Naposledy editováno 31.03.2018 17:14:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motobaterie Yuasa - nebo jiná alt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motobaterie Yuasa - nebo jiná alt
Peřina píše: syrrius> Speeda mám 2 roky, baterku jsem neřešil. Když ji dám na nabíječku tak okamžitě hlásí, že je plná.....i teď když stála v zimě. Tak že by bylo možný, že je furt OK?
Pokud ji máš odpojenou nebo nebo je odběr úplně zanedbatelný (zlomky mA) tak to možné je, ale lepší by bylo, kdybys na ní před připojením nabíječky změřil napětí bez zátěže, pokud bude větší než 12,5 V tak je to OK a nabíjení není potřeba.
1 reakcí na tento příspěvek Motobaterie Yuasa - nebo jiná alt
1 reakcí na tento příspěvek Motobaterie Yuasa - nebo jiná alt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motobaterie Yuasa - nebo jiná alt
crxjet píše: 2x jsem koupil Vartu a 2x exla po roce, Varta reklamace hází ze stolu.....Exide dobrý, teď ale kvůli startovacímu proudu jdu do Lifepo4, jak už tu bylo zmíněno, je malá, lehká, výborný parametry a záruka 5 let.
Kde jí kupuješ?
https://www.battery-...tz10-bs--8-6ah--12v/
baterka pro Ducati za zajímavou cenu http://www.otos.cz/...2b-bs-12v-10ah-210a/
1 reakcí na tento příspěvek Motobaterie Yuasa - nebo jiná alt
Ted mam EXIDE za tretinovou cenu a maximalni spokojenost. Startuje i pres to ze papirove je slabsi mnohem lip (ale mam srovnani jen s tou mou, ktera uz mohla byt vadna z vyroby).
Ty LiFePO4 baterky nevim nevim kluci, ja bych se tomu vyhnul zvlast u KTM co mam ja. Startovaci proud fajn, ale nabijeni v moto za jizdy nevim jestli je idealni u vsech motorek. Hlavne ta kapacita je problem, nemohl bych si asi dovolit ji pouzivat stejnym zpusobem jak klasiku nekde na cestach na vecerni dobijeni fotaku, powerbank, intercomu apod.
Naposledy editováno 30.08.2018 12:33:00
1 reakcí na tento příspěvek Motobaterie Yuasa - nebo jiná alt
1 reakcí na tento příspěvek Motobaterie Yuasa - nebo jiná alt
fockewulf píše: Po třech letech mi zdechla Exide...ale můžu se na ní za těch 750Kč zlobit? Náklady na sezonu 250Kč...
Yuasha, kterou jsem koupil za 1100, před 8 lety má náklady na sezonu zatím 140 Kč. Ale vzhledem k inflaci je ten výpočet vlastně chybnej
CRF1000 píše: v dnešní době je to jedno, zda varta, mammut, banner nebo yuasa, nikdo z nás neví z čeho a jak se to vyrábí a na špatný kus lze narazit kdykoliv...většinou to bude asie jen samolepky jiné bych nejlevnější olověnou ze které neteče elektrolyt trubičkou-hadičkou...rozhodující je koupit baterku tam, kde se bez problémů vyreklamuje, když to koupíš v autokelly, něco odečtou za vrácení staré a ta nová bude o to dražší...a 3 roky záruka...když se vysype po 2 letech, dostaneš hned jinou novou...
já reklamoval jednu baterku v autokelly a to jsem jich před tím minimálně 20 odebral.........a po měsíci reklamace neuznána.
tak buď je to o přístupu jednotlivých poboček a nebo jen tlumočíš "sliby" prodejců.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motobaterie Yuasa - nebo jiná alt
Jura_Penta píše:
Ty LiFePO4 baterky nevim nevim kluci, ja bych se tomu vyhnul zvlast u KTM co mam ja. Startovaci proud fajn, ale nabijeni v moto za jizdy nevim jestli je idealni u vsech motorek. Hlavne ta kapacita je problem, nemohl bych si asi dovolit ji pouzivat stejnym zpusobem jak klasiku nekde na cestach na vecerni dobijeni fotaku, powerbank, intercomu apod.
Já jsem třeba konkrétně s tou x-racer maximálně spokojený. Mám ji v DR-Z 400, které i s novou olověnou baterkou točí... řekněmě ne zcela ochotně, zvlášť jak není naprosto na 100% nabitá (Dr-Z má použitou dle mě až příliš malou baterku na svůj motor). S tou lifepo4 startuje mnohem lépe a ochotněji, hlavně netrnu v terénu když jí zahodím, že pokud neblafne na první otočení, tak že na pár dalších taky baterka nemusí mít sílu. Jen to chce dávat pozor, ať se ta baterka ve stojící motorce pravidelně dobijí, úbytek na nulu= jistá smrt.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motobaterie Yuasa - nebo jiná alt
nějak špatně jsem ji připojil a když jsem přišel po čase k motorce,tak baterka úplně vybitá.byla tak mrtvá,že se nerozsvítila ani kontrolní led stupnice stavu nabití co je na té baterce.
tak jsem ponadával-vybití má být pro tyto články jistá smrt,ale zkusil jsem baterku připojit na pravěkou nabíječku a 0,25 ampéru ji nabíjel.už je to cca rok a baterka funguje naprosto bez problémů
1 reakcí na tento příspěvek Motobaterie Yuasa - nebo jiná alt
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure | tomas21 | 37 | 7.5.2024 v 09:26 assassin |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure | Kruháč | 24 | 24.4.2024 v 16:36 kunabmw |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Driblování řídítek KTM 1190 Adventure | Fichtloš | 23 | 21.3.2024 v 12:23 Guzo |