bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod a a info...
30.10.2017 v 14:24
ahoj. Chci opustit svoji starou yamahu xj 600 rv.1985 a prejit na VFR 800 rv.1998. Zajimaji me 3 veci. jaky to ma motor to vfr, je tam ten v-tec s rovody retezem nebo ozubeny koly ? nebude to velky skok ? z xj600 ? jak se chova brždeni CBS oproti klasice ? dekuju za rady.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod a a info...

30.10.2017 v 19:14 | Nahoru | #1
Ahoj, bude to delší psaní, snad ti pomůže. xj600/xj900 jsem sice nejezdil, ale zajímal jsem se o ně dost (teda o ní - 900, v lahvově zelené metalíze, byl jsem tenkrát úplně hotovej ) fyzicky viděl,seděl. Hlavní rozdíl je v posezu a náporu na ruce, podle mě zas až tak VFR cestovní není. Sice o ní píšou, jak se na ní dá cestovat, ale já to po 3letech vzdal. Ale možná je to mým opotřebováním věkem a 187cm (50+ a ruce dost opřené o řídítka ). Zatím se mi daří, takže jsem si vfr nechal pro radost a koupil na delší cesty T Tigera 900i.( ale kdybych musel volit jen jednu, tak VFR !!!! ) VFR je absolutně super bezproblémová motorka, a z VFR bude zrovna 800/98..pro tebe asi nejlepší volba. Podle profilu ti je 33, tak jsi jinde než já, blíž k "moderním" motorkám. Já v době koupě volil mezi stavem "nejlepší" poslední klasické karburátorovky 750 a "nejhorší" stříkačkou 800 ( " ber jako ", byly ve stejné ceně ). Já vzal 750 a jsem maximálně spokojen, protože jsem starší a na starší.
Ale mezi 750/96 a 800/98 je extrémní rozdíl v technice, vem že první VFR je z roku 1986 a s postupnými inovacemi ( kola / vývuky/ kyvka/...vydržela 10 let.
800/98 má ještě rozvod ozubenými koly, ojebali to až někde 2001( nevím, to už je na mě moc mladé ) duál je dobrý, zas tak často ho neřešíš, a někde tady na mcz je podrobný návod na výměnu kapaliny/odvzdušnění ( ale upřímně, byl to jeden z důvodů, proč jsem 800 nekoupil, jsem posera ).CBS - jak se chová proti klasice - v praxi nevím - teoreticky, někde je přesný popis, ...při zmáčknutí přední ti přibržďuje zadek, při zadní zase předek.. v tom popisu je přesně uvedeno, který pístek jak a kdy brzdí. A to zásadní nakonec, není to velký skok ? - NENÍ, jak už tu padlo výše, vfr je v podstatě hodná motorka, co dost odpustí a až se na ní naučíš, stejně budeš mít co dělat, aby jsi se svým jezdeckým uměním dostal na její hranice. VFR je motorka na delší dobu, na rok nemá cenu. Závěr ( pokud nechceš číst celé ) KUP si VFR

Naposledy editováno 30.10.2017 19:18:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod a a info...

30.10.2017 v 19:38 | Nahoru | #2
GL1>
Jen se zeptám. Proč myslíš že to někde v 2001 ojebali? Dostala upravenou palivovou mapu, imobilizér, automatickej sytič (na další věci si nevzpomenu)
Já třeba kdybych si vybíral něco jiného na silnici, tak vůbec nevím co, ten 4V je dle mě super. Řaďák už by mě asi nebavil.
Edit.: ještě k tomu cbs. Je to stejnej systém co má velký varadero. S přední brzdou ti jde jeden pístek na zadku a naopak. Neni to nějak extrémně znát,ale myslim si že mi to párkrát prdel zachránilo,ikdyž...

Naposledy editováno 30.10.2017 19:40:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist