bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Verva100
14.1.2018 v 22:44
Zdravím všechny příznivce jedné stopy,
jsem tady na webu motorkari.cz novým členem(první příspěvek) a také víceméně motorkářský začátečník (15 let pauza)a tak se předem omlouvám za případné nijance v založení tematu atd. Rád bych se zeptal zkušenějších a prosím o věcnou radu. Pořídil jsem si před 14 dny novou Kawu Versys 650 a rád bych do ní tankoval vysokooktanový benzín Verva100, jelikož s PHM od Benziny mám dlouhodobě dobré zkušenosti co se týká Vervy Diesel a Vervy 100 do mých firmeních vozidel, ale s Vervou100 v mašině nemám zkušenost žádnou.
Mohu s klidným svědomím tankovat do Versyse Vervu100, když má kompersní poměr 10.8 : 1 (DOHC) ???. V manuálu k mašině je uvedeno, že se má používat min. 91 oktanový benzín a vyšší, ale už není uvedeno kolik oktanů je max. přípustné. Nechci tankovat paliva s těma jejich "EURO BIO" přísadama co davaji do klasických 95tek a zasírat tak motor. Trochu vyšší cena Vervy100, mě až tolik netrápí, mám u nich v ramci firemních výhod nějakou množstevní slevu za odběry a jiné bonusy.

Naposledy editováno 14.01.2018 22:55:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva100

17.1.2018 v 02:36 | Nahoru | #1
axs> no jo, ale jednak nemuzes srovnavat motor stary skodovky s tema nasima, ty motory mely malej kompresni pomer + minimalni vykon, a vetsinou bezeli v "seriovym nastaveni" takze asi mohly bejt nachylny na ledasco (mysleno tak ze kdyz ztratis dva kw z 35 v tezkym aute, bude to znat vic nez kdyz jich ztratis ze 100kw v lehky motorce treba 5, ..nebo kdyz jich 10 pribude u pYlota kterej radi uz v pulce otackomeru ) zatimco ty nase motory jsou uz ze serie staveny daleko vic k vykonu (obecne ma moto podstatne vetsi vykon/objem nez auta, protoze umej dvakrat tolik otacek.. )

taky si myslim (uprime nevim, ale domnivam se) ze bude vetsi rozdil mezi olovnatym benzinem a naturalem (tu domenku odvozuji z toho ze maji vic odlisne i samotne slozeni) nez mezi jednotlivymi bezolovnatmi mezi sebou

jinak z vlastni zkusenosti, kdyz jsme se 105 jezdili do nemecka, rakouska, italie (jeste kolem 05,06,07..) kde uz zadnej olovnatej benzin nemeli, nic jsme na rozdelovaci nemenili, jen jsme lili do nadrze nejaky aditivum (je to dulezity snad kvuli sedlum ventilu, predpokladam ze to bys vedel lepe nez ja..) uznavam ze domorodci obcas docela cumeli na "veterana" ale nejelo to fakt nijak "hůř" normalne to vyjelo do taur, dolomit.. do tech kopcu pomalu, ale jiste...

Naposledy editováno 17.01.2018 02:56:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva100

17.1.2018 v 22:07 | Nahoru | #2
kerut> Souhlasím s tebou, že v motoru který má spíš závodní stavbu a i typ provozu,nebude palivo s více oktany asi na škodu a nelze to srovnávat s motory se 7- 8 bar kompresí.Na druhou stranu ty motory někdo na něco testoval, nastavil a homologoval,nemám důvod tam lít něco jiného(samo pokud to není nějak upraveno),i když mě samozřejmě taky sere,že si sám, za svoje peníze ani nemůžu vybrat co je pro mě ekologický,což bohužel neplatí jen u paliva.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 aklenot 1 Dnes v 09:30 Krautkopf
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 RiosCZE 3 Včera v 15:08 Krautkopf
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 Kuba1369 9 27.4.2024 v 09:12 Woodpec
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 Ameral 41 24.3.2024 v 18:10 Radek_S


TOPlist