bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zx6r klepani od cca 5000rpm
9.7.2017 v 08:57
Zdravim, mam dotaz ohledne ninji. Bracha ma zx6r a od asi 5000 ot. tam neco zacne klepat, nejvic je to asi slyset pri 8000, pak uz to je prehlusene jizdou samotnou, stejne tak.pri vyssich rychlostech. Deje se to na kazdy rychl. stupen. Jde to jakoby z pod nadrze a spis zleva. Ventily nastaveny spravne. Vlastnost tzv kawi tick to asi nenude, ze?
Předchozí
1 2
Následující

Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 09:34 | Nahoru | #1
Nebude to pridreny??? Je to klepani hodne hlucny???

Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 09:44 | Nahoru | #2
To leti jak raketa, pridreny urco ne. Motor slape jinak dobre, tahne jak bejk. Je to takovy cvakani. Je to vic slyset v helme nez bez ni. Jak kdybys rychle.cvakal propiskou, nevim jak to popsat.

Nebo sici stroj, tezko popsat

Naposledy editováno 09.07.2017 09:45:08

Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 09:47 | Nahoru | #3
A tak co napinak rozvodu??? Mela by tam byt jen pruzina.... Ale i kdyz mas motorku pridrenou tak taky jede normalne... Ale jsou rany jak kladivem.... Co to je za rok???

Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 09:52 | Nahoru | #4
Rok 08 myslim, napinak uz jsem mu ladil ten to nedela

Napinak byl hlucnej po startu, po cvaknuti o zub je klid.

Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 11:21 | Nahoru | #5
A tak nemuzou byt hlucny vstrikovace??? Chce to zvednout nadrz a poslechnout odkud to jde...

Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 11:28 | Nahoru | #6
Myslis, ze by to bylo slyset s helmou? je fakt, ze je jich tam 8

Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 11:31 | Nahoru | #7
Hele muze to byt... Prece jenom je to kov na kov... Pokud je pridrenej je to hodne slyset...

1 reakcí na tento příspěvek Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 11:37 | Nahoru | #8
Ty jo kamo, ted o tom debatujeme. Zdalo se mu, ze s vervou 100 to bylo min slyset, ale ze by to mohl byt vstrik, to me netrklo kez by to bylo tim.. jak to zjistim? Kdyz odklopim nadrz, jsem na airboxu, ale sudat ho nemuzu, protoze 4 vstriky jsou nahore na viku airboxu a az pod airboxem jsou klasika co hrdlo to vstrik, takze dalsi 4 vstriky. Nebo do toho zkusit nalejt neco na cisteni systemu, treba by to stichlo a bylo by jasno.

1 reakcí na tento příspěvek Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 11:39 | Nahoru | #9
Vstřiky umějí dělat dobrej rachot, měl jsem na servise FZ6 a to jsem v životě neslyšel, všichni to tipovali na rozvody a i tak to znělo, ale po vyšetření stetoskopem se pak sehnaly jiný vstřiky a pohoda... I kdyby se neměnily tak moto jela úplně v pohodě, ale byla před prodejem a tak se vyměnily... Vem stetoskop a přilož na rail u vstřiků a buď to bude ono nebo ne, stačí i nějaká kovová nebo dřevěná tyčka či šroubovák, polož na rail a bříško palce na rukojeť šroubováku či vrch tyčky a kloub palce na ucho a hned budeš vědět... odkud se ty zvuky linou

Naposledy editováno 09.07.2017 11:40:44

(reakce na) Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 11:45 | Nahoru | #10

dewwil píše: Vstřiky umějí dělat dobrej rachot, měl jsem na servise FZ6 a to jsem v životě neslyšel, všichni to tipovali na rozvody a i tak to znělo, ale po vyšetření stetoskopem se pak sehnaly jiný vstřiky a pohoda... I kdyby se neměnily tak moto jela úplně v pohodě, ale byla před prodejem a tak se vyměnily... Vem stetoskop a přilož na rail u vstřiků a buď to bude ono nebo ne, stačí i nějaká kovová nebo dřevěná tyčka či šroubovák, polož na rail a bříško palce na rukojeť šroubováku či vrch tyčky a kloub palce na ucho a hned budeš vědět... odkud se ty zvuky linou



Jj presne tak... Nejlepsi zpusob jak ty vstrikovace otestovat... Jeste jsem to delal, ze jsem odpojoval konektory...

(reakce na) Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 11:47 | Nahoru | #11

digitl píše: Ty jo kamo, ted o tom debatujeme. Zdalo se mu, ze s vervou 100 to bylo min slyset, ale ze by to mohl byt vstrik, to me netrklo kez by to bylo tim.. jak to zjistim? Kdyz odklopim nadrz, jsem na airboxu, ale sudat ho nemuzu, protoze 4 vstriky jsou nahore na viku airboxu a az pod airboxem jsou klasika co hrdlo to vstrik, takze dalsi 4 vstriky. Nebo do toho zkusit nalejt neco na cisteni systemu, treba by to stichlo a bylo by jasno.



Hele bud jak psal dewill, to je vcelku 100% metoda a nebo odpojovat kazdej vstrik zvlast od konektoru... A nrbo v praci kdyz testujeme vstrik tak na nej staci polozit prst a ucitis to... Ale to uz fakt musi byt dead..

1 reakcí na tento příspěvek Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 11:57 | Nahoru | #12
Kdyby to delalo i pri deceleraci, potazmo brzdeni motorem a zavrenym plynu, tak to vstrik nebude?

(reakce na) Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 12:07 | Nahoru | #13

digitl píše: Kdyby to delalo i pri deceleraci, potazmo brzdeni motorem a zavrenym plynu, tak to vstrik nebude?



Hele chce to zvednout a poslouchat. Na dalku tezko radit...

1 reakcí na tento příspěvek Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 12:07 | Nahoru | #14
Může být, i když zavřeš plyn tak furt to vstřikuje minimálně volnoběžnou dávku paliva, jinak by ti to zdechlo. Otestujte to a uvidíte... Za 10min. budeš vědět jestli to jsou vstřiky nebo něco jinýho

Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 12:14 | Nahoru | #15
Vecer dam vedet, ted musim splnit prani moji zeny a vyvezt rodinku..zatim a dik

(reakce na) Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 12:34 | Nahoru | #16

dewwil píše: Může být, i když zavřeš plyn tak furt to vstřikuje minimálně volnoběžnou dávku paliva, jinak by ti to zdechlo. Otestujte to a uvidíte... Za 10min. budeš vědět jestli to jsou vstřiky nebo něco jinýho



Covece myslim si, ze ti to ani volnobeznou davku nedava...palivo by ti neshorelo a zustavalo by na stenach valcu na ktery se palivo vubec nesmi dostat, protoze by se ti jinak redilo s olejem... Vstrikovat palivo to zacne az v urcitych otackach.... Auto je taky tak udelany... Jakmile zavres plyn nejde ti do motoru vubec nic a az v urcitych otackach ti to zacne davat, aby udrzel volnobeh... Motorka si myslim, ze bude na stejnym principu..

1 reakcí na tento příspěvek Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 13:30 | Nahoru | #17
Jak píše StiefTomas, při brždění motorem se zavřeným plynem nedávají vstřiky nic, když se začnou otáčky motoru blížit volnoběhu, začnou dávat aby se udržely volnoběžné otáčky

(reakce na) Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 14:07 | Nahoru | #18
00Inferno00> tak to myslím, že začnou dávat až když je motor před zastavením, nicméně chce to poslechnout od otáček kdy se vstřiky začnou ozývat, v tomto případě od cca 5000ot./min., nic složitého...

