a hned rychle zatocis do leva driv nez stihnou spadnout , povede se Ti je pri trose sikovnosti "zachytit" uprostred toho padu a vyrovnat je v poloze "sikmo".. a v nasem pripade je motorka v roly tech cestujicich, ty ji sklopis (obracenym zatocenim) a pak toho v druhe fazi vyuzuijes,.. v pripade ze ji v prvni fazi sklopis prenesenim teziste, je ten pohyb kola (dany geometrii) az v druhe fazi a je vysledkem toho sklopeni (zadne "kontra" uz neni potreba, motorka uz se naklani) a ten pohyb riditek je az dusledkem toho uz vznikajiciho naklonu v soucinosti s danou geometrii, tedy nikoliv pricinou jak je mylne interpretovano, tou uz je ta samotne zmena teziste - uz si konecne rozumime ?
Pokud změníš těžiště na zadní stavbě, stejně dojde k vychýlení předního kola a to, díky tomu, že pořád má na sobě nějakou váhu, setrvačnost, tak zároveň vzniká moment i tam a tam spolupůsobí k pohybu na zadní stavbě. Proto je ta trajektorie důležitá.
Jinak celou dobu říkám, že je jedno, kde ten pohyb provedeš, výsledný pohyb motorky a efekt je stejný.
Rozdíly pak jsou v různé rychlosti jízdy, rychlosti zatočení - velikosti vychýlení, atd.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |