bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bridgestone BT016 Pro
 
24.5.2017 v 08:20
Ahoj, často se tady řeší výběr pneu. Přijde mi že tyto opravdu výborné a levné sportovní gumy jsou neprávem opomíjené.
Jízdní vlastnosti v náklonech i při výjezdech ze zatáček pod plynem jsou super...se 143k Ninjou si v pohodě poradí...Poserproužek není...padá s nima na hranu jako by to byla malá šestikule...

Nicméně tyto gumy byly představeny v roce 2010 jako vylepšení původních BT016, takže nejsou úplně nejnovější konstrukce.

Zajímají mne vaše zkušenosti s těmito gumami v porovnání s novějšími modely. A Také životnost, u mojí zatím odhaduji min 6tis km při silničním využití. Což mi bohatě stačí za tu cenu a stejně bych měnil, protože nesnáším odskákanou přední gumu.

Dále mám trochu problém dostat Guzzi na hranu...má obuté Metz. Roadtec Z8. Nejdřív jsem si myslel že je to v Guzzi, je to přece jen slůně, ale když porovnám zakřivení silničních a sportovních gum, tak mi přijde, že se na tom podílí i guma. Tj. padá to do náklonu moc pomalu. (nemám na mysli překlápění ze strany na stranu, tam je znát těch 247kg)

Předem díky za vaše zkušenosti.
Kawa

2 reakcí na tento příspěvek Bridgestone BT016 Pro

24.5.2017 v 08:24 | Nahoru | #1
Já na tom mám T30 a zadek není problém sjíždět až po hranu.

1 reakcí na tento příspěvek Bridgestone BT016 Pro

24.5.2017 v 08:31 | Nahoru | #2
nemáš za Z8 už nějakou plošku, jezdil jsem Z8 a nebyl problém je dostat na hranu, viz foto



2 reakcí na tento příspěvek Bridgestone BT016 Pro

24.5.2017 v 11:13 | Nahoru | #3
Trošku nerozumím tomu proč chceš použít o dvě generace starší gumy, jejich nástupci jsou S20 a pak S21.
Dneska už ty BT016pro nemůžou být ani levnější, a co datum výroby?
Ale jinak OK, BT16 stáli za prd, ale verze PRO už je v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek Bridgestone BT016 Pro

24.5.2017 v 12:06 | Nahoru | #4
Hele bt016 a 021 nebyly moc dobry gumy... moc jsem se na nich necitil...ale bt023 a T30 uz je jina liga... Ty byly super... Ted mam S21 abych nemusel furt prezouvat na okruh... Na to moje mrdani mi to bohate staci... Pokud moc nevydrzi a budu na okruhu malo vratim se k T30... Radeji bych par korun prihodil a koupil osvedceny T30evo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bridgestone BT016 Pro

24.5.2017 v 12:12 | Nahoru | #5
StiefTomas> vždyť srovnáváš jabka z hruškama - Sportovní vs. cestovní (BT016 vs. T30)

(reakce na) Bridgestone BT016 Pro

24.5.2017 v 13:06 | Nahoru | #6

kubacech píše: Já na tom mám T30 a zadek není problém sjíždět až po hranu.



hmm, tak to bude asi v hlavě, no ještě si na ní zvykám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bridgestone BT016 Pro

24.5.2017 v 13:23 | Nahoru | #7

Laduj píše: Trošku nerozumím tomu proč chceš použít o dvě generace starší gumy, jejich nástupci jsou S20 a pak S21.
Dneska už ty BT016pro nemůžou být ani levnější, a co datum výroby?
Ale jinak OK, BT16 stáli za prd, ale verze PRO už je v pohodě.



Hele zas tak starý nejsou, vyrábí se od 2011, moje mašiny jsou 2001 a 2010...
Bridgestone je má stále v nabídce, nedoprodávají se, pořád se vyrábí pokud vím. Na ninju jsem kupoval v r. 2015 a jsou r.v. 2015...

Jinak cena je úžasná 4100Kč za sadu 120/70 ZR17 - 180/55 ZR17...

