4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) octavia 1.9tdi
restore píše: Možná,že mám vyjímečné auto,ale jako přibližovadlo do práce a po městě používám už leta Corsu C a v servise mi mechanici ukazovali pro srovnání stav podvozku mého auta (r.v.2001) a dva roky staré Corsy.Rozdíl byl fakt markantní v neprospěch novějšího auta.Původní koncový díl výfuku mi vydržel do 100 000km.Do současného stavu km (160 000) jsem měnil to samé už podruhé.Vždy originály....Něco je v systému hodně špatně,bych řekl..
zrovna ochrana proti korozi, ze by byla driv lepsi nez dnes - to si nemyslim. ono dost zalezi na konkretnim kusu a jeho pouzivani, ja mam treba auto co jich moc neprohnilejch uz nezbylo a kastle zdrava a to jsem se o nej nijak nestaral....
koroze vyfukoveho systemu ma spojitost s magementem motoru a jeho emisema. ono se porad nadava na kurvitka, ale lidi uz trosku zapomeli, ze i s nakou jebkou s motorem 1000-1300 (a to se ted smeji 1.4kam) jezdili za 10+ ...
ale me to je fuk, klidne at lidi jezdi ve 20let starejch oktavkach, corsach a toyotach... ja bych to na bezny jezdeni nechtel. jo klidne si jednou za cas priplatim za vymenu nejakyho kurvitka, me to za ten komfort stoji...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) octavia 1.9tdi
assassin píše:
ale me to je fuk, klidne at lidi jezdi ve 20let starejch oktavkach, corsach a toyotach... ja bych to na bezny jezdeni nechtel. jo klidne si jednou za cas priplatim za vymenu nejakyho kurvitka, me to za ten komfort stoji...
jenže ty najezdíš tisíce kilometrů za měsíc, to se dá i pochopit, že se nechceš kodrcat v něčem starém..na druhé straně jsou lidi, co doskáčou 5-10km do práce ráno a to samé zpět, tady se pak ty auta bez drahých kurvítek celkem hodí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) octavia 1.9tdi
assassin píše: zrovna ochrana proti korozi, ze by byla driv lepsi nez dnes - to si nemyslim. ono dost zalezi na konkretnim kusu a jeho pouzivani, ja mam treba auto co jich moc neprohnilejch uz nezbylo a kastle zdrava a to jsem se o nej nijak nestaral....
koroze vyfukoveho systemu ma spojitost s magementem motoru a jeho emisema. ono se porad nadava na kurvitka, ale lidi uz trosku zapomeli, ze i s nakou jebkou s motorem 1000-1300 (a to se ted smeji 1.4kam) jezdili za 10+ ...
ale me to je fuk, klidne at lidi jezdi ve 20let starejch oktavkach, corsach a toyotach... ja bych to na bezny jezdeni nechtel. jo klidne si jednou za cas priplatim za vymenu nejakyho kurvitka, me to za ten komfort stoji...
Já s autem parkuju před barákem celoročně (i když pod přístřeškem) a jestli ho za rok umyju 3x,tak to je moc.Je to dělník.Na parádu mám jiné auto.Přesto furt OK...No a co se týká spotřeby,tak pořád kolem 6.Teď po výměně lambdy za novou i míň...
Ale trošku z jiného soudku.Děláme v práci krom jiného i lisovací nářadí pro automobilky,nebo jejich dodavatele a pravidelně děláme nové sady,nebo úpravy,protože výrobci změnili tloušťku plechu -vždy přechod na nižší,nebo změnili materiál plechu-nedělám si iluze,že na lepší....A v portfoliu máme v podstatě všechny automobilky v Evropě,plus Toyota a Suzuki....Naši konstruktéři už některé úpravy odmítli provést,protože nebyli schopni zaručit opakovanou kvalitu výlisku...Tak jsou některé změny hnané na doraz...
S jednou nejmenovanou firmou jsme se soudili,protože nás obvininili že v důsledku nekvality našeho nářadí,jim vznikla miliónová škoda a pak se v průběhu sporu ukázalo,že ty čuňata nakoupily ocelové pásy v Číně,kdy každá role byla v podstatě z jiného materiálu.... Desíty tisíc výlisků šly do pece....Co si pak má člověk o celém automotive myslet....Ještě že zbrojařům tak nemrdá.Tam je opačný trend a na tom si vždycky spravím chuť... Radost pro ně dělat.