1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přestavba motorky
Aliass píše: zrovna to řeším, nějaké známé mám, předložím sem co mi řekli
počet míst musí být zachován, délka sedla zachována a šíře pokud možno také
umístění stupaček zachováno, přidat předkopy a přepákování na řazení nemá problém
blatníky musí být
homologovaná světla včetně blikačů
odpovídající kontrolky jako u výrobní verze, včetně budíků
velikost ráfků, velikost pneu lze zaměnit pouze se souhlasem výrobce
veškeré bezpečnostní prvky musí být zachovány, např. kryt řetězu
záměna vidlic, zavěšení, pružení, tlumení, není možná
příklad odkaz na jednu přetavbu co by mohla projít http://www.freeride...er-honda-cb-500.html
nicméně je tu cesta stavby, ale to je neskutečně drahý, protože zkušebny si vezmu kolem 60k a nemusíš na nich projít, navíc stavba musí být podle aktuální legislativy tedy dodržení emisních norem
ty zasahy do nosnych casti (tj uz prestavba) jsou urcite problem, ne protoze by to nejelo (i kdyz.. ze neco vypada designove super jeste neznamena ze to projede zatacku) nebo neslo pevnostne/dynamicky atd. napocitat,.. jenze se da cekat ze i kdybys nejaky pevnostni vypocty dolozil (a prdel to fakt nebude kdyz nemas v ruce ani vykresy puvodniho-upravovanyho ramu, kyvky..) tak u dovozce nebude nikdo nejspis ani schopnej to nejak overit, natoz pak ochotnej, nebo dokonce z toho nadsenej.. a co se tyka prestavby tak pripadnou odpovednost za tu prestavbu nese ten vyrobce/dovozce - tim ze ji schvalil (souhlasne se k ni vyjadril...) ...tj v tomhle pripade uz je schudnejsi stavba, tam predkladas vypocty zkusebne a odpovednost za to neses ty.. ovsem bohuzel pak se vsemi legislativnimi pi..(zalezitostmi) z toho plynoucimi (hlavne motor-normy, emise.. )
Naposledy editováno 28.06.2017 16:21:19