globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojnosti
Viem, že je to zvláštne mať potrebu kupovať si motorku každý rok a vlastne neviem to ani dostatočne vysvetliť. Jednoducho ma zatiaľ každá motorka po pol roku omrzela a túžba vyskúšať všetko čo sa dá je neodolateľná. Uvediem rebríček motoriek podľa mojej subjektívnej spokojnosti, dúfam, že ma nezabijete, že tu miešam neporovnateľné motorky 1. Moto Guzzi Stelvio 1200, 2. Suzuki Bandit 1250, 3. Kawasaki Versys 650 2014, 4. KTM Duke 390 2017, 5. Honda CRF 250M, 6. Honda CRF 250L, 7. Yamaha MT-07, 8. Honda CB125F a skútre 1. Yamaha Xenter 150, 2. Honda Vision 110, 3. Honda Lead 110, 4. Malaguti Blog 160. Nemám obľúbenú kategóriu motoriek, momentálne sa na ďalšiu sezónu tiež rozhodujem medzi úplne odlišnými moto Suzuki V-Strom 650 a Suzuki GSX-S 750, cena je rovnaká, skúšal som obidve, mám poranené koleno, to je jediný dôvod pre Strom, inak by som šiel do GSX-S 750, tá ma pri skúšobnej jazde neskutočne nadchla, oveľa viac ako napr. z900 alebo MT-09. Všetky tri som skúšal v rámci jedného týždňa a pre mňa jednoznačne GSX-S750. Ak by som mal uviesť jednu jedinú motorku vrátane tých, ktoré som iba skúšal, ale nevlastnil, tak úplne najlepšia moto, akú som jazdil bola Kawasaki Versys 1000, tá sa mi však momentálne ani náhodou nezmestí do rozpočtu.

Naposledy editováno 17.12.2017 12:19:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

21.12.2017 v 13:13 | Nahoru | #1

vilemx píše: Dopadlo by to porovnání tak rozdílně, kdyby to staré SV dostalo komplet repasovaný podvozek? Je jasné, že skoro 20 let unavené pružiny (někdy i původní olej), vyběhaná futra, ložiska v krku, nakopnutá kola a fůra dalších maličkostí ovlivní fungování více, než konstrukční změna. Myslím si, že USD vidle tam fabrika dává primárně nikoliv z důvodu vylepšení jízdních vlastností, ale protože má indicie, že s klasickými vidlemi by těch motorek tolik neprodala - v katalogu by to v porovnání s konkurencí bilo do očí, nebylo by to dostatečně moderní.



Starý SV mělo ty vidle dost ošizený, nemaj ani cartridge, ve stejný době to bylo možný osadit líp fungujícíma komponentama.

e: jinak hlavní rozdíl v komponentech u rozpočtovek proti dnešku není technickej vývoj, používá se plus mínus stejná technologie podvozku. Spíš se japonci naučili dávat tam funkčnější konfigurace. Ostatně třeba nová kawa Z900 používá stejný axiální brzdový třmeny, který dávala honda do motorek v roce 2000. A fungujou srovnatelně s radiálníma.

Naposledy editováno 21.12.2017 13:17:10

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

21.12.2017 v 15:03 | Nahoru | #2
Stev> ale tak co si budeme povídat... všichni musejí slyšet dnes "radjál" ...a "upsajddáun" ...většinou ani nemá ponětí v čem je výhoda. Jen je to "mantra"
Na V4 Tuono 1100 byly raidální M40 s axiální pumpou a myslím, že to bylo super (nebylo to extra kousavý, díky pozvolnějšímu nástupu na pumpě) Radiální třmeny začaly hlavně kvůli častýmu vyhazovaní kol a jednodužší montáži, na závodničkách. S brzdným účinkem to zas tak nemá moc společnýho - axiální monobloky by brzdily stejně IMHO. Největší prdel je, že moje radiálky při sundávání kola musím taky shazovat ...a je to přesně jak píšeš, když se seskládají střední komponenty aby to fakt makalo, není zapotřebí ani Vöhlins and Bremboo ... jenže se to musí prostě vychytat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 2 Včera v 18:56 Tassy
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13


TOPlist