odešel mi stator (zkrat na kostru) na Hondě (kde jinde že ) CBF 1000F kolem 45tisíc, zkusím nechat převinout u pana Mareše , ale řeším otázku, zda-li vyměnit i regulátor, který je původní za ELESYS , nebo neřešit a jezdit.
Netuším, jestli statoru nemohl pomoci k odchodu i načatý špatný regulátor (resp jde o to, zda-li nevádí statoru chod do zkratu)
pár info ohledně měření:
když to ještě fungovalo, dobíjení stabilní kolem 13.9 - 14,1V, při závadě 11,8 -12,2V.
měření cívek statoru (odpojený regulátor) 0.8ohm (16-40V AC) všechny fáze cca stejně, ale zkrat na kostru!, takže při zapojení do regulce -> 6-8V AC na cívce statoru
Díky za rady
M.
Dle mého laického odhadu tuto závadu nezpůsobil regulátor. Regulátor na CBF je zkratový, tedy přebytečné napětí zkratuje zpět na kostru a tím sníží napětí přibližně na 13,5 až 14 volt.
Tedy bych poradil provést výměnu statoru a následné přeměření soustavy. Funkční stator by měl dávat ve vyšších otáčkách kolem 60 až 80 volt.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 14 | 4.4.2024 v 09:01 Bubo32 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |