globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky
 
8.6.2017 v 12:34
Na facebooku se v jedné skupině objevil příspěvek na téma technické kontroly v provozu. V Buchlovských horách a okolí provádí patrně již nějakou dobu kontroly PČR s (Mobilní expertní jednotka). Uživatel tam dával fotku jejich dodávky + protokol o kontrole. Máte s tímto také nějaké zkušenosti? Co můžou a co ne? Řídí se onou naprosto nekompetentní příručkou? Píší tam také ostatní, že po nich chtěli homologaci na výfuku, kartičku, restrikci ve výfuku, apod. Homologace se dá pochopit, ale nějakou kartičku dává málokterý výrobce, tlumicí vložky jsou některé také zcela průchozí, jen s užším průměrem. Hluk tam nejspíše také správným způsobem nezměří. A nějaké strkání drátu do výfuku, to už mně přijde jako úplný amatérismus. Setkali jste se s tím?

Naposledy editováno 11.06.2017 13:52:07

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

13.6.2017 v 00:06 | Nahoru | #1

JohnnySX píše: Příjde mi celkem zajimavé, že se to tu řeší, ale nikdo nepřišel s opravdovou zkušeností. Koluje tu jeden nic moc neříkající článek a pár příspěvků, že někdo někomu řekl, že slyšel o někom koho údajně chytli s mobilní STK, která pravděpodobně ani nepatřila policii ČR. Když by to až tak hořelo tak bych čekal, že se tu objeví nějaké ALARMUJÍCÍ téma nějakého střelce aby varoval ostatní. Co si budem povídat, jezdí tu motorky staré desítky let o jichž způsobilosti se dá polemizovat, každý druhý s laďákem a leckdo si troufne i na motorku na kterou nemá papíry, protože česká policie zatím nemá dostatečné páky. Takže sem přesvědčen, že až to sem opravdu příjde a policie ČR začně disponovat takovými prostředky jako je plnohodnotná mobilní STK a né "šťourací drát do výfuku", tak tady na tom fóru bude takový povyk, že si toho nepůjde nevšimnout :D .


Tady máš odkaz na ten příspěvek. V komentářích je i fotka protokolu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

13.6.2017 v 12:19 | Nahoru | #2
BlackSabbath> v česku zatím nic nehrozí, v německu slovensku a v rakousku ano,

vem si že benga musí vyčlenit miliony, na zakoupení a provoz, zaučit personál,

ten výsledný efekt jak přispět k bezpečnosti bude asi skoro nulový,

jezdí určitě hodně aut a motorek o jejichž způsobilosti se dá polemizovat, ale jejich podíl na nehodovosti v důsledku špatného technického stavu je taky skoro nulový, pokud vůbec nějaký je hned se z toho dělá šou,

velká rychlost, nedání přednosti, nezprávný způsob jízdy to pojizdné stk nevyřeší

(reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

13.6.2017 v 17:17 | Nahoru | #3
BlackSabbath> Hele, tohle není mobilní stanice technický kontroly. Alespoň né v tom smyslu jak se tu bavíme. Motorovou brzdu to určitě nemá. Hluk asi taky nejsou schopni změřit. Tohle spíš vypadá, že dva policajti v hezky namalovaný dodávce kontrolují očividný věci týkající se technickýho stavu vozidla.
Podle připojenýho protokolu tomu skůtristovi kontrolovali tyhle položky (cituju protokol)
identifikace, brzdové zařízení, osvětlovací zařízení a elektrický systém, nápravy, kola, pneumatiky, zavěšení náprav
tohle nekontrolovali - řízení, výhled, podvozek a části připevněné k podvozku, jiné vybavení (vč. tachografu a omezovače rychlosti), obtěžování okolí vč. emisí a unikání paliva a/nebo oleje. Hluk neměřili (viz poslední položka) výkon motoru taky ne.
Nechci to psát útočně, jen abychom se bavili o věcech tak jak jsou, jak se říká, podle "zdrojové dokumentace". Vlastně beru zpět. Je to hodně podobný normální technický kontrole motorky. Tam taky není žádná motorová brzda a měření hluku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist