globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motobaterie Yuasa - nebo jiná alt
Ahoj všem. Chtěl bych znát Vaše zkušenosti s motobateriemi. Ve své moto mám 5 tým rokem origo baterii Yuasu YTZ 14S, a dnes mě opravdu ujistila, že v roce 2018 už pracovat nebude. Snažil jsem se ji přes zimu průběžně dobíjet, ale po dvoudenním stání, řekla dost ( dnes už jsem nenastartoval). Je mi jasné, že už má na to nárok. Rád bych znal Váš názor na jiné značky, nebo nějaké prověřené doporučení. Nová Yuasa 2500Kč. Mám to dát ? Nebo je něco levněšího, a podobně srovnatelné. Díky za jakékoliv poznatky J.

Naposledy editováno 31.03.2018 17:14:48

1 reakcí na tento příspěvek Motobaterie Yuasa - nebo jiná alt

30.8.2018 v 12:28 | Nahoru | #1
Moje oriinalni Yuasa klekla po 3/4 roce. A to sem se o ni staral. Takze ja bych neresil jestli je nejaka lepsi nebo horsi. Je to v podstate jen o kvalite pouziteho materialu na vyrobu a i tam se evidentne nemusi zadarit.
Ted mam EXIDE za tretinovou cenu a maximalni spokojenost. Startuje i pres to ze papirove je slabsi mnohem lip (ale mam srovnani jen s tou mou, ktera uz mohla byt vadna z vyroby).

Ty LiFePO4 baterky nevim nevim kluci, ja bych se tomu vyhnul zvlast u KTM co mam ja. Startovaci proud fajn, ale nabijeni v moto za jizdy nevim jestli je idealni u vsech motorek. Hlavne ta kapacita je problem, nemohl bych si asi dovolit ji pouzivat stejnym zpusobem jak klasiku nekde na cestach na vecerni dobijeni fotaku, powerbank, intercomu apod.

Naposledy editováno 30.08.2018 12:33:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motobaterie Yuasa - nebo jiná alt

31.8.2018 v 10:22 | Nahoru | #2

Jura_Penta píše:

Ty LiFePO4 baterky nevim nevim kluci, ja bych se tomu vyhnul zvlast u KTM co mam ja. Startovaci proud fajn, ale nabijeni v moto za jizdy nevim jestli je idealni u vsech motorek. Hlavne ta kapacita je problem, nemohl bych si asi dovolit ji pouzivat stejnym zpusobem jak klasiku nekde na cestach na vecerni dobijeni fotaku, powerbank, intercomu apod.


Já jsem třeba konkrétně s tou x-racer maximálně spokojený. Mám ji v DR-Z 400, které i s novou olověnou baterkou točí... řekněmě ne zcela ochotně, zvlášť jak není naprosto na 100% nabitá (Dr-Z má použitou dle mě až příliš malou baterku na svůj motor). S tou lifepo4 startuje mnohem lépe a ochotněji, hlavně netrnu v terénu když jí zahodím, že pokud neblafne na první otočení, tak že na pár dalších taky baterka nemusí mít sílu. Jen to chce dávat pozor, ať se ta baterka ve stojící motorce pravidelně dobijí, úbytek na nulu= jistá smrt.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM 1190 Adventure, vykon, motory... [1 ... 10, 11] KTM 1190 R Adventure, KTM 1190 Adventure RadisPCE 313 Dnes v 18:26 KubaLC8
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure tomas21 37 7.5.2024 v 09:26 assassin
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure Kruháč 24 24.4.2024 v 16:36 kunabmw
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01


TOPlist