bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zrušení automatického zapínání světel Aprilia Tuono.
Dobrý den,

mám Aprilii Tuono 1000R r.v. 2003 a má automatické zapínání světel. Předtím jsem měl RSV r.v. 2001 a tam byl přepínač (vypnuto, parkovačky, potkávačky). Tuono má v tom místě pouze záslepku a potkávačky svítí hned po otočení klíčku a nezhasnou ani na start. Velmi mě to štve a rád bych to předělal na manuální zapínání. Bude stačit koupit např. jen celý přepínač z RSV nebo se bude muset i něco předělat? Nevím jak to mají elektricky řešené.

Děkuji.

2 reakcí na tento příspěvek Zrušení automatického zapínání světel Aprilia Tuono.

27.8.2017 v 22:25 | Nahoru | #1
Nechci byt nejakej rypavej, ale proc ti to vadi??? Jen zvedavost... Ja si to nemuzu vynachvalit. Proste nastartuju a svitim. Na malem gixeru mam klasicky vypinac, ale nepamatuji si, ze bych nekdy prepnul do polohy vypnuto.

(reakce na) Zrušení automatického zapínání světel Aprilia Tuono.

27.8.2017 v 23:17 | Nahoru | #2
StiefTomas> Jsou motorky, které svítí až po nastartování, jenže Tuono mezi ně nepatří. Zde se světla rozsvítí již po otočení klíčku a nastartováno být nemusí a ani při startování nezhasnou. Je to úplně zbytečné zatěžování baterie, kterou je u těchto motorek potřeba mít opravdu v dobrém stavu. Nehledě na to, že např. při čekání u přejezdu s vypnutým motorem musím rovnou vypínat klíčkem. Já bych si rád vypnul jen světla, aby mi budíky zůstali zapnuté a měl jsem tak přehled (teplota, čas, atd...). Nehledě na to, že ventilátory běží jen při zapnutém klíčku, takže je buďto vypnu nebo je nechám chladit, ale svítí do toho světla a já jsem pak v obavách, abych vůbec nastartoval. Vždy jsem měl všechny motorky s vypínačem a nikdy mi to nedělalo problém. Ovšem tohle je totální pí.ovina.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrušení automatického zapínání světel Aprilia Tuono.

27.8.2017 v 23:54 | Nahoru | #3

StiefTomas píše: Nechci byt nejakej rypavej, ale proc ti to vadi??? Jen zvedavost... Ja si to nemuzu vynachvalit. Proste nastartuju a svitim. Na malem gixeru mam klasicky vypinac, ale nepamatuji si, ze bych nekdy prepnul do polohy vypnuto.


Pokud nastartuješ a teprve potom se automaticky světla rozsvítí, proč ne. Problé je ale opravdu v tom, že spousta motorek svíti při zapnutém klíčku i bez běžícího motoru nebo dokonce i při startování No a baterka pak z toho má druhé Vánoce

Co s tím? Sehnat přepínač z modelu mimo EU nebo ze staršího modelu a uptavit elektroinstalaci buďto do klasického OFF - parkovačky - hlavní světla nebo to zjednodušit a novým vypínačem alespoň přerušovat šťávu jen do hlavních světel a patkovačky vč. podsvícení nechat osudu.

Naposledy editováno 27.08.2017 23:58:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
supersport - dvouválec Aprilia RSV 1000 R JR1981 17 14.6.2023 v 20:47 kokoška.
Ztráta klíče Aprilia rsv 1000 R Aprilia RSV 1000 R DeHi 3 20.5.2023 v 16:11 DeHi


TOPlist