2 reakcí na tento příspěvek Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 14:29 | Nahoru | #19
Kluci kluci, klikněte na mapu paliva motorů a uvidíte, že to palivo tam jde vždy a poraď, záleží jen na množství. Když zavreš plyn, palivo tam jde pořád. A nevím proč by to palivo nemělo shořet, když motor se točí a svíčky pálí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 14:33 | Nahoru | #20
dakarista> viď, proč by to dávalo bomby při deceleraci do laufů, kdyby tam žádný palivo nešlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 14:43 | Nahoru | #21

dakarista píše: Kluci kluci, klikněte na mapu paliva motorů a uvidíte, že to palivo tam jde vždy a poraď, záleží jen na množství. Když zavreš plyn, palivo tam jde pořád. A nevím proč by to palivo nemělo shořet, když motor se točí a svíčky pálí.



Hele je to mozny... Rikam, psal jsem ze si to jen myslim.... Je pravda, ze kdyz kouknes na mapu mas v kazdych otackach nejakou davku... Navic je pravda, ze u karbecu to tam taky slo porad... Kazdopadne u auta je to urcite, ze ti to zavre uplne a pousti az od nizkych otacek...

(reakce na) Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 14:48 | Nahoru | #22

dewwil píše: dakarista> viď, proč by to dávalo bomby při deceleraci do laufů, kdyby tam žádný palivo nešlo



Tak lisky to dava si myslim jen kvuli nedohoreny smesi co ti vyhori ve svodech... Navic ti tam pair pusti vzduch z filtrboxu na dohoreni... Ale je fakt mozny, ze oteviraji porad... U auta to tak urcite neni... Kazdopadne jak jsi psal, chce to proste poslechnout, nic jinyho nevymyslis...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 18:14 | Nahoru | #23
StiefTomas> ono má to palivo í funkcí chlazení, takže tam jít musí... A paradoxně třeba více paliva při uzavřeném plynu více brzdí motorem než chudá směs. Vyzkoušeno na motorce...

(reakce na) Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 19:07 | Nahoru | #24

dakarista píše: StiefTomas> ono má to palivo í funkcí chlazení, takže tam jít musí... A paradoxně třeba více paliva při uzavřeném plynu více brzdí motorem než chudá směs. Vyzkoušeno na motorce...



Jj, to je mi celkem jasny.... Ale u aut tam nejde ani rana a ventily se taky staci chladit... Navic napr. diesel je tepelne vice namahanej nez ottuv cyklus a nafta tam taky nejde...

1 reakcí na tento příspěvek Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 20:11 | Nahoru | #25
Doufám, že se tu objeví Assassin, ten by to mohl vědět, osobně se domnívám, že to funguje stejně jako u aut tzn. nad ca 1200rpm při zavřené klapce nejde žádný benzin do doby bud kdy RPM klesnou pod ca 1200 nebo se neotevre klapka, chladit palivem u brzdění motorem kdy motor není zatížen jako v tahu me připadá jako nesmysl....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 20:53 | Nahoru | #26
Fugo> když koukneš do mapy, palivo je tam v celém rozsahu

(reakce na) Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 21:40 | Nahoru | #27

dakarista píše: Fugo> když koukneš do mapy, palivo je tam v celém rozsahu



Ale kdyz se podivas do auta vypada to stejne... Navic kdyz zavres plyn skoci ti do modu 1000rpm a TPS 0%

1 reakcí na tento příspěvek Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 22:55 | Nahoru | #28
Když zavřeš plyn, jsi jen na 0% TPS. Ale otáčky jsou podle toho kolik to točí. A jak říkám i palivem se ovlivní brzdný účinek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx6r klepani od cca 5000rpm

9.7.2017 v 22:59 | Nahoru | #29

dakarista píše: Když zavřeš plyn, jsi jen na 0% TPS. Ale otáčky jsou podle toho kolik to točí. A jak říkám i palivem se ovlivní brzdný účinek



Čoveče nechci se hádat, ale řekl bych, že mi fakt ty otáčky padnou na nulu... Až budu mít gixero doma tak to otestuju... Každopádně pořád jsme ještě nevyřešili ten divný zvuk v těch otáčkách...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx6r klepani od cca 5000rpm

10.7.2017 v 08:47 | Nahoru | #30
StiefTomas> jak ti můžou spadnout otáčky na nulu, když pustíš plyn a brzdíš motorem? To mi vysvětli
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR


TOPlist