Takže se ptám, jde o to, že motor blbě maže? Nebo odejde turbo u auta? Proč by někdo tak auto/motorku vůbec konstruoval, že nemůže stát na volnoběh?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
Naposledy editováno 05.02.2018 15:26:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
panTerek píše: Yura> Si to asi nedokážu úplně představit, to jako na kopci skopeš ze čtverky se spojkou na neutrál a pod kopcem tam zase se spojkou cpeš tři kvalty navrch? Krom toho že přicházíš o brzdnej účinek motoru... Já jezdím pod kvaltem z kopce i s károu, věčný vykvaltovávače jsem nikdy nepochopil, na spotřebě se projeví 00prd a jinej důvod nevidím.
to ne, ale stalo se mi na SK v Tatrách, že po chcací pauze sem se rozjel, dal sem dva a pak zpátky neutrál. Rozjelo se to asi na 50, a tak sme se courali za krajnicí a kochali sme se. Vydrželo to skoro 6 km. A pak někdo psal, že prej to je na hovno pro motor a převodovku....nevim, já tomu nerozumím.
Jo a s károu vyhodí kvalt jedině vůl