1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
fockewulf píše: ale prosím tě...jak píše ..Roko..
No to bude ale nejspis lepsi i na obyc aute s vylitanejma tlumicema a pneu s vysokým profilem vs treba impreza sti. To je trosku mimo srovnání pokud se tu resi motorky, top pneu a okruhovy styl jezdeni.
Ostatne kdo kdy mel v ruce současné treba slik a cestovní pneu, jasne pozná jakej je obrovskej rozdíl ve váze, tuhosti boku pneu a i celého behounu - u te "závodní" je ta pružnost temer eliminovana. To ze pneumatika tu vlastnost ma, krejza nepopírá, ale tu vlastnost u te pneumatiky nejde moc kontrolovat.
A treba ramlikova teorie o prepakovani ? Jeho velky vliv na ztráty vlivem opotřebení silentbloku? Ja uz jsem jich par videl a servisoval a ve vsech byly jehlova loziska a ne zadne silentbloky - po takových "moudrech" je tezky s někým se dohadovat o teorii - kinematice/dynamice podvozku motocyklu...
Naposledy editováno 03.08.2017 08:48:48
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
assassin píše: No to bude ale nejspis lepsi i na obyc aute s vylitanejma tlumicema a pneu s vysokým profilem vs treba impreza sti. To je trosku mimo srovnání pokud se tu resi motorky, top pneu a okruhovy styl jezdeni.
Ostatne kdo kdy mel v ruce současné treba slik a cestovní pneu, jasne pozná jakej je obrovskej rozdíl ve váze, tuhosti boku pneu a i celého behounu - u te "závodní" je ta pružnost temer eliminovana. To ze pneumatika tu vlastnost ma, krejza nepopírá, ale tu vlastnost u te pneumatiky nejde moc kontrolovat.
A treba ramlikova teorie o prepakovani ? Jeho velky vliv na ztráty vlivem opotřebení silentbloku? Ja uz jsem jich par videl a servisoval a ve vsech byly jehlova loziska a ne zadne silentbloky - po takových "moudrech" je tezky s někým se dohadovat o teorii - kinematice/dynamice podvozku motocyklu...
Teorii o silentblocích jsem raději přešel, protože nemám tolik rukou na multifacepalm
Přesně tak, pneumatika určité tlumící a pružící vlastnosti má, ale pokud předáme pneumatice funkci tlumiče, bude nadměrně zatížena na něco, na co nebyla stavěna. Sníží se jí tak životnost, mnohdy razantně. A jak známo, pneu, především okruhové, jsou extrémně drahá záležitost.
Proto ji používat jako tlumič je opravdu špatně.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |