Originální tlumiče chci zachovat a laďáky takové, abych nemusel nechávat seřizovat motor.
Viděl jsem jedny za tři tácy, nechci do nich dát víc než 5000,-.
Předpokládám, že u originálů jdou sundat jen tlumiče a roury k válcům zůstanou. Jsou na dva díly? Nechce se mi je dvakrát rozebírat.
No a co projde při běžné kontrole na silnici u nás, nebo v zahraničí? S ,,éčkem, bez éčka".
Kdo máte nějakou konkrétní zkušenost?
Moje motto: ,, Nesopti pro blbost druhých".
u nás projde i bez E - pokud to necháś zapsat do TP a absolvujeś kolečko přes Dekru - počítej 4t. Pokud s tim pojedes do rakous tak v prdeli i s timto papirem od Dekry. Laďáky za 3 tácy no nevím kámo - raději vybirej podle toho jak to bude znít a ne podle ceny. Co se týká ladění tak stŕíkačka by si s tím měla poradit ale tezko radit. Já kupoval slip-on což jsou jenom laděné koncovky od Vanc&Hines a musim říci bomba, ale cena cca 400 USD. Mám karbec tak pretryskovano a moto jede jedna basen +zvuk super bez strileni. Mozná bych být tebou zvazil i nejaky KN filtr.
U vestsich firem jako Vance&Hines, Cobra, Hard Crome..... je mozne koupit i palivovu mapu k danym vyfukum tak to zase takovy ranec aby vse bylo naladeno ok nebude.
Pajas
Dekra mi přeci neschválí laďáky co dělají randál nad limit. A tam spadnou všechny laďáky, nebo ne? A bez E-homologace se semnou, alespoň jsem si to do teď myslel, nikdo bavit nebude.
Mašinu mám od jara, tak si teprve třídím informace.
také jsem si to říkal ale jde to. Je to úkon který sice stojí 4t ale nechal jsem si do TP zapsat vše co jde i to co nemám např pneu. Když mě zastaví plácačka tak poho klidek, to samé když jedu na STK tak klídek ale poprvé jsem si nebyl jistý jak to vezme, jenom koukal do zapsaných vyjímek a na moto jak jantar . Jinak co se týká toho laďáku, koupil bych to přímo v USA klíďo Ti sem hodím stránky kde se dá dobře nakupovat i proces proclení - není to věda. Hlavně nekupuj roury za 3t, zvuk o hovně, pokud máš moto na delší čas tak raději zainvestuj a zvuk bude jedna z parametrů na který se budeš těšít.
vidim ze ceny šly nahoru :(
třeba tyhle jsou good od Cobra
http://www.cobrausa....longs/4918T-CLASSIC/
a nebo Vanc&Hines ale Cobry jsou vzhledove na tve motorce lepsi podle me...
https://products.van...tore/kawasaki/48397/
V TP mam napsane tohle
Predni mlhove svetlomety, zadni skupinova svitidla, predni a zadni smerove svitilny nejsou homologovany dle EHK/OSN ale dle predpisu DOT/SAE.
Zpetna zrcatka nejsou homologovany dle predpisu EHK/OSN ale dle predpisu DOT.
Vyfuky nejsou homologovany dle predpisu EHK/OSN ale dle predpisu DOT.
Pneumatiky mohou byt homologovane dle predpisu DOT.
K tomu je asi 3 str. dokument podle ktereho zapisou tyto kouzelna slova do TP
Oficiálně se to jmenuje "kontrola náhradních dílů vozidla pro jejich zapsání do technického průkazu" - DEKRA
Pajas
Naposledy editováno 30.10.2017 20:44:06
ty Kobry jsou vzhledově nádherné, to jo. Co se týká zvuku, měl bych problém s rozhodováním které vybrat. No a co se týče ceny, musí mi holt ještě nějaký čas vydržet ,,šicí stroj"
Příští rok chci hodně vyjíždět na několikadenní výlety s přespáváním pod stanem. Zatím nemám nosič, koženou truhlu, předkopy a další věci.
Ty vyjímky dle předpisu DOT jsou zapsány ve velkém TP. Jak je akceptován tento předpis v zahraničí?
Malý TP ani u nás nepotvrzuje, že ten který doplněk je schválen a nebyl namontován dodatečně. Pokud není na doplňku ,, všemocné" E, nemám jak se dohadovat s policajtem. Pro Rumuna to je skvělá příležitost, jak si přivydělat nějaké to ,,éčko" a ti další....škoda mluvit.
Jusby
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rady začátečníkovi Kawasaki VN 900 Classic | rosak72 | 25 | 15.10.2023 v 11:36 Piwell |
Pískání řemene Kawasaki VN 900 Classic | Maro900 | 9 | 10.6.2023 v 09:45 Maro900 |
Kawa VN900-motorovy olej/specifikace Kawasaki VN 900 Classic | riderr3 | 18 | 28.5.2023 v 17:09 kratkej01 |
VN 900 za jízdy chcípla Kawasaki VN 900 Classic | Sumečekk | 8 | 24.5.2023 v 12:39 Sumečekk |
Jsem přes 1000 km od domova a probl... [1, 2] Kawasaki VN 900 Classic | Dexxteer | 59 | 22.5.2023 v 23:17 Sumečekk |