bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlost náklonu
21.4.2018 v 03:01
Zdravím kamarádi přišel jsem konečně na svojí chybu a jsou zatáčky co se týče "jízdy na koleno". Mám problém se samostatným nakláněním motorky, aspoň si to teda myslím Můj postup zatáčky : tělo, brzda, náklon, plyn. Problém je u mě ale v samostatným náklonu a rád bych se zde tedy zeptal na pár rad Měla by se podle vás motorka naklonit do zatáčky rychle? Nejspíš to bude mým strachem, ale začínám zatáčku brzo a tak pomalu nakláním motorku poměrně velkou část zatáčky. Viděl jsem ale u většiny jezdců spíš, že do zatáčky jdou později a motorku rychle "shodí" do náklonu. Zde je pravděpodobně můj problém. Mám pravděpodobně strach z toho vyvinout na řídítka takovej tlak, aby se motorka do náklonu položila rychle. Proto radši vždy volím pomalu naklánět motorku do zatáčky. Výsledek je ale takovej, že s mým SVčkem jako dvouválem ztratím drtivou většinu rychlosti v zatáčce kvůli brždění motoru. Rád bych, aby mi někdo aspoň trošku popsal a přiblížil "sílu tlaku", jaká je potřeba vyvinout. Pár lidí,kterých jsem se ptal to doslova popisují jako rychle trhnutí řídítkama, ale to mi nepřijde správně. Díky za případné rady kluci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

21.4.2018 v 18:43 | Nahoru | #1

lopata75 píše: Asi na mne moc vysokej level. Jsou zatáčky, kde se vůbec nebrzdi. Pak takový, kde úpravim rychlost před zatáčkou a pak to tam pošlu téměř stejně jako v prvním případě... Plynulost je pro mne rychlejší, než dobrzdovat na poslední chvíli a mít toho plný brejle... I na okruhu jsem měl lepší časy s plynulou jízdou se soustředěním na čistou stopu...


Prave ze trailbreakingem si krasne doladis rychlost najezdu, lepe nez to odhadovat daleko pred zatackou.



Naposledy editováno 21.04.2018 18:44:22

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

21.4.2018 v 19:39 | Nahoru | #2
SVSkritek> To je právě věc, která mě docela zajímá. to SVčko brzdí samo, když mu člověk nedává plyn To je ta věc, kde ztrácím většinu rychlosti. Je to možná tím, že špatně odhaduju zatáčku, ale vždy když najíždím do zatáčky, vysednu, jsem na brzdách, nakláním a najednou zjístím, že jsem vysedl totálně zbytečně, protože to už nepotřebuju a přidám plyn. Mám tam oproti ostatním krok navíc Schválně jezdím furt dokola jednu a tu samou trasu, kde jsou průměrný zatáčky. Žádný nad 90 stupňů, ale pohybuje se to něco mezi 60-80. Spíš teda k té 80. Jelikož už to jedu po několikáte, tak si tam věřím a vím, co očekávat. Nájezd do zatáčky mám podle mě ve správné rychlosti (protože stíhám borce, co tam to koleno rvou), ale jakmile dojde k samotnému zatáčení, tak ztrácím spoustu rychlosti a můj náklon je "zbytečnej". Nebo respektive vypadám jak hajzl pavouk, protože motorka je sotva nakloněná a vysí tam z ní jakejsi člověk
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 10 24.4.2024 v 18:57 Gahan37
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist