globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...
Ahoj všem,
vydal jsem se na cestu cestu cca. 1120km do Holandska (kde se momentálně nacházím), která proběhla bez problémů a tento týden to začalo, cca pul hodiny po nastartovaní úplně bez problému a pak zastavím na křižovatce na červenou, skočí zelená, jedna, rozjezd, dvě, přidat plyn ujedu cca. 10- 20 metrů a najednou to umře až do zastavení (prostě jede, jede a najednou to vypne, jako bych otočil klíčem, je to vstřikování, takže jde slyšet že čerpadlo benzín saje). Jak to zastaví čerpadlo tahá normálně benzín klasicky jako při otočení klíčem, nakopnu, a jede to dal úplně normálně, dokud zase někde nezastavím na volnoběh (volnoběh jsem zkoušel přidávat ubírat, žádné zlepšení čí zhoršení)... rozjedu a ten samy scénář....
Druhý den sednu, nastartuju, a normálně jede půl hodiny cca. až třičtvrtě hodiny, a pak zase, někde zastavím (jako semafor, nebo přechod pro chodce) a stejný scénář CO MYSLÍTE....

Dík za každý tip jsem trochu zoufalý!!!

Je divné, že to takovou dobu, když je studený motor jede normálně, mohu podřazovat, předjíždět, vše ok táhne jede bez cuknutí. a cca po 45 minutách najednou tohle, a blbne to dokud nezaparkuju a dokud to nevychladne. Pak zas tak cca. 45 minutovka ok a zase problém.

Před odjezdem, bylo vše měněno, svíčky, filtry, náplně.

Taky jsem už zkoušel otevřít nádrž jak to začalo blbnout, nepomohlo.

Ještě jak je to zahřáté, a jak takhle někde zastavím, tak pokud je třeba dlouho červená, tak to bublá, a najednou to vypne, ale nastartuju a ok. Ale stane se že to prostě zhasne jak bych vypnul klíč.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 12:37 | Nahoru | #1
Ucpany prisavani na vicku od nadrze. Az to zase nepojede, tak zkus otevrit vicko nadrze jestli se to zlepsi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 12:42 | Nahoru | #2

gugo píše: Ucpany prisavani na vicku od nadrze. Az to zase nepojede, tak zkus otevrit vicko nadrze jestli se to zlepsi.


Píše že otevřít nádrž nepomáhá...

Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 12:49 | Nahoru | #3
Nemáš někde skřípnutou benzinovou hadičku. Nebo nějakou změklou teplem,že by se jak tomu naložíš z křižovatky,jakoby vcucla a nešel přes ní benzín??
Jak se to zastaví,tak se to jakoby otevře a nasaje benzín škvírou,která vznikne??

1 reakcí na tento příspěvek Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 12:53 | Nahoru | #4
Zkus ten chcípák

Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 12:53 | Nahoru | #5
No budu muset sundat nádrž a něco tam pokutit. Jen je divne, že to tak dlouho jede a dělá to, až jak je to rozpálené, mám i video, ale nevím jak to tady nahrát.

(reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 12:53 | Nahoru | #6

dafikk píše: Píše že otevřít nádrž nepomáhá...



ma desnej sloh, jsem to necetl cely

Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 13:01 | Nahoru | #7

(reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 13:02 | Nahoru | #8
8314> zkusím na to kouknout. Dík

1 reakcí na tento příspěvek Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 13:06 | Nahoru | #9
Tohle se blbe hleda. Primarne by to chtel o zjistit jestli jde o zavadu palivo nebo elektrika a podle toho se dal orientovat. Muze to bejt milionb veci.
Z toho videa me to prislo spis jak elektrika, protoze kdyz je malo paliva tak to ma treba pri jizde tendenci strilet, ikdyz tak strikacka tezko rict.
Kdyby ti prosvihavala civka, chovalo by se to asi podobne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 13:22 | Nahoru | #10

gugo píše: Tohle se blbe hleda. Primarne by to chtel o zjistit jestli jde o zavadu palivo nebo elektrika a podle toho se dal orientovat. Muze to bejt milionb veci.
Z toho videa me to prislo spis jak elektrika, protoze kdyz je malo paliva tak to ma treba pri jizde tendenci strilet, ikdyz tak strikacka tezko rict.
Kdyby ti prosvihavala civka, chovalo by se to asi podobne.



Já myslím, že elektřina. Páč jak říkám, jinak to jede normálně, jen čím víc je to zahřáté, nebo jsou venku vyšší teploty začne to blbnout. Prostě jako by si vypnul klíč a dokud nezastavíš, čerpadlo nenatáhne znova benzín... nastartuju, a jede to úplně normálně, plný plyn, řadím, vše ok. Dokud se nedostanu na volnoběh, pak problém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 13:25 | Nahoru | #11
Dexxteer> jak vis ze cerpadlo za jizdy prestane davat benal, to nemuzes slyset. NEbo slysis ze to jde na volnobeh , prestane vrcet cerpadlo ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 13:28 | Nahoru | #12

gugo píše: Dexxteer> jak vis ze cerpadlo za jizdy prestane davat benal, to nemuzes slyset. NEbo slysis ze to jde na volnobeh , prestane vrcet cerpadlo ?



čerpadlo mi příjde vrčí stále

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 13:38 | Nahoru | #13
Dexxteer> A tochcipne jenom pri jizde ? Kdyz to potom nahodis a nechas bezet na volnobeh na neutralu to to bude vcrcet do aleluja nebo to chcipne taky ?

Pokud to chcip ne az pri jizde a zarazenym kvaltu tak by to mozna mohla nejt pitomost jako cidlo stojanu, coz lze jednoduse vochcat, pardon obejit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 13:50 | Nahoru | #14

gugo píše: Dexxteer> A tochcipne jenom pri jizde ? Kdyz to potom nahodis a nechas bezet na volnobeh na neutralu to to bude vcrcet do aleluja nebo to chcipne taky ?

Pokud to chcip ne az pri jizde a zarazenym kvaltu tak by to mozna mohla nejt pitomost jako cidlo stojanu, coz lze jednoduse vochcat, pardon obejit.



Stane se i že to chcípne jen jak stojím na volnoběh, ale zřídka, ale stane se i když zvýším otačky volnoběhu

Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 13:52 | Nahoru | #15
Už mám stažený i service manual, ale kde začít?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 13:55 | Nahoru | #16
Dexxteer> takto ta teorie pada. Zkusil bych najit konektor kde je napojeny cidlo natoceni, jeslti tam neni blbej kontakt nebo se to neslusuje nekde na kostru.

Vono o muze bejt praktick cokoliv. Vcea me privezl kamarad lc8 enduro ktery jede jede a najednou chcipne, prej do toho cucel 8 hodin jak husa do flasky a nenasel nic.

Muzes zkusit hejbat ruzne dratama jeslti neprijdes nato co to dela, proste nechat motorku na neutralu s vysima otackama a hopsat na ni a hejbat kabelama. LIp ti takhle neporadim.

(reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 14:31 | Nahoru | #17
gugo> No bude to první možnost. jen musim sundat nádrž, tak tam asi hodím pet flašku. Asi budou koukat tady

Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 14:41 | Nahoru | #18
Zkus kontakty na baterii.

Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 15:16 | Nahoru | #19
nwm jak je to u stříkačky ale když tam nejde benzin tak to náhle chcípne? nebo se to nejdřív dusí.... já sázím na blbej kontakt nebo vadné čidlo ať už stojánek nebo pádovej senzor

Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 16:55 | Nahoru | #20
Co tak pozret spinaciu skrinku....?
Ono ked je tam velky prechodovy odpor niekde,motorka sa trase tak uz len teplo staci k tomu aby sa vyplo zapalovanie...
Ale neviem, ja len tak skusam.....

Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 17:19 | Nahoru | #21
Vypadá to na vadné svíčky, tim spíš, když jsou nové. Po zahřátí nehází jiskru. Za jízdy jsou možná trochu chlazené vzduchem a po zastavení, nebo delší době jízdy, se více od motoru zahřejou. Jediné, co mě napadlo, že po zahřátí nehází jiskru. Koupit nové za pár peněz a zkusit vyměnit. Jestli tam teď třeba nemáš nějaké jiné s jiným teplotním indexem. To mě jenom tak napadlo ze zkušeností s 2T motory, netvrdím, že je to tvůj případ.

Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 18:20 | Nahoru | #22
Asi bych se víc přikláněl k verzi elektrika, snímač stojánku a kouknout na relé jestli je dobře v patici nasazeno.
A kontrolka na neutrál svítí? Nebo problikne když to chcípne?

Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 18:48 | Nahoru | #23
Koukni i na čidlo stojánku...

Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 19:37 | Nahoru | #24
když nad tim tak přemejšlím tak pokud se to vypne náhle je to elektika pokud to reaguje na vychladnutí musí to bejt u motoru... tzn to budou ty svíčky každopádně já jdu na pivo a budu ti držet palce ať dobře dojedeš

1 reakcí na tento příspěvek Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 20:35 | Nahoru | #25
neco podobneho to delalo i me.. kdyz se moto zahrala tak mi chcipla za jizdy nebo na krizovatce.. ja mel v hajzlu rele co spina cerpadlo.. procistil jsem chcipak co se nepouzival ja proste chcipam klickem nebo stojankem a chcipak pro me neexistuje ale sel jsem i po nem kdyz nepomohlo tak jsem vymenil rele a od te doby cajk

Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

16.6.2017 v 22:15 | Nahoru | #26
Tohle mi pripomina problem s probitou civkou. Za studena ok a po zahrati konec...

Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

17.6.2017 v 01:34 | Nahoru | #27
Neznám tuto motorku, ale připadá mi to, že to má něco společného s teplotou motoru. Nevím, jestli má motor nějakou ochranu teplotním čidlem, ale selským rozumem nepřehřívá se ti motor? Máš vodu v chladiči?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

18.6.2017 v 23:22 | Nahoru | #28

Shimal píše: neco podobneho to delalo i me.. kdyz se moto zahrala tak mi chcipla za jizdy nebo na krizovatce.. ja mel v hajzlu rele co spina cerpadlo.. procistil jsem chcipak co se nepouzival ja proste chcipam klickem nebo stojankem a chcipak pro me neexistuje ale sel jsem i po nem kdyz nepomohlo tak jsem vymenil rele a od te doby cajk


No uvažovalo jsme nad relé, je to top, ale dnes jsme to rozebrali a máme v merku dvě čidla. Nicméně, jak jsem říkal, po zahřátí ca 30 minut to najednou začlo dělat, ale jen v jednom případě, že prostě jedeš a jak někde zastavím dám neutrál (červená , přechod..) tak rozjezd, par metrů jede a najednou ko a po opětovném nastartování dokud jsem nezastavil tak jelo bez cuknutí. Tedy jsem zkusil, při každém zastavení prostě CHCÍPNOUT A ZASE DAT DO POLOHY ON, A PŘI ZELENÉ NAHODIT, A PROSTĚ TO PŘI ROZJEZDU NECHCÍPNE. Tedy místo stát na neutrál, rozjezd se a umřít, tak vypnout a neumřít..... Dost zajímavé zjištění......

Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

18.6.2017 v 23:26 | Nahoru | #29
Me to smrdi nejakym cidlem, ktery po zahrati nefunguje. Treba snimac otacek kliky, nebo tak neco.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

18.6.2017 v 23:40 | Nahoru | #30
Dexxteer> takovyhole chovani nam delalo rele na dukatce. Jeloto jelo to a pak najednou rele odpadlo a po vypnuti zapnuti klicku to zasejc jelo.
ozzy_>to cislo kliky me prijde ze to nebude, to kdyz prestane davat signal vlivem teploty nebo neceho tak to nezrestartujes vypnutim zapnutim klicku.
Takze podle me bud nejaky rele nebo cela ECU
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rady začátečníkovi Kawasaki VN 900 Classic rosak72 25 15.10.2023 v 11:36 Piwell
Pískání řemene Kawasaki VN 900 Classic Maro900 9 10.6.2023 v 09:45 Maro900
Kawa VN900-motorovy olej/specifikace Kawasaki VN 900 Classic riderr3 18 28.5.2023 v 17:09 kratkej01
VN 900 za jízdy chcípla Kawasaki VN 900 Classic Sumečekk 8 24.5.2023 v 12:39 Sumečekk
Kwa VN 900 za jízdy chcípla Kawasaki VN 900 Classic Sumečekk 2 21.5.2023 v 21:26 Sumečekk


TOPlist