(reakce na) Bridgestone BT016 Pro

24.5.2017 v 13:31 | Nahoru | #8
Kawa75> OK

(reakce na) Bridgestone BT016 Pro

24.5.2017 v 13:33 | Nahoru | #9
JardelT> mě to tedy s nima moc nejde... tak jak jsem už psal, asi to bude v hlavě

(reakce na) Bridgestone BT016 Pro

24.5.2017 v 14:13 | Nahoru | #10

Laduj píše: StiefTomas> vždyť srovnáváš jabka z hruškama - Sportovní vs. cestovní (BT016 vs. T30)



Ale to ja vim.. ale pokud si dobre pamatuji, tak bt016 byla prvni kde pouzili tri ruzne smesi... Navic u T30 byla pouzita smes z motogp... Je mi jasny, ze adekvatni srovnani by bylo S20... Ale me se pocitove jezdilo lepe na t30 coz je sportovne cestovni nez na hypersportech bt016

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bridgestone BT016 Pro

24.5.2017 v 14:14 | Nahoru | #11

kubacech píše: Já na tom mám T30 a zadek není problém sjíždět až po hranu.



Jj taky tak... A to jsem je mel nazuty na sportovi...

(reakce na) Bridgestone BT016 Pro

24.5.2017 v 15:05 | Nahoru | #12
Laduj> Letos jsem je taky pořídil a jsou 2016 tak ze se pořád vyrábí. Porovnat je nemůžu mám na nich najeto asi 500km

1 reakcí na tento příspěvek Bridgestone BT016 Pro

24.5.2017 v 18:13 | Nahoru | #13
spousta lidí je nemusí mě naopak připadají hodně v pohodě ale na těch literech holt jdou rychle do kopru, ted jsem je sundal též z ninji 10 a nahradil je S21.

(reakce na) Bridgestone BT016 Pro

24.5.2017 v 19:46 | Nahoru | #14

DieC4t píše: spousta lidí je nemusí mě naopak připadají hodně v pohodě ale na těch literech holt jdou rychle do kopru, ted jsem je sundal též z ninji 10 a nahradil je S21.



Kolik si na nich dal km?

Bridgestone BT016 Pro

25.5.2017 v 07:58 | Nahoru | #15
No mě S21 dala na 954ce 4000km a zbytkový vzorek byl pod 1mm. Na silnici super, rychle hřejou, na okruhu mi klouzl zadek lowslide na výjezdu. Předtím jsem měl Sportsmarta, ten dal 5000km, ale byl bez vzorku. Teď jezdím Angel GT 10000km zadek, bez vzorku, momentálně obouvám na zkoušku ST. Výhoda cestovně sportovních pneu je v životnosti a v dobrým gripu při chladnějším počasí. GT mě neuchcala ani jednou, akorát na dromu, nebo když se hodně tahá, je cítit, že to už pak není uplně v suchu a bezpečí. Nicméně i můj podvozek není žádná valná kvalita, takže se možná spíš na limit dostává on, než pneu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bridgestone BT016 Pro

25.5.2017 v 08:42 | Nahoru | #16

StiefTomas píše: Jj taky tak... A to jsem je mel nazuty na sportovi...



Já to mám právě obuté taky na Spourtce od Guzzi, ale musím se přiznat, že rozdíly moc nepoznám. První jsem tam jel T30, teď jsem to postupně vyměnil za ty T30 Evo a zkouším je navíc v konfiguraci GT

Kolik by ta T30 dala nevím, jsem je měnil když měly nějakých 9000 a ještě něco málo přes milimetr.

Naposledy editováno 25.05.2017 08:44:53

(reakce na) Bridgestone BT016 Pro

25.5.2017 v 11:39 | Nahoru | #17

kubacech píše: Já to mám právě obuté taky na Spourtce od Guzzi, ale musím se přiznat, že rozdíly moc nepoznám. První jsem tam jel T30, teď jsem to postupně vyměnil za ty T30 Evo a zkouším je navíc v konfiguraci GT

Kolik by ta T30 dala nevím, jsem je měnil když měly nějakých 9000 a ještě něco málo přes milimetr.



tvl, tak to asi na slona málo tlačím no, přece jen ty návyky z Fazera a Ninji asi dělaj své, ty se do "extrému" moc přemlouvat nemusejí.
No každopádně tam jdou po neděli BT016 Pro, mají ostřejší profil a jsem na ně už zvyklej, tak uvidíme

Naposledy editováno 25.05.2017 11:40:24

(reakce na) Bridgestone BT016 Pro

25.5.2017 v 12:38 | Nahoru | #18

kubacech píše: Já to mám právě obuté taky na Spourtce od Guzzi, ale musím se přiznat, že rozdíly moc nepoznám. První jsem tam jel T30, teď jsem to postupně vyměnil za ty T30 Evo a zkouším je navíc v konfiguraci GT

Kolik by ta T30 dala nevím, jsem je měnil když měly nějakých 9000 a ještě něco málo přes milimetr.



Tak to ta moje dala jen 6.000km
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist