Takže se ptám, jde o to, že motor blbě maže? Nebo odejde turbo u auta? Proč by někdo tak auto/motorku vůbec konstruoval, že nemůže stát na volnoběh?
2 reakcí na tento příspěvek Stání na volnoběh auto/motorka
Čemu to vadí? Na viragu, jinou motorku nemám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
Naposledy editováno 05.02.2018 15:26:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
Yura píše: A co jízda s vykopnutým kvaltem - na motorce? Někdo mi tu kdysi tvrdil, že vykvaltovat a sjíždět dlouhej kopec - "to neděláš dobře Jaromíre s tou sirkou, jednou se ti to vymstí"
Čemu to vadí? Na viragu, jinou motorku nemám.
Jestli jsem to pochopil dobre z manualu, tak Virgl ma prevodovku mazanou tlakove. Takze sekundarni hridel prevodovky a prevod prevodovka:kardan by mohly byt blbe mazany, kdyz pojedes rychle z kopce na volnobeh. Rozhodne odchazely prevodovky u motorek tazenych bez motoru. Tajkze zase asi plati to o stabilizaci tlaku oleje vyssim volnobehem.. nebo se na to vykaslat, zaradit a jezdit jako normalni clovek na ctyrtaktu..
PS: Teda me se parkrat stalo, ze jsem si zaradil falesnej neutral nebo vyskocila rychlost v kalupu pred zatackou a vzdycky to bylo na hnedy v trenkch. Nechapu tyhle copr kluky.
PPS: U dvoutaktu je to naopak, motor nemaze pri zavrenym plynu smesi. Takze z kopce bud tahat za plyn, nebo vyradit (a nebrzdit motrem), aby clovek nezadrel. A proto byla prevodovka resena olejovou lazni..