globalmoto_duben_nolan





Téma: Stání na volnoběh auto/motorka
4.2.2018 v 18:27
Chci se zeptat zkušenějších, má někdo praktickou zkušenost, že motorce, nebo autu vadí delší stání na volnoběh? U služebního auta taky necháváme auto nastartované, když se jdeme zahřát, nebo svačíme v zimě (jsem geodet) klidně 15, 20 minut. Včera jsem viděl policajty a ty měli octavii nastartovanou pořád když v ní seděli a lovili.....
Takže se ptám, jde o to, že motor blbě maže? Nebo odejde turbo u auta? Proč by někdo tak auto/motorku vůbec konstruoval, že nemůže stát na volnoběh?

2 reakcí na tento příspěvek Stání na volnoběh auto/motorka

5.2.2018 v 14:29 | Nahoru | #1
A co jízda s vykopnutým kvaltem - na motorce? Někdo mi tu kdysi tvrdil, že vykvaltovat a sjíždět dlouhej kopec - "to neděláš dobře Jaromíre s tou sirkou, jednou se ti to vymstí"
Čemu to vadí? Na viragu, jinou motorku nemám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka

5.2.2018 v 15:26 | Nahoru | #2
Yura> Si to asi nedokážu úplně představit, to jako na kopci skopeš ze čtverky se spojkou na neutrál a pod kopcem tam zase se spojkou cpeš tři kvalty navrch? Krom toho že přicházíš o brzdnej účinek motoru... Já jezdím pod kvaltem z kopce i s károu, věčný vykvaltovávače jsem nikdy nepochopil, na spotřebě se projeví 00prd a jinej důvod nevidím.

Naposledy editováno 05.02.2018 15:26:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka

27.10.2022 v 10:29 | Nahoru | #3

Yura píše: A co jízda s vykopnutým kvaltem - na motorce? Někdo mi tu kdysi tvrdil, že vykvaltovat a sjíždět dlouhej kopec - "to neděláš dobře Jaromíre s tou sirkou, jednou se ti to vymstí"
Čemu to vadí? Na viragu, jinou motorku nemám.



Jestli jsem to pochopil dobre z manualu, tak Virgl ma prevodovku mazanou tlakove. Takze sekundarni hridel prevodovky a prevod prevodovka:kardan by mohly byt blbe mazany, kdyz pojedes rychle z kopce na volnobeh. Rozhodne odchazely prevodovky u motorek tazenych bez motoru. Tajkze zase asi plati to o stabilizaci tlaku oleje vyssim volnobehem.. nebo se na to vykaslat, zaradit a jezdit jako normalni clovek na ctyrtaktu..

PS: Teda me se parkrat stalo, ze jsem si zaradil falesnej neutral nebo vyskocila rychlost v kalupu pred zatackou a vzdycky to bylo na hnedy v trenkch. Nechapu tyhle copr kluky.

PPS: U dvoutaktu je to naopak, motor nemaze pri zavrenym plynu smesi. Takze z kopce bud tahat za plyn, nebo vyradit (a nebrzdit motrem), aby clovek nezadrel. A proto byla prevodovka resena olejovou lazni..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist