Takže se ptám, jde o to, že motor blbě maže? Nebo odejde turbo u auta? Proč by někdo tak auto/motorku vůbec konstruoval, že nemůže stát na volnoběh?
Nevadi to nicemu, pokud funguje chlazeni jak ma, tak muze vrcet na volnobeh klidne tyden a nic se nedeje..
Dobra je poznamka ze to plati u zahrateho.. Studeny motor je lepsi zahrat volnou jizdou..
Chce to volnoběh malinko navýšit. Poté teprve otvírá regulátor tlaku a stabilizuje tlak. Teoreticky to bude problém hlavně moderních ekosraček olejů typu LL, low HTHS, low SASP apod ... klasickej A3 olej bude dobrej.
Teď jde o to jak je motor navržen - jak si s polovičním tlakem poradí jednotlivé komponenty.
Ale co je nejdůležitější:
řidič je povinen si počínat tak, aby neobtěžoval okolí a přírodu zbytečnými spalinami a hlukem, při stání (např. železniční přejezd) má vypnout motor, tečka.
Kdo to nedělá je hajzl