Ahoj. Litrove CBFko jsem kupoval s najetýma osmi tisici před deseti lety a mám ho pořád. Teď má 80000. Ty teplé starty byl problém od začátku. Typicky na pumpě, kdy po natankování a zaplacení chytla skoro vždycky až na druhý pokus. Ale chytla vždycky. Nezáleželo, jestli je těsně po servisu - nové svíčky, zkontrolované ventilové vůle, nebo jestli má těch 24 tisíc před velkým servisem. Zajímavé je, že když si dám po tankování třeba rychlé kafe, tak už chytá hned. Když mi chcípne např. na semaforech, tak chytí taky hned. Vadila jí vždycky jen taková prodleva do cca 5 minut. Naopak studené starty byly vždycky bezproblémové. I po zimě motor chytil, než sem pustil startér. Servis dostala vždycky takový, jaký měla dostat a včas. Takže to beru, že je to víc vlastnost, než závada.