Naposledy editováno 17.12.2017 12:19:24
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...
PetrS píše: Tak já předpokládal, že porovnávat porovnatelné je samozřejmost. Zkus se svézt na starším SV 650 (třeba okolo roku 2000) a porovnej to s tím novým.
Dopadlo by to porovnání tak rozdílně, kdyby to staré SV dostalo komplet repasovaný podvozek? Je jasné, že skoro 20 let unavené pružiny (někdy i původní olej), vyběhaná futra, ložiska v krku, nakopnutá kola a fůra dalších maličkostí ovlivní fungování více, než konstrukční změna. Myslím si, že USD vidle tam fabrika dává primárně nikoliv z důvodu vylepšení jízdních vlastností, ale protože má indicie, že s klasickými vidlemi by těch motorek tolik neprodala - v katalogu by to v porovnání s konkurencí bilo do očí, nebylo by to dostatečně moderní.
(reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...
E: a že USD je marketingový tah je do jisté míry pravda. Třeba kolega koukal že by pořídil Ninju okolo roku 2005 a vybíral i podle toho jestli mají USD nebo ne.... Žádnou palici nejezdí ale prý to líp vypadá..
Naposledy editováno 20.12.2017 16:23:54
(reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...
Já na DRZ změnil pružinu na centrálu, dal ho repasovat a trochu přestavit planžety a taky velký rozdíl.
Stejně tak můžu pokračovat třeba brzdovou pumpou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...
vilemx píše: Dopadlo by to porovnání tak rozdílně, kdyby to staré SV dostalo komplet repasovaný podvozek? Je jasné, že skoro 20 let unavené pružiny (někdy i původní olej), vyběhaná futra, ložiska v krku, nakopnutá kola a fůra dalších maličkostí ovlivní fungování více, než konstrukční změna. Myslím si, že USD vidle tam fabrika dává primárně nikoliv z důvodu vylepšení jízdních vlastností, ale protože má indicie, že s klasickými vidlemi by těch motorek tolik neprodala - v katalogu by to v porovnání s konkurencí bilo do očí, nebylo by to dostatečně moderní.
Starý SV mělo ty vidle dost ošizený, nemaj ani cartridge, ve stejný době to bylo možný osadit líp fungujícíma komponentama.
e: jinak hlavní rozdíl v komponentech u rozpočtovek proti dnešku není technickej vývoj, používá se plus mínus stejná technologie podvozku. Spíš se japonci naučili dávat tam funkčnější konfigurace. Ostatně třeba nová kawa Z900 používá stejný axiální brzdový třmeny, který dávala honda do motorek v roce 2000. A fungujou srovnatelně s radiálníma.
Naposledy editováno 21.12.2017 13:17:10
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 2 | Včera v 18:56 Tassy |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |