globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojnosti
Viem, že je to zvláštne mať potrebu kupovať si motorku každý rok a vlastne neviem to ani dostatočne vysvetliť. Jednoducho ma zatiaľ každá motorka po pol roku omrzela a túžba vyskúšať všetko čo sa dá je neodolateľná. Uvediem rebríček motoriek podľa mojej subjektívnej spokojnosti, dúfam, že ma nezabijete, že tu miešam neporovnateľné motorky 1. Moto Guzzi Stelvio 1200, 2. Suzuki Bandit 1250, 3. Kawasaki Versys 650 2014, 4. KTM Duke 390 2017, 5. Honda CRF 250M, 6. Honda CRF 250L, 7. Yamaha MT-07, 8. Honda CB125F a skútre 1. Yamaha Xenter 150, 2. Honda Vision 110, 3. Honda Lead 110, 4. Malaguti Blog 160. Nemám obľúbenú kategóriu motoriek, momentálne sa na ďalšiu sezónu tiež rozhodujem medzi úplne odlišnými moto Suzuki V-Strom 650 a Suzuki GSX-S 750, cena je rovnaká, skúšal som obidve, mám poranené koleno, to je jediný dôvod pre Strom, inak by som šiel do GSX-S 750, tá ma pri skúšobnej jazde neskutočne nadchla, oveľa viac ako napr. z900 alebo MT-09. Všetky tri som skúšal v rámci jedného týždňa a pre mňa jednoznačne GSX-S750. Ak by som mal uviesť jednu jedinú motorku vrátane tých, ktoré som iba skúšal, ale nevlastnil, tak úplne najlepšia moto, akú som jazdil bola Kawasaki Versys 1000, tá sa mi však momentálne ani náhodou nezmestí do rozpočtu.

Naposledy editováno 17.12.2017 12:19:24

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 16:17 | Nahoru | #1

PetrS píše: Tak já předpokládal, že porovnávat porovnatelné je samozřejmost. Zkus se svézt na starším SV 650 (třeba okolo roku 2000) a porovnej to s tím novým.


Dopadlo by to porovnání tak rozdílně, kdyby to staré SV dostalo komplet repasovaný podvozek? Je jasné, že skoro 20 let unavené pružiny (někdy i původní olej), vyběhaná futra, ložiska v krku, nakopnutá kola a fůra dalších maličkostí ovlivní fungování více, než konstrukční změna. Myslím si, že USD vidle tam fabrika dává primárně nikoliv z důvodu vylepšení jízdních vlastností, ale protože má indicie, že s klasickými vidlemi by těch motorek tolik neprodala - v katalogu by to v porovnání s konkurencí bilo do očí, nebylo by to dostatečně moderní.

(reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 16:21 | Nahoru | #2
vilemx> Ale ono porovnáni SV - Hornet by dopadlo výrazně líp pro Horneta i u nových strojů... SV mělo přední vidle prostě měkký, řešilo se hustším olejem nebo výměnou vidlí. to nový SV nevím, na tom jsem nejel....

E: a že USD je marketingový tah je do jisté míry pravda. Třeba kolega koukal že by pořídil Ninju okolo roku 2005 a vybíral i podle toho jestli mají USD nebo ne.... Žádnou palici nejezdí ale prý to líp vypadá..

Naposledy editováno 20.12.2017 16:23:54

(reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 16:31 | Nahoru | #3
vilemx> dopadlo. A sakra rozdílně. Staré SV měl brácha a Maspe (kolega z MG). Brácha vyměnil ještě i centrál, jinak repase vidlí, hustější olej. Pak už to trochu fungovalo. Maspe nic a motorka se houpala.
Já na DRZ změnil pružinu na centrálu, dal ho repasovat a trochu přestavit planžety a taky velký rozdíl.
Stejně tak můžu pokračovat třeba brzdovou pumpou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

21.12.2017 v 13:13 | Nahoru | #4

vilemx píše: Dopadlo by to porovnání tak rozdílně, kdyby to staré SV dostalo komplet repasovaný podvozek? Je jasné, že skoro 20 let unavené pružiny (někdy i původní olej), vyběhaná futra, ložiska v krku, nakopnutá kola a fůra dalších maličkostí ovlivní fungování více, než konstrukční změna. Myslím si, že USD vidle tam fabrika dává primárně nikoliv z důvodu vylepšení jízdních vlastností, ale protože má indicie, že s klasickými vidlemi by těch motorek tolik neprodala - v katalogu by to v porovnání s konkurencí bilo do očí, nebylo by to dostatečně moderní.



Starý SV mělo ty vidle dost ošizený, nemaj ani cartridge, ve stejný době to bylo možný osadit líp fungujícíma komponentama.

e: jinak hlavní rozdíl v komponentech u rozpočtovek proti dnešku není technickej vývoj, používá se plus mínus stejná technologie podvozku. Spíš se japonci naučili dávat tam funkčnější konfigurace. Ostatně třeba nová kawa Z900 používá stejný axiální brzdový třmeny, který dávala honda do motorek v roce 2000. A fungujou srovnatelně s radiálníma.

Naposledy editováno 21.12.2017 13:17:10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 2 Včera v 18:56 Tassy
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13


TOPlist