globalmoto_duben_nolan





Téma: VFR 800 5. generace Praha a okolí
Zdravím všechny!
Rád bych na další sezónu koupil VFRko, ale nevím přesně jak se na motorku "poskládám", když měřím přes 190cm.
Proto sháním někdo kdo má Hondu VFR 800 páté generace (98-2001) a je z Prahy popř. z okolí Prahy.
Jediné co potřebuji je si na motorku sednout, ne se projet, nic podobného. (ideální by bylo, kdyby byla technicky v pořádku abych věděl s čím mám kupovaný kus porovnávat )
Pokud tu je nějaká dobrá duše, která by mi pomohla, napište prosím.
- Proč tahle akce? Mám vybranou jednu konkrétní, ale je daleko a já bych nerad absolvoval celou cestu abych zjistil, že se na ní nevejdu ani za boha.
Předem díky
Martin

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí

20.12.2017 v 10:25 | Nahoru | #1
Sport-touring> No já jsem na tu 01 nacpal přešité sedlo aby žena neklouzala dopředu....ale zase tam pak nedáš kryt sedla....přední progresivní pružiny Wilbers ,ten rozdíl je víc než znatelný ....výborný byli přední kotouče od Rutana,to brzdilo líp jak Bremba. Padáky Rutan,Oxford hefty,super je zadní led světlo líp svítí ......jako jde do toho s klidem narvat dalších 20-30t a máš nesmrtelnou motorku skoro. Upřímně pořád se mě mele v hlavě jestli vystřelit vtec na jaře a koupit znovu Fi.....já jak jezdím těch svých 20/rok tak je to po 2-3 letech skoro neprodejný a u Fi by mě to bylo sumak tu bych si už nechal

Naposledy editováno 20.12.2017 10:27:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí

20.12.2017 v 11:42 | Nahoru | #2
Gahan37> V současné době není koho vozit a proto mě láká sedlo od Sargentu. Nevím jestli se přes něj vejde kryt sedla, ale je dvoudílné, takže se dá část spolujezdce sundat vznikne pod ní "kufr". V mé hlavě třeba na zámek kotoučovky popř. náhradní reflexku, nic velkého, ale potěší.
- O pružinách jsem slyšel jako oblíbené úpravě. Na druhou stranu nemám řidičské dovednosti abych se dostal na limit nastavení z fabriky. První rok plánuju klidnou jízdu po ČR, žádnou divočinu. Proto si tuhle úpravu nechám až se začnou loučit originální z důvodů stáří, nebo za pár let, až se budu z VFR důvěrně znát a vědět co mi na ní chybí.
-Kotoučům bych se nebránil, zastavit líp neškodí nikdy. Stejně tak mám v plánu "pancéřové" brzdové hadičky (což bude hrozivej úkol vzhledem ke spojeným brzdám ) ...Opět, hudba budoucnosti, ale plán mám.
- Padáky jsou kapitola sama pro sebe
- Hefty budou hned pokud budou helibars a díky za tip, Oxford zní fajn :)
- Co se týká světla. Spíš to vidím na originál s LEDkama s žárovkovou paticí, popř. kombinaci žárovek a LEDek. LEDky vyzařují hodně přímo a nevím do jaké míry je to žádoucí zrovna u takhle podstatné části motorky.
-- Jinak to je vlastně důvod proč chci VFR 5gen... Chci jí mít parťáka na cesty opravdu dlouho, vychytat mouchy, postupně a pomalu si jí přizpůsobit k obrazu svému, ale po celou dobu mít schopnou motorku v na každodenní ježdění.

JardelT> Naprosto perfektní článek, to je vlastně důvod proč mě to k VFR tak táhne, díky za sdílení
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist